eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojniceDostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-29

Chojnice: Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
Numer ogłoszenia: 191775 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki , ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów rejestrowanych w Powiecie Chojnickim, spełniających wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów - rozdz. 3, załącznik nr 8 (j. t. Dz. U. z 2007r. Nr 186 poz.1322) oraz odbiór starych tablic rejestracyjnych będących w magazynie Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Chojnicach w wyznaczonym przez zamawiającego terminie i ich złomowanie. 2. Zamówienie obejmuje dostawę tablic rejestracyjnych wg wzorów określonych w załączniku Nr 8 do wyżej wymienionego rozporządzenia w rodzajach i ilościach jak niżej: 1.Rodzaj tablicy: Tablice zwyczajne: -samochody jednorzędowe: 6500 kpl., -samochody dwurzędowe: 198 kpl., -samochody jednorzędowe (przeznaczone do przyczep): 198 szt., -samochody dwurzędowe (przeznaczone do przyczep): 99 szt., -motocyklowe: 297 szt., motorowerowe: 297 szt. 2.Rodzaj tablicy: Tablice indywidualne: -samochody jednorzędowe: 20 kpl., -samochody dwurzędowe: 2 kpl., motocyklowe: 5 szt. 3.Rodzaj tablicy: Tablice zabytkowe: -samochody jednorzędowe: 2 kpl., -samochody dwurzędowe: 2 kpl., -motocyklowe: 2 szt. 4.Rodzaj tablicy: Tablice tymczasowe: -jednorzędowe: 25 kpl., -jednorzędowa (na przyczepy): 50 szt., -dwurzędowe: -, dwurzędowa (na przyczepy): -, motocyklowe: -, -motorowerowe:-, 5.Rodzaj tablicy: Wtórniki: -samochody jednorzędowe: 250 szt., -samochody dwurzędowe: 10 szt., -motocyklowe: 5 szt., -motorowerowe: 5 szt. Zamawiający zastrzega, że ilości tablic podane w w/w tabeli, są jedynie wielkościami szacunkowymi zapotrzebowania i ich rzeczywiste wykorzystanie może być nieco mniejsze od podanego do 20 %. Określone wyżej orientacyjne ilości tablic mogą ulec zmianie w zależności od ilości rejestrowanych pojazdów. Zamawiający wymaga, aby wzory i jakość dostarczanych tablic była zgodna z obowiązującymi w danej chwili przepisami prawa. 3. Koszty dostawy zamówionych tablic rejestracyjnych oraz koszty odbioru i złomowania starych tablic (w terminach wskazanych przez zamawiającego) ponosi wykonawca. Wykonawca dostarczy zamawiającemu, na własny koszt, na czas trwania umowy, pojemniki (skrzynie itp.) wielokrotnego użytku do składowania wycofanych tablic rejestracyjnych w magazynie zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu dokumentu (protokołu) potwierdzającego każdorazowo złomowanie (kasację) starych tablic rejestracyjnych. 4. Tablice muszą być dodatkowo pokryte folią zabezpieczającą przed zniszczeniem. 5. Gwarancja minimum 24 miesiące..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.64.00 - Drobne artykuły metalowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN słownie: pięć tysięcy złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który: 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - posiadają zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych. 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. - wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie tablic rejestracyjnych ( w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), o wartości minimum 70 % zaoferowanej ceny brutto. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wy?konanie zamówienia. 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. B. Każdy uczestnik wspólnej oferty musi spełniać warunek określony w pkt A ppkt 1) i ppkt 4). Przy ocenie spełnienia pozostałych warunków zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. C. Inne wymagania (na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp): Oferowane dostawy muszą spełniać następujące wymagania: posiadać ważny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi określonymi w załączniku nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 22.07.2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2007 r. Nr 186 poz. 1322) - wydany przez Instytut Transportu Samochodowego na wszystkie rodzaje tablic (lub inny równoważny)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenia i dokumenty wymagane od wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru określonego w załączniku Nr 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3. Zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych objętych zamówieniem zgodnie z art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, polegających na wykonaniu zamówienia/-ń odpowiadającego- ych swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie tablic rejestracyjnych ( w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), o wartości minimum 70 % zaoferowanej ceny brutto - wg wzoru określonego w załączniku nr 5 oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który zrealizował dostawę-y. Uwagi: - wyżej wymienione dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznej kopii dokumentów powinny być one oparzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, - w przypadku składania kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem należy stosować uregulowania zawarte w dziale 15 pkt 5 i 7 siwz, - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.). B. Dokumenty wymagane od wykonawcy na potwierdzenie spełniania innych wymagań zamawiającego. 1. Certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi określonymi w załączniku nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 22.07.2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186 poz. 1322) - wydany przez Instytut Transportu Samochodowego. C. Inne dokumenty wymagane od wykonawcy: 1)Wypełniony formularz ofertowy - druk OFERTA -wg załącznika nr 1 do siwz, 2) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do siwz. 3) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg załącznika nr 6. 4) Parafowany wzór umowy - wg załącznika nr 7 do siwz. 5) Formularz cenowy - wg załącznika nr 6 do siwz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chojnice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 09:15, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.