eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SZOZ nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-29

Poznań: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SZOZ nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 191811 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem SP ZOZ , ul. Krysiewicza 7/8, 61-825 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8506200, faks 061 8529806.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szoz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SZOZ nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku zgodnie ze specyfikacją; 4 pakiety.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Pzp oraz nie są wykluczeni na podstawie art.24 ustawy. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z formularzem ofertowym Wykonawca złoży:1.Oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających wyroby medyczne do obrotu zgodnie z obowiązującym prawem-certyfikaty CE/wpis do rejestru wyrobów medycznych;2. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy;3. Parafowany projekt umowy; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie 5. Informacje techniczne o produkcie w formie opisu lub ulotki w języku polskim, zawierające wszystkie dane potwierdzające, iż przedmiot zamówienia spełnia wymogi określone w SIWZ, w tym wszystkie wymagane parametry; 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej-wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert;7. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 8.Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej/jeżeli dotyczy; 9.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnik urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę, zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy P.zp., złożone na druku stanowiącym załącznik nr2; 11.W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawca składa:Wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat (2006-2008) przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, podobnych dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, tj. w tym: udokumentują co najmniej sukcesywne 2 dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku, na kwotę minimum 500 000,00zł brutto w skali 12 miesięcy, . Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; 12. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa: Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 100 tys. złotych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Ocena jakości/parametry techniczne - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szoz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, komórka ds. Zamówień Publicznych, budynek D, pokój D-8a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Z-cy Dyrektora ds.Administracyjno-Eksploatacyjnych, budynek D, pokój D-11, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.