Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-12
Sandomierz: Zakup i dostawa 300 ton soli do zimowego utrzymania dróg
Numer ogłoszenia: 191758 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o., ul. Przemysłowa 12, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8322844, fax 015 8322876.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa 300 ton soli do zimowego utrzymania dróg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 300 ton soli do zimowego utrzymania dróg. -sól drogowa o zawartości 97-98% NaCl z antyzbrylaczem -gruboziarnista od 2,0 mm grubości
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.50.00.00 - Podobne produkty wydobywcze i kopalne Kod CPV wg słownika 2008: 14.50.00.00 - Podobne produkty wydobywcze i kopalne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy spełniający wymogi art. 22 i nie wykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie analizy i weryfikacji przedstawionych dokumentów. ( spełnia - nie spełnia )
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków art.22 ust. 1pkt. 1,2,3,4, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - prawo zamówień publicznych /załącznik nr. 2/ 8.2 Następujące dokumenty : 1) Wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2) Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4) Wykaz dostaw wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie - z podaniem ich wartości i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 5) Atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny na przedmiot zamówienia 6) Opinia techniczna właściwego Instytutu Badawczego na przedmiot zamówienia Wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl - podmioty gospodarcze własne i zależne - ogłoszenia o przetargach
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGKiM sp. z o.o. Sandomierz ul. Przemysłowa 12 pok. nr 20.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat PGKiM sp. z o.o. Sandomierz ul Przemysłowa 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Wykonanie robót budowlanych dla zadań pn.: Zad. 1 - "Aktywne place zabaw - Żłobek przy Przedszkolu (...) nr 5 w S-rzu". Zad. 2 - "Aktywne place zabaw - Żłobek przy Przedszkolu (...) nr 6 w S-rzu".
- Zorganizowanie wyjazdów w ramach projektu pn. Poligon przyszłości - manewry wiedzy i umiejętności
- Realizacja robót budowlanych związanych z projektem pn. "Poprawa efektywności energetycznej instytucji edukacyjnych", z podziałem na dwie części(...)"
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych - kurs prawa jazdy kategorii C, D z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną na przewóz rzeczy/osób.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym przy Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Prof. Zbigniewa Strzeleckiego w Sandomierzu.
więcej: przetargi w Sandomierzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.