Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-11
Nowy Dwór Mazowiecki: KABLE - Rembertów
Numer ogłoszenia: 191560 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zakład Remontowo-Budowlany Gospodarstwo Pomocnicze Stołecznego Zarządu Infrastruktury, ul. Paderewskiego 12, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7753051 - 3, fax 022 7753420.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzrbndm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KABLE - Rembertów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kabli, przewodów i innych materiałów elektrycznych do J.W. 2305 Rembertów - III etap. Zakres dostawy ujęty jest w przedmiocie zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.31.00.00 - Kable energetyczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.31.00.00 - Sieci zasilające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 10000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4. 7. Wykaz wykonanych dostaw (co najmniej dwie) w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5. 8. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 150.000,00 PLN. 9. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego atesty, deklaracje zgodności i certyfikaty na materiały i urządzenia użyte przy wykonaniu przedmiotu umowy. W celu potwierdzenia, że zastosowane do realizacji zamówienia materiały i urządzenia odpowiadają powyższym wymaganiom Oferent zobowiązany jest do dołączenia do oferty w/w stosownych dokumentów certyfikujących. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzrbndm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Zakład Remontowo-Budowlany Gospodarstwo Pomocnicze SZI Ul. Paderewskiego 12 05-100 Nowy Dwór Maz. pokój 102.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Wojskowy Zakład Remontowo-Budowlany Gospodarstwo Pomocnicze SZI Ul. Paderewskiego 12 05-100 Nowy Dwór Maz. pokój 123.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-538/2025: Dostawa i sprzedaż energii elektrycznej dla punktów poboru energii AMW SINEVIA Sp. z o.o
- SVA/4620-512/2025 Rozbiórka budynku nieczynnej kotłowni wraz z zagospodarowaniem na terenie kompleksu wojskowego w m. Grupa, woj. kujawsko-pomorskie
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2417W relacji Zakroczym - Nowe Trębki na odcinku o długości 670 m
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2026
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2026 roku
- SVA/4620-530/2025 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy instalacji c.o. w budynkach nr 52 i 92 w kompleksie wojskowym w Darłowie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych dla zadania: Budowa ronda na skrzyżowaniu ulic Płaskowickiej i Lanciego oraz drogi dla rowerów (...)
- dostawa kabli i przewodów elektroenergetycznych dla potrzeb Zakładu Energetycznego Łódź-Teren S.A. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych kabli i przewodów elektroenergetycznych dla potrzeb Zakładu Energetycznego - Łódź Teren S.A.
- Dostawa kabli i przewodów dla potrzeb eksploatacyjnych ENION SA Oddział w Krakowie Zakład Energetyczny Kraków na rok 2006.
więcej: Sieci zasilające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





