Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-05
Zakliczyn: Usługi edukacyjne w ramach projektu: Indywidualizacja nauczania w Zakliczynie - Każde dziecko ma szanse
Numer ogłoszenia: 191583 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Zakliczynie , Rynek 32, 32-840 Zakliczyn, woj. małopolskie, tel. 14 632 64 52, faks 14 632 64 55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne w ramach projektu: Indywidualizacja nauczania w Zakliczynie - Każde dziecko ma szanse.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Zakliczyn w ramach projektu systemowego pn. Indywidualizacja nauczania w Zakliczynie- Każde dziecko ma szanse w ramach Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zajęcia z uczestnikami projektu prowadzone będą na terenie placówki po zakończeniu obowiązkowych zajęć lekcyjnych według harmonogramu opracowanego przez osoby świadczące usługi po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. 3. Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Pojęcie -godzina - należy rozumieć jako godzinę zegarową ( 60 minut) w przypadku zajęć specjalistycznych wymienionych w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku w sprawie organizacji pomocy psychologiczno -pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. 10.228.1487 z późn. Zm. ) bądź jako godzina lekcyjna (45 minut) w przypadku zajęć dydaktyczno-wyrównawczych wymienionych w ww. Rozporządzeniu oraz zajęć pozostałych, które nie zostały wskazane w powyższym akcie prawnym. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące jednostki: Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Zakliczynie 180 godz zajęć dla 48 dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu ( 6 grup) 180 godz zajęć dla 48 dzieci z trudnościami w matematyce (6 grup) 240 godz zajęć logopedycznych dla 32 dzieci (8 grup) 120 godz zajęć gimnastyki korekcyjnej ( 4 grupy) oraz 28 godz zajęć na basenie dla 32 dzieci 80 godzin zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze dla 16 uczniów (2 grupy) Zajęcia dodatkowe w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Paleśnicy 30 godz. zajęć dla 8 dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu 60 godz. zajęć dla 8 dzieci z trudnościami w matematyce 90 godz. zajęć logopedycznych dla 12 uczniów (3 grupy) 60 godz. zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze Klub Młodego Odkrywcy dla 16 uczniów (2 grupy) 60 godz. zajęć gimnastyki korekcyjnej dla 16 uczniów ( 2 grupy) 2 konkursy matematyczne międzyszkolne Zajęcia dodatkowe w Zespole Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Filipowicach 70 godz. zajęć dla 16 dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu ( 2 grupy) 70 godz zajęć dla 16 dzieci z trudnościami w matematyce ( 2 grupy) 70 godz zajęć logopedycznych dla 8 uczniów (2 grupy) Zajęcia dodatkowe w Zespole Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Gwoźdźcu 60 godzin zajęć dla 16 dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu (2 grupy) 90 godzin zajęć logopedycznych dla 3 grup, razem 12 uczniów 60 godzin gimnastyki korekcyjnej, dla 2 grup, razem 16 uczniów 60 godz. zajęć dla 16 dzieci z trudnościami w matematyce ( 2 grupy) Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Stróżach 60 godz. zajęć dla dzieci z trudnościami w matematyce, dla 2 grup, razem 16 uczniów 90 godzin zajęć dla dzieci uzdolnionych matematycznie dla 2 grup, razem 16 uczniów 90 godzin zajęć logopedycznych dla 3 grup, razem 12 uczniów 80 godzin zajęć wokalno-muzycznych dla 8 uczniów, efektem zajęć ma być oprawa muzyczna 5 uroczystości szkolnych 5. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia logami UE, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki EFS informacją o współfinansowaniu projektu ze środków EFS, a także logiem i nazwą projektu: - materiałów szkoleniowych - wszelkich dokumentów sporządzonych w ramach realizacji zamówienia (dzienniki, ankiety, sprawdziany, itp.) Oznaczenia będą zgodne ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązuje się do udokumentowania przeprowadzonych usług edukacyjnych za pomocą dziennika zajęć, który zawierał będzie m.in. listę obecności, weryfikację obecności na zajęciach uczestników szkolenia w każdym dniu świadczenia usług edukacyjnych, zakładany program szkolenia ze wskazaniem przewidywanego wymiaru godzin szkoleniowych, realizację rzeczywistej usługi edukacyjnej ze wskazaniem daty przeprowadzenia tematu, czas trwania (w godzinach szkoleniowych) podpis prowadzącego, a także wyniki przeprowadzonych sprawdzianów. Wykonawca nadto zobowiązuje się do udokumentowania wykonanych usług edukacyjnych za pomocą Karty Pracy - Załącznik do umowy nr 2. 7. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania, przeprowadzenia i oceny sprawdzianów wiedzy i umiejętności odbiorców usług edukacyjnych. Ilość sprawdzianów: początkowy, po 50% przeprowadzonych zajęć i na koniec realizacji zajęć. Sprawdziany powinny mierzyć wiedzę i umiejętności odbiorców usługi w sposób możliwie najpełniejszy. Wykonawca zapewni ocenę sprawdzianów wedle zobiektywizowanych kryteriów. 8. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia 2 ankiet monitorujących jakość prowadzonych zajęć i stopień zadowolenia uczestników: po 50% zaplanowanych zajęć i na zakończenie wykonywania usługi edukacyjnej, opracowania tych ankiet, a także sporządzania analiz podsumowujących wyniki tych ankiet i przekazania Dyrektorowi szkoły. Wykonawca zobowiązuje się do analizy treści sporządzonych przez uczniów ankiet i dostosowania warunków realizacji zajęć do potrzeb uczniów. 