eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaRemont elewacji budynku po BGŻ w Częstochowie.



Ogłoszenie z dnia 2008-08-18

Częstochowa: Remont elewacji budynku po BGŻ w Częstochowie.
Numer ogłoszenia: 191530 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, fax 034 3707175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji budynku po BGŻ w Częstochowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ETAP I :Elewacja zachodnia i północna (elewacja frontowa, tj. północna i zachodnia z elementami pozostałych elewacji widocznymi od frontu). W zakresie zamówienia przewiduje się realizację : -renowacja części elewacji z piaskowca (oczyszczenie powierzchni piaskowca z wtórnych nawarstwień, uzupełnienie spoin w miejscach spękań, impregnacja) - powierzchnia ~ 152 m2 -usunięcie odspojonych, odstających i spękanych tynków -dezynfekcja zagrzybionych fragmentów muru preparatem grzybobójczym -przygotowanie powierzchni podłoża do założenia nowych tynków w miejscach ubytków -rekonstrukcja tynku o powierzchni ~1120 m2, -remont ślusarki stalowej (kraty w oknach - 2 szt., drzwiach - 1 szt., oknach piwnic - 6 szt., oknie parteru - 1 szt., brama wjazdowa) -demontaż konstrukcji stalowej zadaszenia tarasu na dachu -wykonanie podbitek wykusza nad parterem -demontaż klimatyzatorów - szt. 3 oraz ich utylizacja ETAP II :Elewacja wschodnia i południowa (elewacja od podwórka) -renowacja części elewacji z piaskowca (oczyszczenie powierzchni piaskowca z wtórnych nawarstwień, uzupełnienie spoin w miejscach spękań, impregnacja) - powierzchnia ~ 193 m2 -usunięcie odspojonych, odstających i spękanych tynków -dezynfekcja zagrzybionych fragmentów muru preparatem grzybobójczym -przygotowanie powierzchni podłoża do założenia nowych tynków w miejscach ubytków -rekonstrukcja tynku o powierzchni ~860 m2 -obróbki blacharskie - naprawa w miejscach zniszczeń oraz wymiana rynien i koszy zbiorczych na nowe -wykonanie podbitek wykusza nad parterem (w bramie wjazdowej). UWAGA : W zależności od możliwości finansowych Zamawiający zdecyduje w trakcie oceny ofert czy będzie realizowana inwestycja w całości, czy tylko etap I.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 2000 PLN, słownie: dwa tysiące złotych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 roboty budowlanej - remontu budynku wraz z remontem elewacji, o wartości min. 300.000,00 zł (w tym wartość remontu elewacji min. 200.000,00 zł) 3) dysponują co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku udziału w postępowaniu muszą być: - dla warunku 1): 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że  wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - dla warunku 2): 1)wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, dotyczących zakresu, o którym mowa w punkcie 5b specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zawierający następujące dane: nazwę, adres i telefon zamawiającego, nazwę i adres budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót (według załącznika nr 3 do specyfikacji). 2) dokumenty potwierdzające, że roboty z ww. wykazu, zostały wykonane należycie, np. referencje. - dla warunku 3): 1) Imię i nazwisko osoby, która będzie sprawować funkcję kierownika budowy wraz z jej uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, określonymi przepisami Prawa budowlanego (wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji). 2) Zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla ww. osoby, potwierdzające jej przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z ww. Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1) Wypełniony druk Oferta (załącznik nr 2 do specyfikacji). 2) Kosztorys ofertowy - opracowany metodą kalkulacji uproszczonej lub szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz.U. Nr 80, poz. 867) na podstawie rysunków i przedmiarów robót, przy uwzględnieniu przeprowadzonej wizji lokalnej. Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy jest dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu wykonania części umowy, a więc w sytuacji uregulowanej w § 10 wzoru umowy. 3) Harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji z rozbiciem na etapy I i II. 4) Dowód wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Częstochowy, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, pokój nr 418 oraz email:LMACIEJEWSKA@CZESTOCHOWA.UM.GOV.PL.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta, parter, stanowisko nr 1. Godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.09.2008r , godz 10:00 siedziba Zamawiającego, sala nr 108..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.