eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garbatka-Letnisko › Przebudowa Targowiska Gminnego w Garbatce-Letnisko

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-05

Garbatka-Letnisko: Przebudowa Targowiska Gminnego w Garbatce-Letnisko
Numer ogłoszenia: 191194 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130626 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Garbatka-Letnisko, ul. Skrzyńskich 1, 26-930 Garbatka-Letnisko, woj. mazowieckie, tel. 48 6210194, 6210163 w. 22, faks 48 6210054.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Targowiska Gminnego w Garbatce-Letnisko.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa targowiska gminnego w Garbatce-Letnisko, na działce nr 352, obręb geodezyjny Garbatka-Letnisko Południe. W skład inwestycji wchodzi wykonanie: 1.1. Prac przygotowawczych i rozbiórkowych: Prace przygotowawcze obejmują m.in.: wytyczenie poszczególnych elementów targowiska, usunięcie kolidujących drzew, demontaż kontenera. Prace rozbiórkowe obejmują m.in. demontaż: elementów utwardzenia dróg manewrowych i chodników, schodów terenowych, istniejącego grodzenia, bramy, szlabanu, stoisk z elementów stalowych.1.2. Dróg manewrowych: 1.2.1. Dróg manewrowych w planie: Drogi manewrowe w planie należy wykonać w przebiegu zbliżonym do istniejących z korektą trasy i łuków. 1.2.2. Dróg manewrowych w przekroju podłużnym i poprzecznym: Wysokość dróg manewrowych w przekroju podłużnym i poprzecznym należy dostosować do istniejącego terenu targowiska oraz sąsiadującej z nim nawierzchni ulicy Sienkiewicza. 1.2.3. Konstrukcja nawierzchni: Nawierzchnię dróg manewrowych należy wykonać z kostki brukowej betonowej bezfazkowej lub z mikrofazą grubości 8 cm. Drogi należy obramować krawężnikami betonowymi 15x30 cm wtopionymi, ułożonymi na ławie betonowej z oporem. Kolorystykę kostki należy ustalić z Inwestorem. 1.3. Chodników: Na terenie targowiska należy wykonać dwa rodzaje chodnika: a) chodnik doprowadzający do schodów skarpowych o szerokości 5,5 m, b)chodnik wzdłuż skarpy ulicy Sienkiewicza dla tzw. handlu koszykowego o szerokości 3,0 m. Nawierzchnię chodników należy wykonać z kostki brukowej betonowej bezfazkowej lub z mikrofazą grubości 8 cm. Chodniki należy obramować krawężnikami betonowymi 15x30 cm wtopionymi, ułożonymi na ławie betonowej z oporem. Kolorystykę kostki należy ustalić z Inwestorem. 1.4. Stanowisk do handlu: Stanowiska do handlu należy wykonać poprzez utwardzenie pasa szerokości 2,0 m z wydzieleniem stanowiska szerokości 3,0 m każde na łukach szersze), wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych grubości 10 cm oraz namalowanie linii iągłych gr. 10 cm oddzielających stanowiska oraz numerów stanowisk. Kolorystyka płyt stanowiskowych, numeracja stanowisk oraz sposób ich oznaczenia do uzgodnienia z Inwestorem. 1.5. Schodów terenowych: Elementy pionowe schodów terenowych powinny zostać wykonane z palisady typu nostalit 18x12 cm i długości 60cm, stopnie powinny zostać wypełnione kostką brukową typu nostalit gr. 6,0 cm. Wysokość stopni 15 cm, szerokość stopni 36 cm. Szerokość schodów 5,82 m. Po obu stronach schodów należy zamontować poręcz z rur stalowych ocynkowanych wg rozwiązania Wykonawcy uzgodnionego z Inwestorem. Kolorystyka palisady oraz kostki w kolorze chodnika. 1.6. Odwodnienia targowiska: Odwodnienie całego targowiska odbywać się będzie poprzez spadki poprzeczne i podłużne do naturalnych zaniżeń terenu i dalej do naturalnych ścieków wodnych na końcu targowiska. Ze względu na duże różnice w wysokościach terenu pomiędzy ul. Sienkiewicza a placem targowiska dla usprawnienia odwodnienia należy wykonać elementy odwodnienia liniowego w poprzek drogi manewrowej na wjeździe i przy końcu targowiska. 