To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-19
Ostróda: ZAPEWNIENIE PRZEWOZU LOTNICZEGO DLA WYKONAWCÓW OSTRÓDA REGGAE FESTIVAL
Numer ogłoszenia: 191217 - 2010; data zamieszczenia: 19.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170901 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ostróda, ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429400, faks 089 6429401.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPEWNIENIE PRZEWOZU LOTNICZEGO DLA WYKONAWCÓW OSTRÓDA REGGAE FESTIVAL.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przewozu lotniczego dla wykonawców Ostróda Reggae Festival, w tym świadczenie usług: rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych, w dwóch turach: przylot wykonawców do Polski (w dniach 11-15.08.2010 r. zgodnie z rezerwacją Zamawiającego) oraz wylot wykonawców z Polski (w dniach 14-16.08.2010 r. zgodnie z rezerwacją Zamawiającego), zgodnie z projektem umowy (załącznik nr 3 do siwz) oraz z wyliczeniem orientacyjnego kosztu realizacji przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do siwz). 2. Zamawiający zakłada zakup biletów lotniczych w klasie ekonomicznej lub w przypadku braku takiej możliwości w innej klasie oferowanej przez przewoźnika stowarzyszonego w IATA (International Air Transport Association), z zastrzeżeniem uwag w wyliczeniu orientacyjnego kosztu realizacji przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do siwz). 3. Zamawiający dokona rezerwacji biletów drogą elektroniczną, na adres poczty elektronicznej wskazany przez wykonawcę, z zastrzeżeniem że rezerwacja biletów dokonana zostanie najpóźniej do dnia 31.07.2010 r.. 4. Wykonawca zapewni bilet najtańszy na rynku na danej trasie, z uwzględnieniem warunków podróży określonych przez Zamawiającego, bezkolizyjnej realizacji połączeń wieloetapowych i najkrótszych połączeń na danej trasie. W tym celu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru i akceptacji minimum 2 warianty przelotów. 5. Wykonawca dostarczy bilety drogą elektroniczną, na adres poczty elektronicznej wskazany przez Zamawiającego. W terminie ustalonym przez strony, ale nie później niż na 24-godziny przed terminem planowanej podróży, której dotyczy zakup biletu. W sytuacji gdy podróż rozpoczyna się w niedzielę lub poniedziałek, wykonawca dostarczy bilet w piątek poprzedzający dzień rozpoczęcia podróży najpóźniej do godziny 14:00. 6. Bilet, o którym mowa w pkt 5 wykonawca dostarczy w formacie PDF, w tytule biletu podana będzie nazwa zespołu zgodna z wyliczeniem orientacyjnego kosztu realizacji przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do siwz). 7. Bilet w wersji papierowej stanowił będzie załącznik do faktury. 8. Zamawiający zakłada możliwość zarezerwowania zwiększonej lub zmniejszonej ilości biletów, w stosunku do wyliczenia orientacyjnego kosztu realizacji przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do siwz), a także możliwość zarezerwowania przelotów na innych trasach. Zaistnienie takiej sytuacji każdorazowo będzie zgłaszane przez Zamawiającego ze stosownym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia biletów na trasy wskazane przez Zamawiającego. 9. Koszty wystawienia i dostarczenia biletów pokrywa wykonawca. 10. Wykonawca zobowiązany jest: a) do pełnego zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotowego zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi, oraz przepisami państw, do których będą przeprowadzane loty- przy uwzględnieniu wszelkiego rodzaju opłat, np. lotniskowych, podatków, obowiązkowych ubezpieczeń; b) przyjęcia obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych, a zwłaszcza do reprezentowania Zamawiającego w sprawach reklamacyjnych dotyczących przewozów realizowanych na podstawie rezerwacji dokonywanych u wykonawcy, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub z przyczyn losowych; c) w przypadku zmian w terminarzu połączeń u wybranego przewoźnika, do zapewnienia przelotu pasażerskimi liniami lotniczymi zastępczymi z zachowaniem zarezerwowanego terminu oraz klasy lotu; d) w przypadku wystąpienie problemów technicznych u wybranego przewoźnika, do zapewnienia przelotu pasażerskimi liniami lotniczymi zastępczymi z zachowaniem zarezerwowanego terminu oraz klasy lotu; e) w przypadku braku biletu (biletów) w klasie ekonomicznej do zapewnienia rezerwacji w innej klasie oferowanej przez przewoźnika, z zastrzeżeniem uwag w wyliczeniu orientacyjnego kosztu realizacji przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do siwz); f) do zapewnienie Zamawiającemu możliwości zmiany rezerwacji, terminu przelotu, zmiany uczestników przelotu oraz rezygnacji z przelotu- zgłoszonych przez Zamawiającego z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem przed godziną odlotu z danego lotniska; g) zapewnienia najtańszego biletu na rynku na danej trasie, z uwzględnieniem warunków podróży określonych przez Zamawiającego; h) wyznaczenia pracownika do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym; i) umożliwienia serwisu i obsługi klienta 24 h/dobę. 11. Wykonawca nie będzie popierał żadnych opłat manipulacyjnych (poza wynikającymi z taryfy przewoźnika) z tytułu zmian dotyczących trasy, terminu lub osób podróżujących, zgłoszonych przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.40.00.00 - Usługi transportu lotniczego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Delta Tour Sp. z o.o., ul. Czerska 18, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 209550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 81440,19
Oferta z najniższą ceną: 81440,19 / Oferta z najwyższą ceną: 136840,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych, w tym tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi na 2025 rok
- Dowożenie uczniów z terenu Gminy Ostróda do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- Opracowania dokumentacji technicznych
- "Utrzymanie zieleni na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2025"
- DEMONTAŻ I MONTAŻ ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
- Remont łazienek oraz wymiana pionów wodno - kanalizacyjnych w budynku szkoły Zespołu Szkół Zawodowych im. S. Petöfi w Ostródzie.
więcej: przetargi w Ostródzie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.