To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-30
Warszawa: Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 57/ZP/16)
Numer ogłoszenia: 191585 - 2016; data zamieszczenia: 30.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149359 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, faks 22 4435600.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 57/ZP/16).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Każda z części zamówienia obejmuje ten sam zakres usług (zadań) do wykonania, jedna część równa się jeden Wykonawca. W postępowaniu zostanie wybranych maksimum dwóch Wykonawców, po jednym w każdej części zamówienia. W ramach realizacji każdej części zamówienia należy wykonywać w szczególności n/w usługi: 1) przetwarzanie tekstu, komputerowe maszynopisanie, obsługa dokumentów w systemach informatycznych. 2) dodatkowe usługi biurowe: a) przygotowywanie projektów pism na podstawie dokumentów, b) kompletowanie dokumentacji, c) przygotowywanie dokumentów w celu przekazania do archiwum zakładowego, kopiowanie dokumentów, d) pozyskiwanie informacji nt. Urzędu m. st. Warszawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla 2 części zamówienia jest taki sam i został określony w załączniku nr 1 do wzoru umowy, w szczególności wskazuje ilości poszczególnych usług do wykonania przez Wykonawcę w czasie 1 godziny. 3) Na każdego Wykonawcę (na każdą część zamówienia) zostało przewidziane 694 godzin wykonywania usług, jednak nie mniej niż 570 godzin. Zamawiający będzie zlecał wykonanie prac określonych w Zał. Nr 1 do wzoru umowy, zgodnie z jego bieżącymi potrzebami. Rozliczenie za wykonanie prac będzie zgodne z faktycznie przepracowanymi ilościami godzin na podstawie Miesięcznej Karty Pracy (stanowiącej zał. Nr 3 do wzoru umowy). 4) Osoba wykonująca przedmiot zamówienia w dniu składania ofert musi mieć ukończone 18 lat oraz ukończoną co najmniej szkołę średnią oraz posiadać umiejętność samodzielnej obsługi komputera, w szczególności dobrej znajomości pakietu Microsoft Office. 5) Wyżej wymienione czynności muszą być wykonywane w siedzibie zamawiającego w godzinach 8.00 - 16.00 w dniach pracy Urzędu. Zamawiający dopuszcza zmianę godzin wykonywania usług tj. od 8.00-20.00 od poniedziałku do soboty w uzasadnionych przypadkach, o czym wcześniej powiadomi Wykonawcę. 6) Prace będące przedmiotem umowy Wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością Zamawiającego. Wymagania dotyczące wykonania i odbioru zrealizowanych usług oraz płatności określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ (wzór umowy wraz z załącznikami jest taki sam dla każdej z 2 części zamówienia). Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 16,00 złotych brutto za jedną godzinę pracy, w każdej z części zamówienia. 3.Oferty częściowe. 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca, może złożyć ofertę tylko na jedną część spośród dwóch części niniejszego zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany osobiście przez osobę wskazaną w ofercie Wykonawcy. W przypadku gdy w złożonej ofercie Wykonawca nie wskaże części zamówienia której dotyczy oferta, Zamawiający odrzuci taką ofertę. 2) Każdą wyspecyfikowaną część zamówienia (1 i 2 część) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie), wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ, dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. 3) Przed sporządzeniem oferty zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z zapisami niniejszej SIWZ oraz wszystkimi załącznikami, w szczególności z zapisami Części X SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 79.55.10.00 - Usługi komputerowego maszynopisania 79.55.20.00 - Usługi przetwarzania tekstu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonywanie usług przetwarzania tekstu,komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pan Krzysztof Karol Bromberg, Trzech Budrysów 29/40, 02-381 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22208,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10618,20
Oferta z najniższą ceną: 10618,20 / Oferta z najwyższą ceną: 11104,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





