Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-13
Kraków: Zakup części pierwszego wyposażenia dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno-Położniczego - wyposażenie techniczne.
Numer ogłoszenia: 191243 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski Specjalistyczny im. G. Narutowicza , ul. Prądnicka 35-37, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 25 78 291, faks 012 25 78 292, 2578229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.narutowicz.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup części pierwszego wyposażenia dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno-Położniczego - wyposażenie techniczne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. nr 2; wg zał. nr 2; wg zał. nr 2; wg zał. nr 2; wg zał. nr 2; wg zał. nr 2; wg zał. nr 2; wg zał. nr 2; wg zał. nr 2; wg zał. nr 2; wg zał. nr 2; wg zał. nr 2; wg zał. nr 2; wg zał. nr 2; wg zał. nr 2; wg zał. nr 2; wg zał. nr 2; wg zał. nr 2; wg zał. nr 2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3, 30.20.00.00-1, 39.10.00.00-3, 33.19.20.00-2, 34.92.84.80-6, 44.61.90.00-2, 39.11.31.00-8, 39.11.32.00-9, 39.51.54.40-1, 39.14.31.10-0, 33.19.00.00-8, 39.13.60.00-4, 39.70.00.00-9, 42.92.31.10-6, 39.11.36.00-3, 39.14.11.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.narutowicz.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2011 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr Sekretariat Dyrekcji.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1 - kosze pedałowe ze stali nierdzewnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. nr 2 wg zał. nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 - żaluzje okienne i rolety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. nr 2 wg zał. nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.40-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3 - fotele biurowe obrotowe i krzesła.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. nr 2 wg zał. nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4 - wersalki , fotele.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. nr 2 wg zał. nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5 - parawan , kozetka medyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. nr 2 wg zał. nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 6 - Meble.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. nr 2 wg zał. nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 7 - Meble medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. nr 2 wg zał. nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET 8 - lodówki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. nr 2 wg zał. nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET 9 - waga lekarska ze wzrostomierzem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. nr 2 wg zał. nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.92.31.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET 10- pojemniki na mydło, ręczniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. nr 2 wg zał. nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET 11 - taborety obrotowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. nr 2 wg zał. nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET 12 - wieszak ścienny teleskopowy kroplówkowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. nr 2 wg zał. nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET 13 - wieszak ubraniowy ścienny, lustra.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. nr 2 wg zał. nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.60.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET 14 - Łóżka szpitalne oraz szafki przyłóżkowe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. nr 2 wg zał. nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET 15 - fotel do pobierania krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. nr 2 wg zał. nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET 16 - regał metalowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. nr 2 wg zał. nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET 17 - Taboret kwadratowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. nr 2 wg zał. nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET 18 - ławko krzesła.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. nr 2 wg zał. nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.36.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET 19 - Sprzęt komputerowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. nr 2 wg zał. nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Termomodernizacja budynku użytkowego przy al. Jana Pawła II 15 w Krakowie - etap I wymiana witryn
- dostawa wraz z montażem i uruchomieniem - zadanie pn. "Elektroniczne zabezpieczenie pasa ochronnego w Oddziale Zewnętrznym w Krakowie Nowej Hucie".
- 63/2025 Remont polegający na konserwacji i wymianie stolarki witrynowej w lokalach użytkowych na parterze w budynkach mieszkalnych przy ul. Szpitalnej 11 / św. Tomasz 22, 24 i 26 w Krakowie.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania remontu pokoi oraz wykonania systemu nagłośnienia w Domu Studenckim Stary Żaczek, Al. 3 Maja 5 Kraków.
- Modernizacja instalacji oświetlenia zewnętrznego terenu zielonego i parkingów wokół budynków przy ul. Przyzby 1, 3, 5, 7, 9, 11 oraz ul. Magnolii 6, 8, 10 w Krakowie
- Prace remontowe w budynku AMKP przy ul. św. Tomasza 43 31-027 KRAKÓW
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętów medycznych do Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania dla IB PAN
- Dostawy artykułów gospodarczych i środków czystości, DZP.261.11.2025
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
- WZMOCNIENIE POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W GMINIE ŚRODA ŚLĄSKA - ETAP I, CZĘŚĆ 1 - ZADANIE 4E, CZĘŚĆ 2 - ZADANIE 4J
- Dostawa sytemu do obiektywnej i systematycznej oceny kompetencji na potrzeby wyposażenia sal egzaminacyjnych w obiekcie Centrum Symulacji Medycznych PUM w Szczecinie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.