1.7. Ogrodzenia targowiska: W ramach realizacji inwestycji należy wykonać dwa rodzaje, następującego ogrodzenia: a) ogrodzenie panelowe przetłaczane na podmurówce betonowej prefabrykowanej - od strony ulicy Sienkiewicza, b) ogrodzenie betonowe z prefabrykowanych paneli żelbetonowych - z boków i tyłu targowiska z zachowaniem istniejącego ogrodzenia od strony wschodniej. 1.7.1. Ogrodzenie panelowe. Należy wykonać ogrodzenie panelowe przetłaczane 3D z paneli zgrzewanych z drutów pionowych i poziomych o średnicy min. 4,0 mm w formę kraty. Oczka paneli maksymalnie 50x200 mm. Wysokość paneli - 1230 mm z minimum dwoma przetłoczeniami, szerokość paneli: 2500 mm. 1.7.2. Ogrodzenie betonowe. Ogrodzenie z prefabrykowanych paneli żelbetonowych 200x50 cm, wysokości 1,5 m, składające się z dwóch pełnych paneli i jednego ażurowego. Wzór i rodzaj paneli do uzgodnienia z Inwestorem. 1.8. Bram wjazdowych: Należy wykonać: a) bramy dwuskrzydłowe - 2 szt. tj.: na wjazdach od strony zachodniej i na teren wzdłuż linii PKP. Bramy o szerokości 6,0 m każda eg rozwiązań indywidualnych Wykonawcy proponowany wzór należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji, bramy wykonane z kształtowników stalowych z wypełnieniem z elementami stalowymi lub panelami z drutu. b) brama przesuwna na wjeździe głównym z ulicy Sienkiewicza.Brama przesuwana bez napędu, otwierana i zamykana ręcznie, wykonana z profili stalowych z wypełnieniem elementami stalowymi, zabezpieczona korozyjnie. Rozpiętość bramy, miedzy słupkami - 7,0 m, możliwość zamknięcia na zamek lub kłódkę. Projekty bram powinny zostać przedstawione do zatwierdzenia Inwestorowi. 1.9. Stróżówki: Stróżówka kontenerowa, typowa z kształtników zimnogiętych i ścianami warstwowymi wykonanymi w technologii wymiennych paneli ściennych. posadowiona w miejscu obecnie usytuowanego kontenera. Wymiary min. 2,4 x 2,4 m. Bez zaplecza sanitarnego, z drzwiami wejściowymi wyposażona w dwa okna, kompletną instalację elektryczną, ogrzewanie elektryczne w postaci jednego grzejnika min. 2 kW. Wzór stróżówki do zatwierdzenia przez Inwestora. 1.10. Remontu budynków sanitariatów: Remont polegający na; a) odnowieniu jednego z budynków przy pozostawieniu funkcji sanitariatu, b)przystosowanie drugiego budynku na budynek magazynowy. Dokładny zakres prac remontowych określa Przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ oraz specyfikacja wykonania robót. 1.11. Zieleni: Usunięcie drzew kolidujących z inwestycją oraz wyplantowanie terenu i obsianie trawą w miejscach określonych w Projekcie budowlano - wykonawczym. 1.12. Oświetlenia i nagłośnienia: Wykonanie nowego oświetlenia (zgodnie z Projektem Budowlanym, Branża elektryczna), zasilania stróżówki oraz złączy kablowych dla podłączenia niektórych stanowisk handlu obwoźnego. Wykonanie nagłośnienia poprzez: ułożenie kabli nagłośnienia, podłączenie głośników tubowych 30W zamontowanych na słupach oświetleniowych, końcówki mocy wzmacniacz akustyczny WM 400W, miksera ze złączami do mikrofonów, głośników, mikrofonu. Należy zamontować specjalną szafkę przystosowana do montażu ww. elementów. 2. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizytacji realizacji przedmiotu zamówienia, która ma na celu uzyskanie dodatkowych informacji potrzebnych do opracowania oferty i jej prawidłowej wyceny. Wizje w terenie wykonawca dokonuje na własny koszt. 3. Przedmiot zamówienia, powinien być wykonany zgodnie z Projektem Budowlano-Wykonawczym Branża Drogowa i Zagospodarowanie terenu, Projektem Budowlano-Wykonawczym Branża Elektryczna - Instalacja Zalicznikowa, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót stanowiącymi integralną część SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i normatywami. 