Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-18
Tarnów: Zakup i dostawa papieru toaletowego, ręczników i prześcieradeł papierowych, pojemników na ręczniki.
Numer ogłoszenia: 191321 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ, ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, fax 014 6315460, 6212581.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.lukasz.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa papieru toaletowego, ręczników i prześcieradeł papierowych, pojemników na ręczniki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa papieru toaletowego, ręczników i prześcieradeł papierowych, pojemników na ręczniki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm. tj. a posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia 1Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2 Dokument od producenta potwierdzający wymagane w SIWZ gramatura, długość, szerokość, średnica - dot. Zakresu nr I-VI
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien przedłożyć następujące dokumenty koperta B a oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych załącznik nr 2, b oświadczenie o treści określonej w art. 24 prawo zamówień publicznych załącznik nr 3 c aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d dokument od producenta potwierdzający wymagane w SIWZ gramatura, długość, szerokość, średnica - dot. zakresu nr I-VI
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im.Św.Łukasza SP ZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im.Św.Łukasza SP ZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów Kancelaria Ogólna II piętro pwilon D.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 01.10.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres 1 Rolka kuchenna papierowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 1 Rolka kuchenna papierowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.20.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres 2 Paiper toaletowy szary (mały).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 2 Paiper toaletowy szary (mały).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.20.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres 3 Paier toaletowy szary ( duży).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 3 Paier toaletowy szary ( duży).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.20.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres 4 Wkłady ręcznikowe szare ZZ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 4 Wkłady ręcznikowe szare ZZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.20.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakres 5 Ręczniki papierowe w roli.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 5 Ręczniki papierowe w roli.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.20.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakres 6 Prześcieradła papierowe w roli.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 6 Prześcieradła papierowe w roli.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.20.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakres 7 Pojemniki na ręczniki składane ZZ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 7 Pojemniki na ręczniki składane ZZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakres 8 Pojemniki na papier toaletowy duży.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 8 Pojemniki na papier toaletowy duży.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawa artykułów żywnościowych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Tarnowie w 2026 roku
- Dostawy sprzętów medycznych do wykonywania przezskórnych interwencji wieńcowych wraz z dzierżawą systemu do aterektomii rotacyjnej
- Dostawy: czujników do pomiaru OCŻ, filtrów powietrza do inkubatora Giraffe Ohmeda Medical, szczoteczek do mycia endoskopów, ustników do badań endoskopowych oraz akcesorii do aparatu Thopaz firmy ...
- Dostawa dwóch ambulansów sanitarnych typu C dla Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Etap II: .Zakup i dostawa asortymentu do działań przeciwpowodziowych i innych klęsk żywiołowych w związku z realizacją Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Kompleksowa ochrona fizyczna oraz monitoring obiektu Arena Jaskółka Tarnów przy ul. Traugutta 3b wraz z przyległym terenem oraz parkingiem w roku 2026"
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025 -2026 - część I - III
- Zakup wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Chęciny
- Dostawa worków foliowych, pojemników do utylizacji i ścierek jednorazowych/czyściwa
- Dostawa wyposażenia w celu realizacji zadań wynikających z projektu pn.: Bezpieczni mieszkańcy Gminy Zaleszany realizowanego w ramach krajowego ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026"
- Dostawa odczynników i laboratoryjnych materiałów zużywalnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 2 części
- dostawa wykładziny
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





