Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-29
Świnoujście: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU DO TRANSPORTU CHORYCH Z ZABUDOWĄ MEDYCZNĄ (BEZ SPRZĘTU MEDYCZNEGO)
dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Garduły, ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujściu
Numer ogłoszenia: 191803 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Garduły , ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3267 345, faks 091 3214174.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU DO TRANSPORTU CHORYCH Z ZABUDOWĄ MEDYCZNĄ (BEZ SPRZĘTU MEDYCZNEGO) dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Garduły, ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujściu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu do transportu chorych z zabudową medyczną (bez sprzętu medycznego) do siedziby Zamawiającego w Świnoujściu przy ul. Mieszka I 7, zwanego dalej przedmiotem dostawy- załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki dostawy przedmiotu dostawy określa załączony wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Oferowany pojazd do przewozu chorych wraz z wyposażeniem musi posiadać wymagane prawem ważne w terminach świadectwa homologacji na samochód bazowy i samochód skompletowany, spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów, oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. Nr 32, poz. 262 z 2003 r.), spełniać wymagania określone w normie PN-EN 1789:2002/A1:2004 (w zakresie ambulansu i PN-EN 1865 - w zakresie odpowiednim do niniejszego postępowania). Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia posiadał minimum 2 lata terminu gwarancji liczonej od daty dostawy pojazdu bazowego i wszystkich elementów zabudowy bez limitu przebiegu kilometrów z wyłączeniem lakieru, gdzie Zamawiający wymaga 3 lata gwarancji i perforacji nadwozia, gdzie Zamawiający wymaga 12 lat gwarancji. Wykonawca zapewnia pełny serwis gwarancyjny i poza gwarancyjny na pojazd bazowy i wszystkie elementy zabudowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.22 - Pojazdy do transportu chorych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają wymogi określone w niniejszej SIWZ. Zamawiający będzie analizował dokumenty określone w pkt. IX SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Umowa regulująca współpracę podmiotów, jeżeli występują wspólnie. Umowa ta winna zawierać: 1)wskazanie podmiotów tworzących konsorcjum (pełne nazwy i adresy firm), 2)określenie celu wspólnych działań jako: złożenie oferty wspólnej oraz wspólne zrealizowanie przedmiotu zamówienia, 3)wskazanie zakresu obowiązków i działań każdego z uczestników konsorcjum przy realizacji zamówienia - dołączyć umowę konsorcjum, 4)oznaczenie czasu trwania konsorcjum na okres nie krótszy niż okres realizacji przedmiotu zamówienia, 5)określenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum poprzez wskazanie podmiotu uprawnionego do czynności formalno-prawnych wobec Zamawiającego (tzw. lider konsorcjum), 6)zakaz zmiany uczestników konsorcjum w czasie realizacji zamówienia. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty, że oferowany pojazd do przewozu chorych wraz z wyposażeniem posiada wymagane prawem ważne w terminach świadectwa homologacji na samochód bazowy i badanie na dopuszczenie do ruchu na podstawie rozszerzonego badania, spełnia warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów, oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. Nr 32, poz. 262 z 2003 r.), spełnia wymagania określone w normie PN-EN 1789:2002/A1:2004 (w zakresie ambulansu i PN-EN 1865 - w zakresie odpowiednim do niniejszego postępowania). 6. Oświadczenie o spełnieniu wymogów zgodnie z art. 22 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą uprawnioną na podstawie wpisu do właściwego rejestru. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma formy aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. 8. Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczenia woli - Załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 11. Parafowany wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ. 12. Foldery pojazdu i sprzętu medycznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-swinoujscie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Garduły , ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście. Fax 091-321-41-74.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 12:00, miejsce: w Sekretariacie, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Garduły, ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Serwis, asysta techniczna, pakiet szkoleniowy oraz prace związane z rozwojem oprogramowania systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie w Urzędzie Miasta Świnoujście
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej "Przebudowy dróg gminnych w Świnoujściu: ul. Kapitańskiej - Część I oraz ul. Żeglarskiej - Część II"
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Budowy drogi dojazdowej do wzniesienia rekreacyjnego przy ul. Karsiborskiej w Świnoujściu"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach zadania pn.: Utworzenie punktu przystankowego turystyki rowerowej, pieszej i wodnej z funkcją placu integracyjno-festynowego-etap II w Ognicy-cz. lądowa
- Remont dwóch toalet nr 2.10 i 3.10 położonych na I i II piętrze budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Marii Konopnickiej w Świnoujściu.
- ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW GŁĘBOKO MROŻONYCH DLA KPW ŚWINOUJŚCIE.
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Zakup ambulansu/karetki pogotowia na potrzeby ochrony ludności
więcej: Pojazdy do transportu chorych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





