Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-11
Wrocław: USUNIĘCIE ODPADÓW ZGROMADZONYCH W MIEJSCACH DO TEGO CELU NIEPRZEZNACZONYCH - TZW. NIELEGALNYCH WYSYPISK ODPADÓW
Numer ogłoszenia: 191532 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław - Zarząd Gospodarki Odpadami we Wrocławiu, ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3590180 w. 122, fax 071 3590182.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgo.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USUNIĘCIE ODPADÓW ZGROMADZONYCH W MIEJSCACH DO TEGO CELU NIEPRZEZNACZONYCH - TZW. NIELEGALNYCH WYSYPISK ODPADÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: usunięcie i wywóz odpadów zgromadzonych w miejscach do tego celu nieprzeznaczonych, na terenach nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław oraz na terenach pozostających w dyspozycji Gminy Wrocław, wskazanych przez Zamawiającego, a w szczególności następujące rodzaje usług i czynności: 1) usuwanie odpadów - obejmujące wszelkie czynności związane z zebraniem wszystkich odpadów, zgromadzonych na terenie nieruchomości, tj. odpadów zgromadzonych w hałdach lub skupiskach jak również odpadów luźno rozrzuconych wokół hałd lub skupisk odpadów, czynności związane z uporządkowaniem i wyrównaniem terenu oraz czynności polegające na mechanicznym lub ręcznym załadunku odpadów na środki transportowe, 2) wywóz odpadów - niezwłoczny wywóz wszystkich odpadów, zebranych i usuniętych z terenu nieruchomości, w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę prac, wymienionych w pkt 1), obejmujący: - transport odpadów do miejsca ich czasowego gromadzenia; - przygotowanie odpadów do transportu, w tym segregowanie odpadów, które ma na celu, przygotowanie odpadów do transportu do miejsc odzysku lub unieszkodliwienia, bądź wykorzystania, 3) transport odpadów - do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania, bądź wykorzystania, 4) przekazanie odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia, bądź wykorzystania, tj. przekazanie zebranych odpadów uprawnionym podmiotom, prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania, jeżeli Wykonawca nie jest uprawniony do prowadzenia działalności w tym zakresie, bądź przekazanie zebranych odpadów osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym nie posiadającym osobowości prawnej w celu wykorzystania na ich własne potrzeby, z zastrzeżeniem pkt 5), 5) odzysk lub unieszkodliwienie, jeżeli Wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania i będzie prowadził odzysk lub unieszkodliwianie odpadów objętych przedmiotem zamówienia w ramach prowadzonej przez Wykonawcę działalności gospodarczej. 2. Odpady przewidziane do usunięcia i wywiezienia z terenów Miasta Wrocławia, w ramach realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001 roku, Nr 112, poz. 1206), wstępnie zostały zaklasyfikowane do następujących grup oraz rodzajów odpadów: 1) grupy 20 - odpady komunalne, łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie, oraz rodzajów odpadów o kodach:20 02 01; 20 02 02; 20 02 03; 20 03 01; 20 03 02; 20 03 07; 20 03 99; 2) grupy 17 - odpady z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych oraz infrastruktury drogowej, oraz rodzajów odpadów o kodach:17 01 01; 17 01 02; 17 01 03; 17 01 07; 17 01 80; 17 01 82; 17 02 01; 17 02 02; 17 02 03; 17 03 80; 17 05 04; 17 08 02; 17 09 04, 3) grupy 16 - odpady nieujęte w innych grupach, oraz rodzajów odpadów o kodach: 16 01 03; 16 01 17; 16 01 18; 16 01 19; 16 01 20; 16 01 22; 16 01 99; 16 06 04; 16 06 05; 16 80 01, 4) grupy 15 - odpady opakowaniowe, oraz rodzajów odpadów o kodach: 15 01 01; 15 01 02; 15 01 03; 15 01 04; 15 01 05; 15 01 06; 15 01 07; 15 01 09; 15 02 03. 3. Szacunkowa ilość odpadów wymagających usunięcia i wywiezienia z terenów nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego: 11.000,00 m3
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne Oryginalny kod CPV: 90.12.00.00 - Usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Oryginalny kod CPV: 90.12.12.00 - Usługi transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy; 00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone treścią art. 22 ust. 1 pkt 1-3 - ustawy -Prawo zamówień publicznych, tj: (1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonych przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym oraz do wykonywania działalności lub czynności określonych przedmiotem niniejszego zamówienia; b) posiadają ważne, wymagane prawem zezwolenia potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do prowadzenia działalności w zakresie określonym przedmiotem zamówienia, tj.: posiadają: - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Wrocław, zaklasyfikowanych do grupy 20 oraz rodzajów odpadów objętych przedmiotem zamówienia, określonych w Sekcji II pkt II.1.3) niniejszego ogłoszenia, wydane przez właściwy organ - Prezydenta Wrocławia na podstawie art. 7, ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (jednolity tekst: Dz.U. z 2005 roku - Nr 236, poz. 2008 ze zmianami); - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie: zbierania