Ogłoszenie z dnia 2007-03-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Strzegom: REMONT DACHU I ELEWACJI BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W STRZEGOMIU Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Strzegom, do kontaktów: Katarzyna Nowakowska, Monika Pawlik, ul. Rynek 38, 58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie, tel. (074) 856-05-99, fax (074 ) 856-05-16, e-mail: strzegom@strzegom.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.strzegom.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DACHU I ELEWACJI BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W STRZEGOMIU. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: STRZEGOM, RYNEK 38. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dachu i elewacji budynku Urzędu Miejskiego w Strzegomiu polegający na: a/ wymianie całości ceramicznego pokrycia dachowego (z naprawą uszkodzonych i skorodowanych części elementów więźby dachowej oraz wymianą łączenia), b/ wymianie całości pokrycia dachowego z blachy nad klatką schodową (z naprawą uszkodzonych i skorodowanych części drewnianych elementów dachowych oraz wymianą deskowania), c/ wymianie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, d/ usunięcie całości skorodowanych, odparzonych i zasolonych tynków, zmycie i oczyszczenie elewacji po zbiciu tynków, wykonanie uzupełnień pozostawionych tynków, wzmocnienie całości pozostawionych tynków oraz malowanie farbami silikonowymi, e/ remoncie tarasu, remoncie i konserwacji kamiennych elementów i detali na elewacji, f/ montażu w trzech pomieszczeniach urzędu wewnętrznych rolet antywłamaniowych, g/wykonaniu klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni Urzędu Miejskiego w Strzegomiu, h/ wymianie drzwi zewnętrznych w aptece, i / wymianie okien 9 szt. lukarn dachowych i szklenia jednego okienka. Wymaga się, aby na wykonany przedmiot umowy Wykonawca udzielił min. 36 miesięcy gwarancji i rękojmi. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: kosztorys ofertowy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót rozbiórkowych, demontażowych, ogólnobudowlanych, instalacyjnych i konserwatorskich. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a/ organizację, zabezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy, b/ zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, c/ po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, wywóz gruzu oraz materiałów powstałych po rozbiórce na wysypisko śmieci, utylizację odpadów budowlanych, d/ koszty prac przy detalach kamiennych. Muszą one być bezwzględnie powierzone osobie która posiada wymagane kwalifikacje i uprawnienia konserwatorskie, e/ koszty związane z zajęciem chodnika i pasa drogowego na czas wykonywania robót remontowych f/ koszty usunięcia krat w oknach na parterze budynku nr 38 i 49 g/ koszty usunięcia zegara na elewacji frontowej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 140
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium - 5 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a/ w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonali robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynku o wartości co najmniej 500 tysięcy złotych, b/ dysponują min. następującymi osobami : - kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanym w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, z min. 3-letnim doświadczeniem, - min. jedna osoba z uprawnieniami konserwatorskimi 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie spełnia warunek/nie spełnia warunku. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez wykonawcę wymaganych warunków. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej). 2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 3.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzegom.pl/strony/przetargi.htm. Opłata: 35,8 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W przypadku przesyłania SIWZ za zaliczeniem doliczona zostanie opłata pocztowa. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.04.2007, godzina 12:30, Siedziba zamawiającego pok. nr 29.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.03.2007.
INNE PRZETARGI Z STRZEGOMIA
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 212" - w Jaroszowie
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 we wsi Goczałków w Gminie Strzegom
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest zlokalizowanych na terenie Gminy Strzegom w 2025 r.
- Strzegom, wiatrak prochowy (garbarski) (XIX w.): kontynuacja prac konserwatorskich i restauratorskich
- Budowa placu zabaw w Rusku
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO -ORLIK 2012" W STANOWICACH.
więcej: przetargi w Strzegomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 13 w Krakowie przy ul. Kazimierza Odnowiciela 2
- Adaptacja i przebudowa budynku na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2025 rok
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu wentylacji w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Łodzi
- Adaptacja pomieszczeń oraz stajni w Zespole Szkół Rzemiosła w Łodzi
- Rozbudowa mostu JNI 35000760 w ciągu drogi powiatowej nr 2025P w miejscowości Wełna na rzece Wełna
- Zakup i montaż windy zewnętrznej budynku przy ul. Granicznej 63 Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.