eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Usługa w zakresie doradztwa w zarządzaniu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej -Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-06

Zgierz: Usługa w zakresie doradztwa w zarządzaniu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej -Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35
Numer ogłoszenia: 191220 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114729 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 7144332, 7144505, faks 42 7144530.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie doradztwa w zarządzaniu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej -Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa w zakresie doradztwa w zarządzaniu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej -Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem CPV: 79.41.00.00-1. 1. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.1. wykonanie usług polegających na doradztwie w zarządzaniu wymagalnymi i niewymagalnymi zobowiązaniami publiczno- i cywilnoprawnymi Zamawiającego oraz podejmowaniu i prowadzeniu negocjacji z wierzycielami w zakresie możliwości restrukturyzacji finansowej Zamawiającego 1.2. wykonanie usług polegających na doradztwie w zarządzaniu działalnością Zamawiającego, monitorowaniu kosztów oraz przedstawieniu propozycji podjęcia wraz z Zamawiającym niezbędnych działań zmierzających do zbilansowania bieżącej działalności 1.3. wykonanie usług dotyczących optymalizacji procesów i kosztów wytworzenia usługi medycznej 1.4. wykonanie usług dotyczących optymalizacji zatrudnienia 1.5. wykonanie usług dotyczących optymalizacji procesu zakupu i dostaw 1.6. wykonanie usług dotyczących optymalizacji polityki lekowej Zamawiającego, w tym analizy benchmarking. 1.7. wykonanie usług dotyczących określenia możliwości zwiększenia przychodów z działalności medycznej w ramach kontraktu z NFZ oraz poza kontraktem, a także działalności niemedycznej 1.8. wykonanie usług dotyczących opracowania założeń do wprowadzenia budżetowania 1.9. określenie możliwości inwestycyjnych i modernizacyjnych środków trwałych Zamawiającego mających na celu doprowadzenie do zbilansowania bieżącej działalności 1.10. współpanowanie comiesięcznych wydatków Zamawiającego mające na celu jak najefektywniejsze wykorzystanie środków finansowych z NFZ oraz innych źródeł 1.11. pośredniczeniu w poszukiwaniu źródeł finansowania celem realizacji restrukturyzacji finansowej oraz niezbędnych do realizacji programów inwestycyjnych i modernizacyjnych Zamawiającego 1.12. wykonywanie analiz porównawczych (benchmarkingu) 1.13. wykonanie usług dotyczących optymalizacji zatrudnienia oraz poprawy struktury organizacyjnej Zamawiającego 1.14. wdrażanie zleconych czynności restrukturyzacyjnych. 2. Zamówienie poniżej 200 tysięcy euro 3. Kategoria usług 11, numer CPC: 865,866.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • A.M.G. Finanse Sp. z o.o., ul. Karolewska 1, 90-560 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 309100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 380193,00

  • Oferta z najniższą ceną: 380193,00 / Oferta z najwyższą ceną: 380193,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.