lub odbierania odpadów oraz transportu odpadów, zaklasyfikowanych do: grupy 17; zbierania oraz transportu odpadów, zaklasyfikowanych: do grupy 16 oraz do grupy 15, oraz rodzajów odpadów objętych przedmiotem zamówienia, określonych w Sekcji II pkt II.1.3) niniejszego ogłoszenia, wydane przez właściwy organ na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (jednolity tekst: Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251.) z zastrzeżeniem art. 31 ust. 1, art. 32 ust. 1oraz art. 33 ust. 1a i 4 cyt. ustawy, posiadają: - zapewnienie odbioru odpadów objętych przedmiotem zamówienia, przez uprawnionego przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (tj. posiadającego zezwolenie wydane w trybie art. 26 ustawy o odpadach, na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów objętych przedmiotem zamówienia), jeżeli Wykonawca nie jest uprawniony do prowadzenia działalności w tym zakresie, tj. w przypadku, gdy Wykonawca nie będzie prowadził odzysku lub unieszkodliwienia odpadów objętych przedmiotem zamówienia w ramach prowadzonej przez siebie działalności, bądź zapewnienie odbioru odpadów (określonych przepisami prawa)* przez osoby fizyczne lub jednostki organizacyjne, niebędącym przedsiębiorcami, w przypadku gdy Wykonawca będzie przekazywał tym osobom lub jednostkom odpady w celu ich wykorzystania. )* - odpady określone treścią Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 21 kwietnia 2006 roku w sprawie listy rodzajów odpadów, które posiadacz odpadów może przekazać osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym niebędącym przedsiębiorcami, oraz dopuszczalnych metod ich odzysku (Dz.U. z 2006 roku, Nr 75 poz. 527) lub zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów objętych przedmiotem zamówienia, określonych w Sekcji II pkt II.1.3) niniejszego ogłoszenia, wydane przez właściwy organ na podstawie art. 26 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach, z zastrzeżeniem art. 31 ust. 1, art. 33 ust. 2,4 i 4a, oraz 43 ust. 5 (jednolity tekst: Dz. U. z 2007r., Nr 39 poz. 251) - jeżeli Wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania, oraz będzie wykonywał czynności objęte przedmiotem zamówienia w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania we własnym zakresie, w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. (2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia, tj.: a) wykażą się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi - odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości (w kwocie brutto) nie mniejszej niż 600.000,00 złotych. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna również jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi z zakresu: transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia, o wartości (w kwocie brutto) nie mniejszej niż 600.000,00 złotych. b) udokumentują należyte wykonanie usług określonych wyżej w ppkt a); (3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do obsługi urządzeń oraz sprzętu przewidzianego do realizacji niniejszego zamówienia (jeżeli odrębne przepisy prawa wymagają posiadania takich kwalifikacji), w ilości niezbędnej do sprawnej i pełnej realizacji usług określonych przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. w ilości nie mniejszej niż: Ogółem:10 osób, w tym: jedna osoba do nadzoru i kontroli wykonywanych prac oraz do kontaktów z Zamawiającym. (4) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.: wykażą , iż dysponują narzędziami i urządzeniami: a) sprawnymi technicznie b) w ilości niezbędnej dla zapewnienia gotowości do świadczenia usług oraz ich należytego i terminowego wykonywania, nie mniej niż: Rodzaj narzędzi i urządzeń/ilość/wymagania techniczne - pojazd samochodowy przeznaczony do kontrolowania terenu, koordynowania i kontroli wykonywanych prac - 1 sztuka; - środki łączności, w tym: czynny faks i telefon stacjonarny ub faks i bezprzewodowy środek łączności np. tel. komórkowy; e-mail - 1 komplet; - urządzenia (sprzęt) do mechanicznego załadunku odpadów: (np. ładowarka; ładowarko-koparka) - 1 sztuka; - samochód ciężarowy samowyładowczy, przystosowany do transportu i rozładunku odpadów, o masie całkowitej do 16,00 Mg - 1 sztuka; - samochód ciężarowy samowyładowczy, przystosowany do transportu i rozładunku odpadów, o masie całkowitej powyżej 16,00 Mg - 2 sztuki. c) spełniającymi następujące wymagania techniczno-eksploatacyjne: - pojazd samochodowy, przeznaczony do kontrolowania terenu oraz do koordynowania i kontrolowania wykonywanych prac, wyposażony w bezprzewodowe środki łączności/system łączności, umożliwiające bezpośrednią łączność z bazą Wykonawcy i jednostkami sprzętowymi pracującymi w terenie; - niezbędne środki łączności, umożliwiające bezpośredni kontakt Zamawiającego z Wykonawcą, w tym również z osobą wyznaczoną do kontaktów z Zamawiającym, w sprawach dot. realizacji prac w ramach przedmiotu umowy; czynny faks i telefon stacjonarny lub czynny faks i telefon bezprzewodowy, np. komórkowy; - samochody ciężarowe samowyładowcze - winny być przystosowane do transportu i rozładunku odpadów objętych przedmiotem zamówienia, spełniający