5. Zamawiający ma prawo zapoznania się z przebiegiem i postępem prac na każdym etapie realizacji zamówienia w terminie i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.6. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędne uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia i zapewnia osoby posiadające stosowne uprawnienia. 7. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego przekazać praw i obowiązków, wynikających z umowy w całości na osoby trzecie. Wykonawca odpowiada bez ograniczeń za prace wykonane przez podwykonawców, niezbędne do realizacji przedmiotu umowy. 8. Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 9. O rozpoczęciu robót Wykonawca winien powiadomić właścicieli istniejącego w rejonie budowy uzbrojenia podziemnego w celu zapewnienia z ich strony ewentualnego nadzoru technicznego. Wykonawca we własnym zakresie pokryje koszty nadzoru właścicieli sieci wg uzgodnień.10. Przy realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się stosować materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane wraz z dokumentami potwierdzającymi ich jakość. Wykonawca przed zastosowaniem jakichkolwiek materiałów przedstawi inspektorowi nadzoru źródła ich pochodzenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa badań laboratoryjnych oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Każdy rodzaj robót w których znajdują się materiały nie odpowiadające normom i nie zaakceptowane przez Zamawiającego, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nie przyjęciem i nie zapłaceniem. 11. O rozpoczęciu robót należy powiadomić instytucje branżowe, właścicieli, zarządców, użytkowników nieruchomości przez które lub na których będą prowadzone prace konserwacyjne i utrzymaniowe. 12. W trakcie realizacji zadania Wykonawca: 12.1. Zabezpieczy i oznakuje teren budowy zgodnie z przepisami, 12.2. Dokona urządzenia placu budowy i poniesie koszty utrzymania zaplecza budowy,12.3. Wykona badania i ekspertyzy na życzenie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru, 12.4. Zapewni ochronę terenów przyległych do placu budowy i poniesie odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich, 12.5. Zapewni obsługę geodezyjną na własny koszt. 12.6. Odtworzy stan pierwotny miejsc uszkodzonych w trakcie robót. 12.7. Sporządzi dokumentację geodezyjną powykonawczą, która w 2 egz. zostanie przekazana Zamawiającemu. 13. Wymagany minimalny okres udzielanej gwarancji na przedmiot zamówienia tj. na wszystkie wykonane roboty, zabudowane materiały i urządzenia wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 14. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w SIWZ i w załącznikach do SIWZ opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia), będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały wymagane normy. Obowiązek jednoznacznego wykazania ich równoważności, w stosunku do przyjętych w założeniach projektowych, spoczywa na Wykonawcy, zgodnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.40 - Roboty budowlane w zakresie targowisk 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.43.10 - Układanie kabli 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. Zadanie realizowane jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, Osi 4 Leader, Działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe BRUK-BUD, ul. J. Matejki 6, 26-640 Skaryszew, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 696945,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 715000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 659380,37 / Oferta z najwyższą ceną: 1090137,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.