Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-18
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 191334 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy, ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8225138, fax 022 8227713.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpochota.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 czytnik kodów bezprzewodowy szt. 1 CPV - 30216100-7 2 czytnik kodów szt. 5 CPV - 30216100-7 3 drukarka paragonowa szt. 10 CPV - 30233230-2 4 laptopy szt. 3 CPV - 30213200-7 5 panele LCD 20 szt. 13 CPV - 30231250-4 6 serwer szt. 1 CPV - 30231250-4 7 stacja multimedialna szt. 5 CPV - 30231300-0 8 stacja robocze szt. 8 CPV - 30231300-0 9 zewnętrzna pamięć szt. 2 CPV - 30233171-0 10 zasilacz UPS do serwera szt. 1 CPV - 31730000-2 11 zasilacz UPS szt. 13 CPV - 31730000-2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie przewiduje wnoszenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca winien złożyć wykaz zrealizowanych conajmniej pięciu dostaw w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tgo okresu, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia . 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenia zgodnie z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenia i zaświadczenia zgodnie z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą być dołączone do oferty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 (oferta), załącznik 1A (specyfikacja ilościowo- wartościowa), załącznik 1B str 13-25 (specyfikacje składowe sprzętu) do SIWZ 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-3 oraz załącznik do oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, w/w oświadczenie składa każdy Wykonawca. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa w/w dokument odrębnie. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, zaakceptowany w ten sposób, że każda strona umowy musi być podpisana (czytelny podpis) i opatrzona pieczątką imienną osoby uprawnionej do reprezentowania firmy oraz pieczątką firmową. 6. Inne dokumenty mające wpływ na spełnienie warunków udziału w postępowaniu 1). W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, jest zdolny do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług ,a jeżeli okres działalności jest krótszy z tego okresu, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, załącznik nr 4 (min 5. maks. 10) b) załączone referencje wystawione przez odbiorców na rzecz, których wykonawca świadczył usługi lub dostawy (min. 5 maks. 10) c) certyfikaty czołowych producentów informatycznych wystawione na rzecz wykonawcy 2).W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: a) Informacja banku, na temat kredytu dostępnego dla wykonawcy i o nieposiadaniu przez wykonawcę zaległości kredytowych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Polisa ubezpieczeniowa OC Wykonawcy odnosząca się do jego działalności 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, spółki, grupy: a)w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8.W przypadku, gdy dokumenty przetargowe podpisują inne osoby niż ujawnione w rejestrach, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby upoważnione, z zaznaczeniem zakresu i terminu udzielonego pełnomocnictwa. 9.W celu wspólnej realizacji zamówienia objętego niniejszym przetargiem, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty wspólnej przez podmioty działające wspólnie, bez względu na ich formę organizacyjną (konsorcjum lub spółka cywilna). Zamawiający w stosunku do uczestników konsorcjum wymaga umowy o utworzeniu konsorcjum, określającej m. in: 1) określenie sposobu reprezentacji wszystkich podmiotów, w tym wskazanie podmiotu wiodącego, uprawnionego do podpisania oferty, umowy oraz bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym, 2) zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji zamówienia publicznego w przypadku wyboru oferty, 3) jednoznaczne określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, 4) prawa i obowiązki oraz odpowiedzialność solidarną poszczególnych uczestników konsorcjum wobec Zamawiającego, 5) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia wraz z pełnym okresem gwarancji i rękojmi jednocześnie żaden z uczestników konsorcjum nie może jej wypowiedzieć do czasu wykonania zamówienia i upływu rękojmi, 6) sposób współdziałania podmiotów z określeniem podziału zadań w trakcie realizacji zamówienia 7) sposób ustania konsorcjum (niedopuszczalne jest ustanie konsorcjum na skutek uchwały podjętej przez strony umowy konsorcjum). 10.W przypadku konsorcjum do oferty muszą być załączone: 1) dokumenty o których mowa w punktach 2-4, 6-7 przez każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2) Jeden komplet dokumentów o których mowa w punktach 1 i 5, 8, 9 złożą łącznie podmioty występujące wspólnie wraz z umową konsorcjum. 11.W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną do oferty muszą być załączone dokumenty wymienione w punktach 1, 5, 6 w imieniu spółki wraz z umową spółki oraz dokumenty wymienione w punkcie 2- 4, 7 dotyczące każdego ze wspólników. 12. Dokumenty dodatkowe Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty wymienione w pkt 1,2,5,6 a zamiast dokumentów, o których mowa w innych punktach, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszystkie dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy i opatrzone pieczęcią imienną i firmową
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bpochota.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy ochoya m.st. Warszawy 02-094 Warszawa,ul.Grójecka 77 pokój 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy ochoya m.st. Warszawy 02-094 Warszawa,ul.Grójecka 77 pokój 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ STACJI GRAFICZNYCH ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNIKI INŻYNIERYJNEJ IM. PROF. JÓZEFA KOSACKIEGO
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa komputerów w podziale na 3 części
- Dostawa zestawów komputerowych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Dostawa oprogramowania systemowego - w tym oprogramowania do realizacji opieki koordynowanej oraz zestawów komputerowych.
- Dostawa zestawów komputerowych dla Szpitala Bielańskiego (ZP-143/2025)
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