warunki określone w zezwoleniu/ach na odbieranie/zbieranie/transport odpadów , oraz warunki określone przepisami o transporcie drogowym odpadów. (5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą: a) posiadanie na rachunku banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (wynikające z przedłożenia stosownego dokumentu, np. informacja banku lub informacja spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek), środków finansowych w kwocie nie mniejszej 100.000,00 złotych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie niższą niż 100.000,00 złotych. b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a nadto w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, na łączną kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 złotych. Uwaga: do podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się te same przepisy co do pojedynczego wykonawcy. Każdy uczestnik wspólnej oferty musi udokumentować, w szczególności, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności (z zastrzeżeniem warunku określonego w ust. 2, pkt 2), ppkt (1) b) - szczegółowy opis zawarty jest w Dz. III, Rozdz. II SIWZ) lub czynności i nie podlega wykluczeniu z postępowania. Natomiast przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełnienia przez podmioty występujące wspólnie warunków udziału w postępowaniu, tj. w zakresie posiadanych zezwoleń, zdolności ekonomicznej i finansowej, potencjału technicznego i kadrowego wykonawców oraz ich doświadczenia). II. ORAZ OPISU SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych wyżej, dokona Komisja Przetargowa za pomocą kryterium potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonej przez Wykonawcę dokumentacji przetargowej, tj.: oferty oraz złożonych wraz z ofertą: oświadczeń i dokumentów - będących integralną częścią oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): Dla potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, określonych treścią niniejszego ogłoszenia oraz treścią SIWZ (IDW)-Dział III, Rozdz. I ust. 2, Zamawiający żąda od Wykonawców przedłożenia wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, tj: A. Oświadczenia: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych - wg załączonego wzoru - Załącznik Nr 2a) (IDW)-Dział III SIWZ, 2) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy - Pzp - wg załączonego wzoru - Załącznik Nr 2b) (IDW)-Dział III SIWZ. B. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonych przedmiotem niniejszego zamówienia działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, wymagane jest przedłożenie przez Wykonawcę następujących dokumentów: 1) aktualny na dzień składania ofert odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) ważne zezwolenie/a na podjęcie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania zezwoleń, szczegółowo opisane wyżej w niniejszym ogłoszeniu, oraz Oświadczenie, że Wykonawca posiada zapewnienie odbioru odpadów objętych przedmiotem zamówienia przez uprawnionego (posiadającego zezwolenie) przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli Wykonawca nie jest uprawniony do prowadzenia działalności w tym zakresie, tj. w przypadku, gdy Wykonawca nie będzie prowadził odzysku lub unieszkodliwienia odpadów objętych przedmiotem zamówienia w ramach prowadzonej przez siebie działalności, bądź Oświadczenie, że Wykonawca posiada zapewnienie odbioru odpadów (określonych przepisami prawa)* objętych przedmiotem zamówienia przez osoby fizyczne lub jednostki organizacyjne, niebędącym przedsiębiorcami, w przypadku gdy Wykonawca będzie przekazywał tym osobom lub jednostkom odpady w celu ich wykorzystania, 3) aktualna na dzień składania ofert informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) - 8) ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualna na dzień składania ofert informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat - lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z płaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oddziału ZUS, KRUS - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Instrukcje oraz wymogi dotyczące dokumentów określonych wyżej w ust. 1: W przypadku oferty składanej wspólnie przez Wykonawców - podmioty występujące wspólnie: a) właściwe dokumenty określone wyżej w pkt 1),3),4),5),6) muszą być złożone przez każdy z podmiotów występujących wspólnie; b) właściwe dokumenty określone wyżej w pkt 2) muszą być złożone przez każdy z podmiotów występujących wspólnie w zakresie powierzonych im do wykonania czynności, jeżeli do wykonania tych czynności wymagane jest posiadanie stosownego zezwolenia. Warunek posiadania w/w uprawnień-zezwoleń podmioty te mogą spełnić łącznie. