To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-30
Poznań: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych: Oddziału w Ostrowie Wielkopolskim, I i II Oddziału w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 191283 - 2016; data zamieszczenia: 30.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138801 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8745400, faks 61 8772850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych: Oddziału w Ostrowie Wielkopolskim, I i II Oddziału w Poznaniu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych: Oddziału w Ostrowie Wielkopolskim i I Oddziału w Poznaniu - 6 części. 2. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje organizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla następujących 6 części: Część I: Temat szkolenia: Radzenie sobie ze stresem i wypalenie zawodowe; Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie dwudniowych szkoleń zamkniętych dla pracowników Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim; Miejsce wykonywania usługi: wynajęte przez Wykonawcę sale szkoleniowe w ścisłych centrach miast: Rawicza, Leszna, Ostrowa Wielkopolskiego. Zamawiający nie przewiduje konieczności zapewnienia noclegów dla uczestników szkoleń; Przewidywana ilość osób do przeszkolenia: około 124 osób (minimum 108, maksymalnie 135) w 9 grupach szkoleniowych; Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/I do SIWZ. Część II: Temat szkolenia: Funkcjonowanie w organizacji w sytuacji zmian; Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie dwudniowych szkoleń zamkniętych dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu; Miejsce wykonywania usługi: wynajęta przez Wykonawcę sala szkoleniowa w Poznaniu, Zamawiający nie przewiduje konieczności zapewnienia noclegów dla uczestników szkoleń; Przewidywana ilość osób do przeszkolenia: min. 60 osób, max 75 osób w 5 grupach szkoleniowych; Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/II do SIWZ. Część III: Temat szkolenia: Radzenie sobie ze stresem; Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie dwudniowych szkoleń zamkniętych dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu; Miejsce wykonywania usługi: wynajęta przez Wykonawcę sala szkoleniowa w Poznaniu, Zamawiający nie przewiduje konieczności zapewnienia noclegów dla uczestników szkoleń; Przewidywana ilość osób do przeszkolenia: min. 60 osób, max 75 osób w 5 grupach szkoleniowych; Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/III do SIWZ. Część IV: Temat szkolenia: Model kompetencyjny - rekrutacja pracowników; Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie dwudniowych szkoleń zamkniętych dla kadry menadżerskiej I Oddziału ZUS w Poznaniu; Miejsce wykonywania usługi: wynajęty przez Wykonawcę hotel lub pensjonat w okolicach Poznania. Wykonawca winien zapewnić zakwaterowanie uczestników szkolenia; Przewidywana ilość osób do przeszkolenia: min. 24 osoby, max 30 osób w 2 grupach szkoleniowych; Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/IV do SIWZ. Część V: Tematy szkoleń: Excel 2010 dla średniozaawansowanych, Excel 2010 dla zaawansowanych; Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie trzydniowych szkoleń zamkniętych dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu; Miejsce wykonywania usługi: wynajęta przez Wykonawcę sala szkoleniowa w Poznaniu. Zamawiający nie przewiduje konieczności zapewnienia noclegów dla uczestników szkoleń; Przewidywana ilość osób do przeszkolenia: z tematu Excel 2010 dla średniozaawansowanych minimum 32 osoby, maksymalnie 40 osób, w 4 grupach szkoleniowych (każda grupa licząca maksymalnie 10 uczestników), z tematu Excel 2010 dla zaawansowanych minimum 16 osób, maksymalnie 20 osób, w 2 grupach szkoleniowych (każda grupa licząca maksymalnie 10 uczestników); Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/V do SIWZ. Część VI: Temat szkolenia: Excel 2010 poziom średniozaawansowany; Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie dwudniowych szkoleń zamkniętych dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu; Miejsce wykonywania usługi: wynajęte przez Wykonawcę sale szkoleniowe w Poznaniu (dla 4 grup szkoleniowych) oraz w Koninie (dla 2 grup szkoleniowych). Zamawiający nie przewiduje konieczności zapewnienia noclegów dla uczestników szkoleń; Przewidywana ilość osób do przeszkolenia: min. 72 osoby, max 80 osób w 6 grupach szkoleniowych; Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/VI do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych określonych w art. 2 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta złożona na daną część przedmiotu zamówienia musi obejmować zrealizowanie całości zamówienia dla tej części. UWAGA! Wykonawca może złożyć ofertę/y wyłącznie na maksymalnie dwie wybrane przez siebie części przedmiotu zamówienia. Złożenie przez Wykonawcę ofert na większą liczbę części będzie skutkowało ich odrzuceniem. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią odpowiednio do danej części zamówienia załączniki od nr 1/I do 1/VI do SIWZ. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 6. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia z Wykonawcą w walutach obcych. 7. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 9. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 10. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 12. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń przewidzianych w art. 36a ust. 2 ustawy Pzp. 13. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w temacie: Radzenie sobie ze stresem i wypalenie zawodowe.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EDU-PASJA Sp. z o.o., ul. Górki 15B, lok. 5, 60-204 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31760,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19800,00
