eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › PN 20/2007 Pranie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-12

Krasnystaw: PN 20/2007 Pranie
Numer ogłoszenia: 191825 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie, ul. M. Sobieskiego 4B, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762170, fax 082 5764901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkrasnystaw.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 20/2007 Pranie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie usług pralniczych w pralni Wykonawcy obejmuje: odbiór bielizny do prania w siedzibie Zamawiającego, dezynfekcję, moczenie, pranie, krochmalenie, suszenie, prasowanie bielizny, pościeli i odzieży fasonowej, drobne usługi szwalnicze oraz dostarczanie czystej bielizny do siedziby Zamawiającego. Średnia, roczna ilość bielizny do prania to około 84 000 kg, miesięczna ilość to około 7 000 kg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Oryginalny kod CPV: 93.11.00.00 - Usługi odbierania prania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania Oryginalny kod CPV: 93.15.00.00 - Usługi prasowania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.50.00 - Usługi prasowania Oryginalny kod CPV: 60.12.30.00 - Usługi transportu specjalistycznego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.Udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. -Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. -Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia. -Dysponują pralnią, która zgodnie w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. (Dz. U. Nr 213 poz. 1568 Rozdz. XIV, posiada pełną barierę higieniczną. 2.Będą wykonywać usługę zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitali. W tym zakresie wymagane jest stosowanie oddzielnych cykli prania bielizny pochodzącej z oddziałów noworodkowych i dziecięcych, oddziałów zakaźnych, dermatologicznych i sal operacyjnych. 3.Dysponują środkami transportu posiadającymi podział na strefę do przewozu bielizny czystej i brudnej zaakceptowanymi przez Państwową Stacje Sanitarno Epidemiologiczną. 4.Będą stosować środki piorąco- dezynfekujące posiadające wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych na urzędowym formularzu określonym w rozporządzeniu Ministra Zdrowia , na produkt przeznaczony do dezynfekcji bielizny i dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 175 poz. 1433 z późn. zm.), w przypadku środków do prania bielizny dziecięcej, pozytywną opinie Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka. 5.Posiadają środki na rachunku lub zdolność kredytową stanowiącą, co najmniej 40% ceny ofertowej brutto. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formularza spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia właściwego wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Bilanse oraz rachunki zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacji określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 6.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę minimalną 300 tysięcy złotych. 7.Opinię sanitarną wydaną przez Państwowy Inspektorat Sanitarno - Epidemiologiczny w oparciu o przeprowadzone kontrole sanitarno-epidemiologiczne, stwierdzającą, że pralnia posiada barierę higieniczną oraz ma możliwość świadczenia usług pralniczych dla oddziałów noworodkowych, dziecięcych, oddziałów zakaźnych i operacyjnych. 8.Opinię sanitarną wydaną przez Państwowy Inspektorat Sanitarno - Epidemiologiczny dotyczącą środków transportu - co najmniej dwa samochody. 9.Procedury: a.przyjmowania, zdawania, transportu bielizny b.czyszczenia i dezynfekcji całego wyposażenia, powierzchni, pomieszczeń pralni, środków transportu, higieny pracowników (higiena rąk, środki ochrony osobistej, odzież) 10.Wykaz środków piorąco-dezynfekujących, jakich wykonawca zamierza używać do wykonania zamówienia wraz z podaniem ich świadectw rejestracji produktu biobójczego oraz pozytywnej opinii Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka dla środków do prania bielizny dziecięcej. 11.Wykaz kluczowych osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności. 12.Wykaz urządzeń, narzędzi i środków transportu, jakie posiada wykonawca, potrzebnych do wykonania zamówienia. 13.Wykaz zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - poparty załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi ujęte w wykazie zostały wykonane należycie. min. 5 zamówień. 14.Atest PZH lub inny równoważny dokument na worki foliowe, jakich Wykonawca zamierza używać do wykonania zamówienia stwierdzający możliwość stosowania worków foliowych do transportu bielizny szpitalnej 15.Certyfikat ISO 9001 lub dokument wydany przez odpowiednie podmioty uprawnione do kontroli jakości usług będących przedmiotem zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozkrasnystaw.com

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ w Krasnymstawie ul. M. Sobieskiego 4 B 22-300 Krasnystaw.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria SP ZOZ w Krasnymstawie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.