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane jest przedłożenie przez Wykonawcę następujących informacji i dokumentów: 1) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, a nadto wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności w ramach zamówienia - sporządzona wg wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 3 do (IDW)-Dział III SIWZ, 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, sporządzony wg załączonego wzoru - Załącznik Nr 4 do (IDW)- Dział III SIWZ, 3) wykaz wykonanych, bądź wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - wg załączonego wzoru Załącznik Nr 5 do (IDW) - Dział III SIWZ, Instrukcje oraz wymogi dotyczące dokumentów określonych wyżej w ust. 2: W przypadku oferty składanej wspólnie przez Wykonawców - podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty, określone wyżej w pkt 1),2), 3) mogą być złożone oddzielnie przez każdy z podmiotów (Wykonawców) występujących wspólnie, bądź też mogą być złożone wspólnie. Warunek uczestnictwa Wykonawcy w niniejszym postępowaniu na potwierdzenie których wymagane są w/w dokumenty, podmioty te mogą spełnić łącznie. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy przedłożyć następujące dokumenty i informacje: 1) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) polisa lub inny dokument potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Instrukcje oraz wymogi dotyczące dokumentów określonych wyżej: 1) w ust. 3, pkt 1): W przypadku oferty składanej wspólnie przez Wykonawców - podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty, określone wyżej mogą być złożone oddzielnie przez każdy z podmiotów (Wykonawców) występujących wspólnie, bądź też mogą być złożone przez jednego z nich. Warunek uczestnictwa Wykonawcy w niniejszym postępowaniu na potwierdzenie których wymagane są w/w dokumenty, podmioty te mogą spełnić łącznie. 2) w ust.3 pkt 2): W przypadku oferty składanej wspólnie przez Wykonawców - podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty, określone wyżej muszą być złożone oddzielnie przez każdy z podmiotów (Wykonawców) występujących wspólnie. Warunek uczestnictwa Wykonawcy w niniejszym postępowaniu na potwierdzenie których wymagane są w/w dokumenty, podmioty te mogą spełnić łącznie. 3. Dokumenty wyszczególnione wyżej w ust. 2 B. - są składane w formie oryginału lub kserokopii opatrzonej klauzulą Za zgodność z oryginałem i poświadczonej przez Wykonawcę. 4. Zgodnie z brzmieniem §2 ust.1-3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 roku, Nr 87, poz. 605), Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają: 1) zamiast dokumentów, o których mowa wyżej w Rozdz. II B.ust.1, pkt 1), pkt 4), pkt 5) i pkt 6) dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wydania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) zamiast dokumentów, o których mowa wyżej w Rozdz. II B.ust.1, pkt 3) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy P.z.p - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w pkt 1) i w pkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z wyjątkiem dokumentu, o którym mowa wyżej w pkt 1) lit.c), który powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym, należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgo.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Gospodarki Odpadami we Wrocławiu, ul. Kazimierza Michalczyka 23; 53-633 Wrocław; pok. Nr 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2007 godzina 11:45, miejsce: Zarząd Gospodarki Odpadami we Wrocławiu, ul. Kazimierza Michalczyka 23; 53-633 Wrocław; pok. Nr 1 - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opłata za SIWZ: Wysokość opłaty a) Część I; Część II oraz Część III w formie pisemnej - w kwocie 24,40 PLN, b) Cześć I - WZORY FORMULARZY w wersji elektronicznej (płyta CD) - 2,44 PLN,
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie budowy farmy fotowoltaicznej o mocy 1,5 MW wraz z magazynem energii
- Zaprojektuj i wybuduj wykonanie infrastruktury technicznej związanej z wytwarzaniem energii elektrycznej na dachu w części C budynku L1 Politechniki Wrocławskiej - ul. Na Grobli 15 we Wrocławiu
- Wykonanie i dostawa odzieży i artykułów sportowych obrandowanych logotypem Dolnego Śląska
- "Montaż urządzeń myjni i malarni sprzętu remontowanego" w ramach dokończenia zadania "Budowa budynku myjni i malarni w kompleksie wojskowym nr 2925 w Jastrzębiu" - zadanie nr 22094
- "Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń oświetlenia parkowego i iluminacji obiektów zabytkowych będących w zarządzie Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu"
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy, rozbudowy i remontu budynku Szkoły Podstawowej nr 14 wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Zachodniej 2 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport oraz unieszkodliwienie nieczystości płynnych z nieruchomości zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
- Usługi odbioru, wywozu, utylizacji, zagospodarowania odpadów stałych oraz nieczystości płynnych pochodzących z obiektów Akademii Pożarniczej
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Daszyna
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów od Punktu Selektywnie Zbieranych Odpadów Komunalnych w 2026 r.
- Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i drogowego poprzez wymianę nieenergooszczędnych opraw na terenie Miasta Zielona Góra - Majątek Miasta
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu."
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