Oferta z najniższą ceną: 17288,10 / Oferta z najwyższą ceną: 81000,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zorganizowanie oraz przeprowadzenie szkoleń w temacie: Funkcjonowanie w organizacji w sytuacji zmian.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DOSKAM Sp. z o.o., ul. Wincentego Pola 16, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24790,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15115,00
Oferta z najniższą ceną: 15115,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45000,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w temacie: Radzenie sobie ze stresem.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Szkoleń i Innowacji Grzegorz Miszczak, Radawczyk Drugi 21, 21-030 Motycz, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24790,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10500,00
Oferta z najniższą ceną: 10500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29250,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w temacie: Model kompetencyjny - rekrutacja pracowników.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AIA DORADZTWO I EDUKACJA PSYCHOLOGICZNA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AIA DORADZTWO I EDUKACJA PSYCHOLOGICZNA SP. Z O.O.
- AiA Doradztwo i Edukacja Psychologiczna Sp. z o.o., A.Szamarzewskiego 17/3, 60-514 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16940,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12909,00
Oferta z najniższą ceną: 12909,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19980,00
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w tematach: Excel 2010 dla średniozaawansowanych, Excel 2010 dla zaawansowanych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM TŁUMACZEŃ, DORADZTWA I EDUKACJI PRAGMATIC SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM TŁUMACZEŃ, DORADZTWA I EDUKACJI PRAGMATIC SP. Z O.O.
- Centrum Tłumaczeń, Doradztwa i Edukacji PRAGMATIC Sp. z o.o., ul. Warszawska 49/50, 25-531 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36888,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23400,00
Oferta z najniższą ceną: 23400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43800,00
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z tematu: Excel 2010 poziom średniozaawansowany.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM TŁUMACZEŃ, DORADZTWA I EDUKACJI PRAGMATIC SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM TŁUMACZEŃ, DORADZTWA I EDUKACJI PRAGMATIC SP. Z O.O.
- Centrum Tłumaczeń, Doradztwa i Edukacji PRAGMATIC Sp. z o.o., ul. Warszawska 49/50, 25-531 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20400,00
Oferta z najniższą ceną: 20400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40800,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wymiana ogrodzenia na terenie Szkoły Podstawowej nr 66 im. Marii Skłodowskiej-Curie, położonym na os. Przyjaźni 127 w Poznaniu
- Wymiana naświetli piwnicznych, instalacji odwodnienia oraz wykonanie nowej opaski wokół budynku
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Okoneckiej w Poznaniu
- Dostawa artykułów spożywczych - sypkich, przetworów i przypraw
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i usługi gastronomicznej na potrzeby szkoleniowe dla ROPS w Poznaniu
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na DK 25 na odc. Zbiersk - Stawiszyn.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Szkolenia online w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej dla członków Zespołów Interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych z terenu województwa łódzkiego".
- Obowiązkowe szkolenia online [... ] organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)* w podziale na części
- Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie umiejętności interpersonalnych dla kadry kierowniczej oraz pracowników obsługi klientów Oddziału ZUS w Lublinie
- Szkolenia oraz konsultacje z zakresu edukacji cyfrowej w ramach projektu "Cyfrowy asystent - podnoszenie kompetencji cyfrowych służb społecznych"
- "Wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji 11 szkoleń, w wymiarze 5 godzin dydaktycznych każde, pn. "Nauczyciel w roli coacha, mentora, tutora" w 11 gminach województwa pomorskiego"
- Świadczenie usług szkoleniowych, animacyjnych oraz konsultacji dla rodzin zastępczych z terenu Małopolski podczas 6-dniowego turnusu terapeutycznego
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.