eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i sprzętu biurowego dla Urzędu Skarbowego w Ciechanowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-06

Ciechanów: Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i sprzętu biurowego dla Urzędu Skarbowego w Ciechanowie
Numer ogłoszenia: 191656 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150838 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Ciechanowie, ul. Warszawska 58, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6723538, 6724439 w. 221, faks 023 6723538.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i sprzętu biurowego dla Urzędu Skarbowego w Ciechanowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa do siedziby Zamawiającego artykułów biurowych, papieru kserograficznego i sprzętu biurowego, zwanych dalej artykułami biurowymi. Zamawiane artykuły biurowe: Papier xero A-4, Papier xero A-3, Blok makulaturowy A-4, Blok makulaturowy A-5, Papier komputerowy 375 x 12cali, Przekazy pocztowe, Koperta biała DL z oknem prawym, Koperta biała DL, Koperta biała C-6, Koperta biała C-6 z oknem prawym, Koperta brązowa B-4, Koperta biała B-4, Koperta biała B-5, Księga druków ścisłego zarachowania, Wkład do długopisu typu Pentel, Wkład typu UMR-87, Wkład do pióra kulkowego typu Parker, Długopis typu Zenith, Wkład do długopisu typu Zenith, Wkład krótki, Zakreślacz do papieru, Etykiety na rolce, Etykiety do frankownicy, Klej w sztyfcie, Tusz do stempli, Ołówek z gumką, Linijka, Glicerynowy zwilżacz do palców, Dziurkacz, Zszywacz 24/6, Zszywki 24/6, Zszywki 23/13, Spinacz mały R28, Spinacz owalny R50, Spinacz krzyżowy, Segregator A-4, Mechanizm skoroszytowy, Skoroszyt tekturowy zwykły A4, Skoroszyt tekturowy oczkowy A4, Skoroszyt plastikowy A4, Notes typu Post - it, Taśma pakowa, Taśma klejąca, Taśma/rolka do kalkulatora Citizen 540 DPN, Okładka do bindowania, Folia do bindowania, Grzbiety plastikowe do bindowania, Gumka do ścierania, Gumki recepturki, Temperówka, Koszulka na dokumenty, Polecenie wyjazdu służbowego, Teczka wiązana A4, Flamaster biurowy, Nożyczki, Zeszyt A4, Zeszyt A5, Kalkulator. Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia nazwy, marki wyrobów, bądź numery katalogowe artykułów biurowych nie są obligatoryjne dla Wykonawców. Wykonawca ma prawo do zaoferowania innych (równoważnych) artykułów biurowych pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, co najmniej identycznych z parametrami artykułów biurowych wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NEO SYSTEM - Marcin Krajewski, ul. Podgórna 80 B, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32663,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29289,74

  • Oferta z najniższą ceną: 29289,74 / Oferta z najwyższą ceną: 33393,69

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.