Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-12
Ełk: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego i koagulogicznego do pracowni hematologii i hemostazy centralnego laboratorium w Ełku
Numer ogłoszenia: 191756 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o., ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6209553, fax 087 6209576.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pro-Medica w Ełku Sp z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego i koagulogicznego do pracowni hematologii i hemostazy centralnego laboratorium w Ełku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Morfologia CBC 81.000 oznaczeń Morfologia 5 - 6 diff 30.000 oznaczeń Retikulocyty 3.000 oznaczeń ponadto należy podać dokładne ilości krwi kontrolnej i pozostałych niezbędnych odczynników i akcesorii zużywalnych, PT 36.000 oznaczeń APTT 15.000 oznaczeń D-Dimery 9.000 oznaczeń AT III 900 oznaczeń Fibrynogen 3.000 oznaczeń ponadto należy podać dokładne ilości krwi kontrolnej i pozostałych niezbędnych odczynników i akcesorii zużywalnych,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Grupa I - 12.000,00 ( słownie: dwanaście tysięcy zł 00/100) . Grupa II - 2.800,00 zł ( słownie: dwa tysiące osiemset zł 00/100 ).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie zamówienia , zgodnie z art. 24.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( t.j. Dz .U. nr 164 z 2006 r. poz. 1163 z późn. zm.), 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia 1.W zakresie warunków wskazanych w § IV ust. 1 pkt. 1) i § IV ust.1 pkt. 4) ocena spełnienia warunków nastąpi (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy, Dz.U. Nr 87 poz. 605 z 24 maja 2006r.) na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w § V ust. 1 pkt. 1 - pkt. 4) 2.W zakresie warunku wskazanego w § IV ust. 1 pkt. 2) ocena spełnienia warunku nastąpi (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy, Dz.U. Nr 87 poz. 605 z 24 maja 2006r.) na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § V ust.1 pkt. 5) Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, ( Dz.U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560 ) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( ( Dz.U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560 ) , wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( ( Dz.U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560 ),
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 3.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 4.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( ( Dz.U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560 ), 5.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (, ( Dz.U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560 ) 2.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.Oświadczenie, iż produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym wymaganych w SIWZ. 2.Oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i do używania, spełnia wymagania zasadnicze zgodne z wymogami prawa wspólnotowego i polskiego, spełnia wymagania jakościowe. Dokumenty dodatkowe: a) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. deklaracja zgodności i certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną. Powyższy zapis dotyczy tylko Wykonawców, którzy są uprawnieni do posiadania w/w. dokumentów, a w przypadku braku obowiązku posiadania, każdy Wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie potwierdzające taki stan. b) oświadczenie, w którym wykonawca potwierdza, że zapoznał się z SIWZ i umową oraz nie wnosi zastrzeżeń. c) oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert. d) podpisany przez osoby uprawnione projekt umowy, o którym mowa w § XIV SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pro-Medica w Ełku Sp. zo.o. ul. Baranki 24 19-300 Ełk, pokój 506.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Pro-Medica w Ełku Sp. zo.o. ul. Baranki 24 19-300 Ełk, pokój 504 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odczynniki do wykonywania badań morfologii krwi wraz zdzierżawą analizatora hematologicznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Morfologia CBC 81.000 oznaczeń Morfologia 5 - 6 diff 30.000 oznaczeń Retikulocyty 3.000 oznaczeń ponadto należy podać dokładne ilości krwi kontrolnej i pozostałych niezbędnych odczynników i akcesorii zużywalnych,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki do wykonywania badań koagulogicznych wraz zdzierżawą analizatora koagulologicznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PT 36.000 oznaczeń APTT 15.000 oznaczeń D-Dimery 9.000 oznaczeń AT III 900 oznaczeń Fibrynogen 3.000 oznaczeń ponadto należy podać dokładne ilości krwi kontrolnej i pozostałych niezbędnych odczynników i akcesorii zużywalnych,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - NABIAŁ, MIĘSO I WĘDLINY, MROŻONKI I RYBY, ARTYKUŁY SPOŻYWCZE W OKRESIE STYCZEŃ - GRUDZIEŃ 2026 NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W EŁKU
- Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego na przyczepie - II postępowanie
- POPRAWA FUNKCJONALNOŚCI DWÓCH SKWERÓW NA OBSZARZE REWITALIZACJI W EŁKU - REWITALIZACJA SKWERU PRZY UL. ŻEROMSKIEGO W EŁKU
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU EŁCKIEGO z podziałem na 3 części
- "Zakup toru wizyjnego do cystoskopu wraz z procesorem, źródłem światła, monitorem i wózkiem jezdnym na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- PROJEKT PRZEBUDOWY ULICY PARKOWEJ W EŁKU
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa odczynników i sprzętu do badań z zakresu diagnostyki laboratoryjnej dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby funkcjonowania pracowni serologii
- Dostawy: odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych niezbędnych do wykonywania badań parametrów krytycznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów pracujących: jeden w ...
- Dostawa kart do mikrometody kolumnowo-żelowej, odczynników, materiałów zużywalnych wymaganych w immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą systemu.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów"
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





