eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań1) Zestaw do pobierania próbek z profilu glebowego. 2) Infiltrometr dwupierścieniowy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-11

Poznań: 1) Zestaw do pobierania próbek z profilu glebowego. 2) Infiltrometr dwupierścieniowy.
Numer ogłoszenia: 191628 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przemysłowy Instytut Maszyn Rolniczych, ul. Starołęcka 31, 60-963 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8712200, fax 061 8793262.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirm.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1) Zestaw do pobierania próbek z profilu glebowego. 2) Infiltrometr dwupierścieniowy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestaw do pobierania próbek z profilu glebowego- umożliwia szybkie pobieranie próbek gleby, bez wykonywania odkrywki, za pomocą głowicy tnącej. 2) Infiltrometr dwupierścieniowy- umożliwia prowadzenie pomiarów filtracji wody w glebie. W/w przyrządy wykorzystywane będą do określania stanu gleby, jego wpływu na korzenienie się roślin i filtrację wody, a tym samym plonowanie roślin.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.80.00.00 - Różny sprzęt Kod CPV wg słownika 2008: 39.30.00.00 - Różny sprzęt .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 pzp. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty załączone do oferty, wskazane szczegółowo w punkcie 6 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust 1 pzp, b) aktualny odpis lub zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, stwierdzającego status prawny lub formę prawną Wykonawcy oraz jego zakres działania. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej każdego uczestnika spółki. Odpisy lub zaświadczenia muszą być wystawiane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli oferta, oświadczenia i inne dokumenty podpisywane są przez pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawcę do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pimr.poznan.pl odnośnik PRZETARGI

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) Przemysłowy Instytut Maszyn Rolniczych, Poznań ul. Starołęcka 31 2) e-mail: ujma@pimr.poznan.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Przemysłowy Instytut Maszyn Rolniczych w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.