eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczPrzedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne warzyw i owoców - grupa CPV 011 00 000-8

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-18

Rawicz: Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne warzyw i owoców - grupa CPV 011 00 000-8
Numer ogłoszenia: 191593 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Rawiczu, ul. 17 Stycznia 28, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5468500, 5468551,53,56, fax 065 5454266.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne warzyw i owoców - grupa CPV 011 00 000-8.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - dostawy warzyw i owoców świeżych Ziemniaki jadalne - 150.000 kg , CPV 01112100-6, PN-75/R-74450, worki siatkowe do 30 kg Buraczki czerwone świeże - 15.000 kg , CPV 01121111-2, PN-72/R-75360, worki siatkowe do 30 kg Marchew świeża - 18.000 kg , CPV 01121112-9, PN-84/R-75358, worki siatkowe do 30 kg Cebula świeża - 8.000 kg , CPV 01121113-6, PN-87/R-75357, worki siatkowe do 30 kg Kapusta biała świeża - 14.000 kg , CPV 01121410-8, PN-72/R-75362, worki siatkowe do 30 kg Kapusta modra - czerwona świeża -5.000 kg ,CPV 01121410-8, PN-72/R-75362, worki siatkowe do 30 kg Ogórek świeży - 5.000 kg , CPV 01121270-4, PN-85/R-75359, worki siatkowe do 30 kg Jabłka - 15.000 kg , CPV 01131321-0, PN-84/R-75024, skrzynki do 15 kg Kalafior świeży - 1.000 kg , CPV 01121420-1, PN-72/R-75361, worki siatkowe do 30 kg Sałata świeża - 600 kg, CPV 01121310-7, PN-72/R-75362, skrzynki do 10 kg Pomidor szklarniowy - 6.000 kg, CPV 01121240-5, PN-91/R-75368, skrzynki do 20 kg Kapusta pekińska świeża - 2.500 kg, CPV 01121410-8, PN/R-75544, skrzynki do 15 kg Czosnek - 75 kg , CPV 01121113-6, PN-R-75518:1996, worki siatkowe 5 kg Grejpfrut - 1.500 kg , CPV 01131230-5, skrzynka lub karton do 15 kg Por świeży - 5000 kg, CPV 01121113-6, PN-R-75521:1996, worki siatkowe do 30 kg Zadanie II - dostawy warzyw suszonych Włoszczyzna suszona - 1.850 kg, CPV 01112000-5, PN-72/A-77603, opakowania do 25 kg Koper suszony - 60 kg , CPV 01112000-5, PN-72/A-77603, opakowania do 5 kg Marchew suszona - 1.600 kg , CPV 01112000-5, PN-72/A-77603, opakowania do 25 kg Buraczki suszone - 900 kg, CPV 01112000-5, PN-72/A-77603, opakowania do 25 kg Pietruszka natka suszona - 60 kg, CPV 01112000-5, PN-72/A-77603, opakowania do 5 kg Zadanie III - dostawy grochu i fasoli Groch łuskany (połówki) - 2.500 kg , CPV 01121220-9, PN-73/A-74600, worki do 50 kg Fasola - Jaś - 4.000 kg, CPV 01121213-7, PN-75/R-65031, worki do 50 kg Przedstawione wyżej nazwy oznaczają kolejno: przedmiot zamówienia, szacunkowe potrzeby w kilogramach, kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień, wymagania wg Polskich Norm. Wszystkie w/w produkty muszą spełniać normy co do jakości jakie wynikają z obowiązujących przepisów polskiego prawa dla produktów żywnościowych. Podane ilości są szacunkowe i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia wielkości dostaw w zależności od ilości osadzonych oraz wysokości stawki żywieniowej przypadającej na jednego skazanego. Dostawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone ilości towaru.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00 - 01.10.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców odbędzie się na podstawie przedstawionych zamawiającemu dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części IX SIWZ. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dla każdego z konsorcjantów; Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Rawiczu ul. 17 Stycznia 28 63-900 Rawicz fax: 0655454266.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w: Zakład Karny w Rawiczu 17-go Stycznia 28 63-900 Rawicz w Sekretariacie Zakładu Karnego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - dostawy warzyw i owoców świeżych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ziemniaki jadalne - 150.000 kg , CPV 01112100-6, PN-75/R-74450, worki siatkowe do 30 kg Buraczki czerwone świeże - 15.000 kg , CPV 01121111-2, PN-72/R-75360, worki siatkowe do 30 kg Marchew świeża - 18.000 kg , CPV 01121112-9, PN-84/R-75358, worki siatkowe do 30 kg Cebula świeża - 8.000 kg , CPV 01121113-6, PN-87/R-75357, worki siatkowe do 30 kg Kapusta biała świeża - 14.000 kg , CPV 01121410-8, PN-72/R-75362, worki siatkowe do 30 kg Kapusta modra - czerwona świeża -5.000 kg ,CPV 01121410-8, PN-72/R-75362, worki siatkowe do 30 kg Ogórek świeży - 5.000 kg , CPV 01121270-4, PN-85/R-75359, worki siatkowe do 30 kg Jabłka - 15.000 kg , CPV 01131321-0, PN-84/R-75024, skrzynki do 15 kg Kalafior świeży - 1.000 kg , CPV 01121420-1, PN-72/R-75361, worki siatkowe do 30 kg Sałata świeża - 600 kg, CPV 01121310-7, PN-72/R-75362, skrzynki do 10 kg Pomidor szklarniowy - 6.000 kg, CPV 01121240-5, PN-91/R-75368, skrzynki do 20 kg Kapusta pekińska świeża - 2.500 kg, CPV 01121410-8, PN/R-75544, skrzynki do 15 kg Czosnek - 75 kg , CPV 01121113-6, PN-R-75518:1996, worki siatkowe 5 kg Grejpfrut - 1.500 kg , CPV 01131230-5, skrzynka lub karton do 15 kg Por świeży - 5000 kg, CPV 01121113-6, PN-R-75521:1996, worki siatkowe do 30 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - dostawy warzyw suszonych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Włoszczyzna suszona - 1.850 kg, CPV 01112000-5, PN-72/A-77603, opakowania do 25 kg Koper suszony - 60 kg , CPV 01112000-5, PN-72/A-77603, opakowania do 5 kg Marchew suszona - 1.600 kg , CPV 01112000-5, PN-72/A-77603, opakowania do 25 kg Buraczki suszone - 900 kg, CPV 01112000-5, PN-72/A-77603, opakowania do 25 kg Pietruszka natka suszona - 60 kg, CPV 01112000-5, PN-72/A-77603, opakowania do 5 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.20.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - dostawy grochu i fasoli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Groch łuskany (połówki) - 2.500 kg , CPV 01121220-9, PN-73/A-74600, worki do 50 kg Fasola Jaś - 4.000 kg, CPV 01121213-7, PN-75/R-65031, worki do 50 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.12.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.