Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-18
Warszawa: Dostawa pługów i piaskarko - solarek do utrzymania zimowego dróg wojewódzkich z podziałem na 3 części- nr postępowania 192/08.
Numer ogłoszenia: 191573 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, ul. Kruczkowskiego 3, 00-380 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6211675, 6213257, fax 022 6297196.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pługów i piaskarko - solarek do utrzymania zimowego dróg wojewódzkich z podziałem na 3 części- nr postępowania 192/08..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pługów i piaskarko - solarek do utrzymania zimowego dróg wojewódzkich z podziałem na 3 części.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.98.00.00 - Urządzenia do odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 39.23.70.00 - Urządzenia do odśnieżania Oryginalny kod CPV: 29.82.11.00 - Piaskarki Kod CPV wg słownika 2008: 43.81.10.00 - Szlifierki do drewna Oryginalny kod CPV: 34.14.44.20 - Pojazdy do rozrzucania soli Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.44.20 - Pojazdy do rozrzucania soli Oryginalny kod CPV: 34.14.44.40 - Piaskarki Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.44.40 - Piaskarki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych. 2.Zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia oraz o wartości brutto każde nie mniejszej niż: Część I - 500 000,00 zł; Część II - 300 000,00 zł; Część III - 100 000,00 zł. z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz potwierdzeniem dokumentami, że dostawy te zostały zrealizowane należycie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia oraz o wartości brutto każde nie mniejszej niż: Część I - 500.000,00 zł Część II - 300.000,00 zł Część III - 100.000,00 zł z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 3.dokumenty potwierdzające, że ww. zamówienia zostały zrealizowane należycie, 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie 00-380 Warszawa, ul. Kruczkowskiego 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie 00-380 Warszawa, ul. Kruczkowskiego 3, pok.28.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1 Dostawa 6 szt. piaskarko - solarek..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 6 szt. piaskarko - solarek..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.98.00.00-4, 34.14.44.20-8, 34.14.44.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2 Dostawa 11 szt. pługów odśnieżających..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 11 szt. pługów odśnieżających..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.98.00.00-4, 29.52.31.31-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ 3 Dostawa 1 szt. piaskarko - solarki i 1 szt. pługa odśnieżającego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. piaskarko - solarki i 1 szt. pługa odśnieżającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.98.00.00-4, 29.52.31.31-8, 34.14.44.20-8, 34.14.44.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warchałowskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.