eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczNa wykonanie dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku w ilości i asortymencie wg Załącznika nr 2 do SIWZ dla Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Bydgoszczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Bydgoszcz: Na wykonanie dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku w ilości i asortymencie wg Załącznika nr 2 do SIWZ dla Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 19181 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego , ul. Chodkiewicza 44, 85-667 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3262100, faks 052 3262101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsd.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na wykonanie dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku w ilości i asortymencie wg Załącznika nr 2 do SIWZ dla Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Bydgoszczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w ilości i asortymencie określonym w Formularzu cenowym (Zał. nr 2 do SIWZ) - asortyment pogrupowany wg CPV w następujących pakietach: - Pakiet nr 1 - Kaniule dożylne ( CPV 33141220-8), 33100000-1 - Pakiet nr 2 - Dreny do opłucnej z trokarem (CPV 33141642-2) - Pakiet nr 3 - Sprzęt pozostały(CPV 33100000-1,33171100-1).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20 - Kaniula 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu 33.17.11.00 - Przyrządy do anestezji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy : a)spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie ; -dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -sytuacji ekonomicznej i finansowej; b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp) 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowania zostanie dokonana wg formuły: spełnia- nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust 1ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca załączy następujące dokumenty i oświadczenia do oferty: -Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). -Deklaracje zgodności dla wyrobu medycznego oznakowanego CE, świadectwo dopuszczenia do obrotu i do używania, wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych lub dokument równoważny ( zgodnie z art. 4 i 5 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych- Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm. ); -Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Zał. nr 3 do SIWZ. -Opisy (załączone odpowiednie katalogi, materiały źródłowe producenta, ulotki itp ), potwierdzające że oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego zawarte w poszczególnych pakietach. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w p.1 należy złożyć dokument równoważny. 3.Dokumenty i oświadczenia należy składać w formie pisemnej. 4.Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę ( dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę). Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie ( np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie ) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsd.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J. Brudzińskiego ul;Chodkiewicza 44,85-667 Bydgoszcz,budynek D, I piętro pok. 17 - Zamówienia Publiczne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 09:45, miejsce: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J. Brudzińskiego ul;Chodkiewicza 44,85-667 Bydgoszcz,budynek D, I piętro (sekretariat Dyrektora).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kaniule dożylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w pakiecie nr 1 - 10 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dreny do opłucnej z trokarem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w pakiecie nr 2- 4 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt pozostały (rozpatrywany pozycjami).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 3 poz. 1 - Sonda do ciągłego pomiaru glikiemi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt pozostały (rozpatrywany pozycjami).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 3 poz. 2 - Igły do nakłuwaczy automatycznych - sterylne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt pozostały (rozpatrywane pozycjami).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet 3 poz.3- Zamknięty system do pobierania próbek z drzewa oskrzelowego z cewnikiem do bronchoskopii- sterylne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt pozostały ( rozpatrywne pozycjami).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 3 poz. 4 - Zestaw do konikotomii- strylny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt pozostały ( rozpatrywne pozycjami).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 3 poz. 5 - Przedłużace do rurek intubacyjnych - sterylne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sprzęt pozostały ( rozpatrywne pozycjami).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 3 poz. 6- Zastawka PEEP do układu CPAP jednorazowego z regulacją ciśnień 0-15 cm H2 0,z rurą oddechową.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.