Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-13
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z zainstalowaniem, skonfigurowaniem i wdrożeniem dostarczonego sprzętu
Numer ogłoszenia: 191527 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rezerw Materiałowych , ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5838343, faks 022 5838474.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arm.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z zainstalowaniem, skonfigurowaniem i wdrożeniem dostarczonego sprzętu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: serwery typu Blade - 5 szt., infrastruktura dla serwerów kasetowych - 1 szt., moduły do posiadanych przełączników Cisco Catalyst 4506, sprzętu/elementów do rozbudowy urządzeń sieciowych posiadanych przez Agencję Rezerw Materiałowych, oprogramowania oraz wykonanie prac związanych z zainstalowaniem, skonfigurowaniem i wdrożeniem dostarczonego sprzętu i oprogramowania w siedzibie Zamawiającego - ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2011 r. i pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta obejmującego rynek polski.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy serwerów kasetowych wraz z montażem i uruchomieniem o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający warunkowo dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności w przypadku: 1) zmiany miejsca świadczenia serwisu gwarancyjnego - w przypadku zmiany miejsca siedziby Zamawiającego; 2) zmiany terminów - w przypadku zajścia siły wyższej pod pojęciem, której rozumie się nadzwyczajne okoliczności (takie jak: klęski żywiołowe, strajki, katastrofy); 3) warunków realizacji usług - w przypadku, gdy u stron niniejszej umowy wystąpią: zmiany w strukturze organizacyjnej, zmiany w procesach biznesowych lub zmiany godzin pracy; 4) zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy - w przypadku, gdy prowadzone przez Wykonawcę prace będą wymagały przerwy w działalności biznesowej Zamawiającego (wyłączenie urządzeń), a Zamawiający nie wyrazi zgody na ich wyłączenie w godzinach pracy Zamawiającego (nie zaakceptuje proponowanego terminu przez Wykonawcę i wskaże dogodny termin dla Zamawiającego)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arm.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rezerw Materiałowych, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, Zygmunt NANOWSKI, pokój nr 361, III piętro, wejście B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2011 godzina 13:00, miejsce: Agencja Rezerw Materiałowych, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, Kancelaria Ogólna, pokój nr 379, III piętro, wejście B.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie nr BPzp-262-80/11.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i dostarczenie sprzętu komputerowego
- remont pomieszczeń biurowych w celu dostosowania do potrzeb Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy przy ul. Bema 70.
- Zawarcie umowy ramowej na wykonanie i dostawę odznaczeń resortowych.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. Jana Pawła II 36 m 103, część nr 2: Nowomiejska 7 m 3
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych wytwarzanych w Łukasiewicz - IChP w Warszawie, ul. Rydygiera 8 oraz ul. Starościńska 5.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowalnych dla inwestycji realizowanej przez Zarząd Dróg Miejskich pn.: Budowa drogi dla rowerów w al. Jana Pawła II odc. Rondo ONZ-Solidarności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa serwerów poczty lokalnej głównej i zapasowej do utrzymania ciągłości pracy" w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa serwera związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu do wykonywania i przechowywania kopii zapasowych wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Zwierzyniec"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Cyberbezpieczny Urząd Gminy Bukowiec"
- Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Płoty"
więcej: Serwery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.