To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-16
Gliwice: II dostawa zmechanizowanego sprzętu AGD. Oznaczenie sprawy: OZ/D/60/JP/13
Numer ogłoszenia: 191818 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141358 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2371334, 2371335, 2371171, faks 32 2371171, 2372194.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II dostawa zmechanizowanego sprzętu AGD. Oznaczenie sprawy: OZ/D/60/JP/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zmechanizowanego sprzętu gospodarstwa domowego dla Politechniki Śląskiej w podziale na 5 zadań. 2. CPV: 39.71.00.00-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego. 3. Termin realizacji: - zadanie 1- sukcesywnie (maksymalnie 5 dostaw) w okresie do 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy na podstawie szczegółowych zamówień przesyłanych faksem do Wykonawcy. Realizacja każdej dostawy do 7 dni od przesłania zamówienia. - zadanie2- do 21 dni od dnia zawarcia umowy. - zadanie 3,4,5- do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1- Czajniki elektryczne bezprzewodowe (OZ)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H. "PRO - HAND" S.C. TOMASIONEK MARCIN, TOMASIONEK MONIKA
jakie przetargi wygrała firma
P.H. "PRO - HAND" S.C. TOMASIONEK MARCIN, TOMASIONEK MONIKA
- Monika Tomasionek, Marcin Tomasionek prowadzący działalność gospodarczą pod firma Przedsiębiorstwo Handlowe PRO-HAND S.C, ul. Wieczorka 2A/107, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4050,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1980,00
Oferta z najniższą ceną: 1980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3985,20
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2- Chłodziarki z komorą niskich temperatur, pralki automatyczne, kuchnia gazowo- elektryczna (AOS)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H. "PRO - HAND" S.C. TOMASIONEK MARCIN, TOMASIONEK MONIKA
jakie przetargi wygrała firma
P.H. "PRO - HAND" S.C. TOMASIONEK MARCIN, TOMASIONEK MONIKA
- Monika Tomasionek, Marcin Tomasionek prowadzący działalność gospodarcza pod firmą Przedsiębiorstwo Handlowe PRO-HAND S.C, ul. Wieczorka 2A, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20365,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22324,50
Oferta z najniższą ceną: 22324,50 / Oferta z najwyższą ceną: 25570,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 4- Zmywarka, lodówka (RIB-0)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mix-elektronics S.A., ul. Krakowska 87, 32-050 Skawina, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2032,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2260,00
Oferta z najniższą ceną: 2260,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie 5- Ogrzewacze elektryczne olejowe (RIE-5)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Andrzej Zuber prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3444,00
Oferta z najniższą ceną: 3444,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4192,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawa systemu audiowizualnego - urządzenia do wideokonferencji. Znak sprawy: DZPZ.282.118.2025.MK
- Świadczenie usług serwisowych i legalizacji urządzeń pomiarowych przeznaczonych do oznaczenia masy, zabudowanych w ZPM dla PGG S.A. o/KWK Sośnica z podziałem na zadania.
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowej obsługi łaźni górniczych dla potrzeb Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica
- Cyfrowe szkolenie e-learningowe dotyczące świadomości szczególnych potrzeb, w tym niepełnosprawności oraz zasad zapewnienia dostępności na Uczelni. Znak sprawy: DZPZ.283.102.2025.AL
- 4WOG.1200.2712.102.2025 Usługa wynajmu strzelnicy celem realizacji zadań programowych ze szkolenia ogniowego na rzecz j.w. będących na zaopatrzeniu 4 WOG w Gliwicach w podziale na 13 części
- Dostawa różnicowego kalorymetru skaningowego (DSC). Znak sprawy DZPZ.282.117.2025.AG
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UTWORZENIE ŻŁOBKA NR 1 PRZY UL. PUŁASKIEGO 7A W MYSZKOWIE - ZAD. DOF. W RAMACH PROGR. AKTYWNY MALUCH +2022-2029: CZ. 1 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA ŻŁOBKA CZ. 2 - SPRZĘT AGD I SPRZĘT ELEKTRONICZNY
- Dostawa mebli i wyposażenia do Żłobka przy ul. Łokietka w Świeciu - część I, II, III, IV, V
- Zakup, dostawa i montaż artykułów gospodarstwa domowego w ramach realizacji projektu pn.: "Kulinarne Kutno - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Kutnie"
- Jednorazowa dostawa sprzętu AGD dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Wrocławskiego z podziałem na zadania
- RADOSNY START - ŻŁOBEK Z PROGRAMU MALUCH+
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





