eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zamówienie dodatkowe do umowy nr ZP.273.00047.2011 z dnia 03.10.2011 r



Ogłoszenie z dnia 2012-01-20

Poznań: Zamówienie dodatkowe do umowy nr ZP.273.00047.2011 z dnia 03.10.2011 r
Numer ogłoszenia: 19125 - 2012; data zamieszczenia: 20.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, faks 061 8480556.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie dodatkowe do umowy nr ZP.273.00047.2011 z dnia 03.10.2011 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dodatkowe do umowy nr ZP.273.00047.2011 z dnia 03.10.2011 r., dotyczącej przedsięwzięcia pn.: Modernizacja pomieszczeń I piętra w budynku przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu. Prace przewidziane do realizacji obejmują swoim zakresem: - usunięcie centrali wentylacyjnej, która uniemożliwia wykonanie oświetlenia i sufitu podwieszanego w pomieszczeniu nr 22, - usunięcie podłogi z parkietu i wykonanie posadzki betonowej niezbędnej do wyrównania poziomów pomiędzy pomieszczeniem, a komunikacją.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo - Budowlany MALBUD Eugeniusz Nowak, ul. Zagłoby 5, 60-177 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18685,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37722,38

  • Oferta z najniższą ceną: 37722,38 / Oferta z najwyższą ceną: 37722,38

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W trakcie prac rozbiórkowych wykonywanych podczas realizacji umowy ZP.273.00047.2011 z dnia 03.10.2011r., będącej wynikiem przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, na modernizację pomieszczeń I piętra w budynku położonym w Poznaniu, przy ul. Słowackiego 8, odkryto centralę wentylacyjną nad sufitem podwieszanym w pomieszczeniu nr 22 oraz podłogę z parkietu znajdującą się pod posadzkami z wykładzin. W związku z powyższym zaistniała konieczność udzielenia zamówienia dodatkowego. Prace przewidziane do realizacji są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego i polegają na: - usunięciu przedmiotowej centrali, która uniemożliwia wykonanie oświetlenia i sufitu podwieszanego w pomieszczeniu nr 22, - usunięciu podłogi z parkietu i wykonaniu posadzki betonowej niezbędnej do wyrównania poziomów pomiędzy pomieszczeniem, a komunikacją. Ponieważ konieczność przeprowadzenia tych prac wyniknęła dopiero na etapie realizacji zamówienia podstawowego, podczas sporządzania dokumentacji projektowej dla tego zadania, działając z zachowaniem należytej staranności oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, nie można było przewidzieć, iż zajdzie potrzeba ich wykonania. Prace przewidziane do realizacji nie są objęte zamówieniem podstawowym, które jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Wartość zamówienia dodatkowego wynosi 37.722,38 zł brutto i nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego wynoszącej 619.428,00 zł brutto. Do wzięcia udziału w negocjacjach zaproszony został dotychczasowy Wykonawca robót budowlanych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.