eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce OpolskieWykonanie zasłon przeciwśnieżnych dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w sezonach zimowych 2007/2008 i 2008/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-11

Strzelce Opolskie: Wykonanie zasłon przeciwśnieżnych dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w sezonach zimowych 2007/2008 i 2008/2009
Numer ogłoszenia: 191389 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecki, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4401701, 4401717, fax 077 4401701, 4401718.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstrzelecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zasłon przeciwśnieżnych dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w sezonach zimowych 2007/2008 i 2008/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie zasłon przeciwśnieżnych dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w sezonach zimowych 2007/2008 i 2008/2009 w ilości 19 000 mb wbudowanej siatki w każdym sezonie zimowym. Zasłony przeciwśnieżne Wykonawca wykona z materiału powierzonego przez Zamawiającego tj: z siatki przeciwśnieżnej typu 203 o wielkości oczka 25-45 i szerokości 130 cm i 120 cm na palach z drewna sosnowego o długości 2,50 m i średnicy 7-10 cm na zasadach określonych w Rozdz. II Szczegółowe Specyfikacje Techniczne. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w jednym sezonie zimowym obejmuje: -transport materiałów (siatki w ilości 19 000 m i pali w ilości zapewniającej należyte wykonanie zasłon) z miejsca ich przechowywania (Krośnica ul. Wiejska 1) do miejsca ich wbudowania, -wykonanie zasłon przeciwśnieżnych z materiału powierzonego, -utrzymanie sprawnych zasłon przeciwśnieżnych w okresie zimy z ich naprawami ew. przestawieniem lub podnoszeniem, -demontaż zasłon przeciwśnieżnych po zakończeniu okresu zimowego, -transport materiałów z miejsca ich wbudowania do magazynu własnego, -złożenie siatki i pali w magazynie własnym, -przekazanie materiałów Zamawiającemu po danym sezonie zimowym oraz po okresie ich przechowywania (udział Wykonawcy przy inwentaryzacji materiałów) -przejęcie i przechowywanie w okresie letnim zinwentaryzowanych ilości siatek i pali w magazynie własnym, -odpowiedzialność materialna za przechowywaną siatkę i pale w okresie ich magazynowania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: Warunki ogólne udziału w postępowaniu 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: 1)prowadzi działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. nr 173 poz. 1807) 2) Posiada lub ma zapewniony dostęp ( przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna sprzedaży lub inny sposób) do niżej podanego, w pełni sprawnego sprzętu: · 1 szt - ciągnik rolniczy · 1 szt - samochód ciężarowy o ładowności nie mniejszej niż 6 ton · 1 szt - wiertnica (świder mechaniczny) 3) Posiada lub ma udokumentowane dysponowanie magazynem do przechowywania siatki i pali w okresie od 01.04.2008r - do 29.10.2008r. oraz w okresie od 01.04.2009r - do 29.10.2009r.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 3)oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. Ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku 3 4)Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje wykonawca (wskazanych w pkt. VIII. 2) Warunki szczegółowe - na załączniku nr 4 (w przypadku wykazania obcych jednostek należy dołączyć dokument potwierdzający możliwość dysponowania nimi) 5)Informacja na załączniku nr 5 o magazynie, który wykonawca przewiduje przeznaczyć do przechowywania siatek i pali w tym: - czy magazyn jest własny czy obcy ( w przypadku korzystania z obcego magazynu należy dołączyć stosowny dokument potwierdzający możliwość jego wykorzystania. - jego lokalizacja

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatstrzelecki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich ul. Jordanowska 2 pokój nr 10.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich ul. Jordanowska 2 pokój nr 206.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nie finansowany ze środków Unii Europejskiej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.