9. Realizacja zajęć - Wykonawca zobowiązany jest: 1) do prowadzenia zajęć edukacyjnych zgodnie z harmonogramem zajęć. Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych zostanie sporządzony po wyłonieniu Wykonawcy/ców w porozumieniu z dyrektorem/ami poszczególnych szkół. 2) do dysponowania osobami posiadającymi wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III szkoły podstawowej, bądź wykształcenie kierunkowe właściwe do świadczonej usługi i posiada co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego. 3) do prowadzenia listy obecności uczniów na każdych zajęciach, zawierającej datę i godzinę prowadzonych zajęć, nazwiska, wiek, klasę ucznia z podpisem prowadzącego zajęcia - lista każdorazowo musi być zatwierdzona przez dyrektora szkoły, w której przeprowadzone są zajęcia 4) do prowadzenia obserwacji i pomiarów pedagogicznych oraz sporządzania dokumentacji ( opinie, sprawdziany itp.), w celu dokonywania oceny efektywności zajęć wg zaleceń Zamawiającego. 5) do sporządzenia raz w miesiącu pisemnego sprawozdania obejmującego realizację zajęć w każdej ze szkół oraz pisemnego sprawozdania końcowego zawierającego efekty prowadzonych zajęć, przy czym sprawozdania miesięczne Wykonawca przedkłada Zamawiającemu na koniec każdego miesiąca, natomiast sprawozdania końcowe Wykonawca przedkłada Zamawiającemu do dnia 28 czerwca 2013 r. za rok szkolny 2012-13 oraz do 18 grudnia 2013r. za I półrocze roku szkolnego 2013-14. Sprawozdania są podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę. 6) do ścisłej współpracy z osobami nadzorującymi projekt oraz dyrektorami szkół, w których realizowane są zajęcia edukacyjne 7) do zapewnienia Zamawiającemu oraz osobom przez niego upoważnionym wstępu na zajęcia edukacyjne prowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia 8) do informowania uczestników projektu o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 9) do uzyskania pisemnej zgody rodziców lub opiekunów prawnych na udział ucznia w dodatkowych zajęciach edukacyjnych - wzór załącznika nr 5 do umowy 10) do uzyskania pisemnej zgody rodziców lub opiekunów prawnych uczniów na ujawnienie Zamawiającemu będących w posiadaniu Wykonawcy informacji objętych ochroną danych osobowych, a niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy - wzór załącznika nr 5 do umowy 11) po zakończeniu realizacji umowy do przekazania całej dokumentacji związanej z wykonaniem umowy Zamawiającemu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z § 67 pkt.1 ppkt 6.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. (Zamawiający nie precyzuje warunku).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. (Zamawiający nie precyzuje warunku).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. (Zamawiający nie precyzuje warunku).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi: wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do przeprowadzenia zajęć w klasach I-III szkoły podstawowej, bądź wykształcenie kierunkowe właściwe dla świadczonej usługi i posiada, co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4. (Zamawiający nie precyzuje warunku).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy , jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Zmiany umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1)zmiany terminów przyjętych w Harmonogramie, 2) zmiany personelu przewidzianego do świadczenia usług wykazanych w załączniku nr 3 do umowy; 3)warunków płatności,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakliczyn.pl/przetargi/2012/przetarg_12.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zakliczynie, Rynek 32, 32-840 Zakliczyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zakliczynie, Rynek 32, 32-840 Zakliczyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ZAKLICZYN
- "Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych na terenie gminy Zakliczyn w roku szkolnym 2025/2026"
- Budowa parkingu na działkach nr 499/14, 499/16 w miejscowości Zakliczyn
więcej: przetargi ZAKLICZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie, przeprowadzenie i obsługa konferencji dot.profilaktyki uzależnień:niebezpieczne wzorce internetowe wśród młodzieży szkolnej,przejawy patologicznych zachowań w mediach społecznościowych
- Zajęcia z zakresu wsparcia psychologiczno-pedagogicznego w procesie doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół ponadpodstawowych ogólnokształcących na terenie woj. opolskiego
- "Zajęcia dla dzieci w Gminie Pasłęk" (II)
- Przeprowadzenie w 2025 r. działań edukacyjnych w zakresie ochrony powietrza dla mieszkańców z terenu miasta i gminy Piaseczno w ramach projektu pn. "Mazowsze bez smogu"
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów z podziałem na 2 części" w ramach projektu pn.: ZAOPIEKOWANI - kompleksowe wsparcie osób z niepełnosprawnościami oraz ich opiekunów z terenu powiatu bialskiego
- Przeprowadzenie kursu ,,Operator wózków widłowych z uprawnieniami UDT" dla uczniów w ramach projektu ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w ZS nr 7 w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.