eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa sprzętu i materiałów do sprzątania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-18

Poznań: Dostawa sprzętu i materiałów do sprzątania.
Numer ogłoszenia: 191636 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, ul. Dojazd 34, 60-631 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8464770, fax 061 8464765.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: zamowienia.zozmswia.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i materiałów do sprzątania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu i materiałów do sprzątania tj.: Pakiet nr 1 - urządzenia sprzątające, Pakiet nr 2 - pojemniki na odpady, Pakiet nr 3 - pojemnik na odpady medyczne, Pakiet nr 4 - worki foliowe na odpady.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.71.34.10 - Maszyny do czyszczenia podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.34.10 - Maszyny do czyszczenia podłóg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - załączniki nr 3 i 4, 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87 poz. 605). 2.że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w siwz: 1)Wypełniona kolumna nr 3 i wypełniony formularz oferty wraz z formularzem cenowym - załączniki nr 1 i 2, 2) Materiały informacyjne zawierające pełne dane techniczne, potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów techniczno-użytkowych na zaoferowany przedmiot zamówienia - dotyczy pakietu nr 1. Dla pakietu nr 2 i 3 wystarczy dołączenie folderów, ulotek itp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zamowienia.zozmswia.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Poznaniu, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Dojazd 34, 60-631 Poznań, w cenie 18,30 zł. brutto.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 08:45, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych pokój nr 04 lub w kancelarii Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Poznaniu, 60-631 Poznań, ul. Dojazd 34.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenia sprzątające..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia sprzątające: a) automat szorująco-zbierający wraz z dodatkowymi akcesoriami, b) polerka wysokoobrotowa z dodatkowymi akcesoriami, c) szorowarka jednotarczowa wraz z dodatk0wymi akcesoriami, d) odkurzacz do czyszczenia na sucho i mokro wraz z dodatkowymi akcesoriami..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.34.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pojemniki na odpady..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na odpady: a) pojemnik na odpady z pokrywą, b) pojemnik na odpady z pokrywą do zbiórki selektywnej wraz z dodatkowymi akcesoriami (na trzy worki), c) pojemnik na odpady z pokrywą do zbiórki selektywnej (na dwa worki).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.33.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pojemnik na odpady medyczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik na odpady medyczne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.33.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Worki foliowe na odpady..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki foliowe na odpady zgodnie z siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.