Og³oszenie z dnia 2007-10-11
Szamotu³y: Materia³y eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek oraz drobne akcesoria komputerowe
Numer og³oszenia: 191115 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej, ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotu³y, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, fax 061 2927102.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szamotuly.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Materia³y eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek oraz drobne akcesoria komputerowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz drobne akcesoria komputerowe o parametrach techniczno-u¿ytkowych wymaganych prze Zamawiajacego - okre¶lonych szczegó³owo w za³. nr 4 oraz niniejszej SIWZ.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urz±dzenia komputerowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.20.00.00 - Urz±dzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzêt i czê¶ci zamienne, z wyj±tkiem komputerów Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzêt i materia³y, z wyj±tkiem komputerów, drukarek i mebli .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesi±cach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymaga siê.
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: Zgodnie z art.22 ustawy PZP , o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy : - posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, - posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz potencja³ techniczny,a tak¿e dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, - znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. - nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania, zgodnie z art. 24 ustawy PZP
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art..24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówieñ publicznych,zwanej dalej ustaw±,zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów, które nale¿y za³±czyæ do oferty: 1.O¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce, ¿e posiada uprawnienia do wykonania zamówienia oraz o¶wiadczenie ¿e nie podlega wykluczeniu na podstawie art..24.ustawy PZP. 2.Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej,je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 3.Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków,op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³asciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 4.Aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art..24 ust.1.pkt.4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 5.Aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art..24.ust.1.pkt.9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 6.Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów : 6.1. o których mowa w pkt.2;3.;5,sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania,potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e : a/nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, b/nie zalega z uiszczaniem podatków,op³at,sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³asciwego organu, c/nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie. 6.2. o których mowa w pkt.3,sk³ada za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby,której dokumenty dotycz±,w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust.1.pkt.4-8 ustawy. 6.3.Dokumenty , o których mowa w pkt.6.1.a i c,oraz w pkt.6.2.,powinny byæ wystawione nie wcze¶niej 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 6.4.Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju,w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów,o których mowa w pkt.1.;2.;3.;4.;zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem,w³a¶ciwym organem s±dowym,administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Najkrótszy termin dostawy - 5
- 3. Niezmienno¶æ cen w okresie trwania umowy - 5
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamotuly.med.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: SP ZOZ Szamotu³y ul. Sukiennicza 13 64-500 Szamotu³y.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 19.10.2007 godzina 09:00, miejsce: SP ZOZ Szamotu³y ul. Sukiennicza 13 64-500 Szamotu³y Sekretariat Dyrektora SPZOZ Szamotu³y.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZAMOTU£
- Dostawa na 2026 r. produktów spo¿ywczych do Internatu I LO w Szamotu³ach w podziale na pakiety - liczba pakietów 9
- dostawa Paliwa Gazowego z rynku SPOT w formie transz kwartalnych lub wg RDN dla punktów poboru nale¿±cych do "Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Szamotu³ach" Spó³ka z o. o. ...
- "Szkolenie warsztatowe wspieraj±ce dla rodziców zastêpczych, kandydatów i opiekunów usamodzielniania, rodziny biologiczne i ich otoczenie na terenie Powiatu Szamotulskiego"
- "Szkolenie warsztatowe wspieraj±ce dla rodziców zastêpczych, kandydatów i opiekunów usamodzielniania, rodziny biologiczne i ich otoczenie na terenie Powiatu Szamotulskiego"
- "Przebudowa dróg gminnych z p³yt betonowych w uk³adzie pasowym na terenie miasta i gminy Szamotu³y (Ko¼le dz. Nr 365; ¦mi³owo, ul. Parkowa; Baborówko, ul. Polna; Mutowo, ul. Chabrowa i Fio³kowa)"
- "Przebudowa ulicy Dworcowej i Le¶nej w Baborówku"
wiêcej: przetargi w Szamotu³ach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposa¿enie szkó³ w sprzêt TIK i pomoce dydaktyczne do realizacji zajêæ dodatkowych w ramach projektu "Wsparcie na starcie (edycja 3)! wsparcie uczniów/uczennic z 3 szkó³ podstawowych (...)
- "Dostawê, wdro¿enie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorz±d - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeñstwa w Gminie O¿arów"
- Dostawa sprzêtu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu "KSSE - SKILL UP!" oraz dostawa sprzêtu komputerowego w ramach projektu "Twórcze Maluchy "
- Dostawa sprzêtów, narzêdzi TIK do jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach Rz±dowego programu na lata 2025-2029 "Cyfrowy uczeñ"
- Utworzenie i wyposa¿enie Klubu Senior+ w miejscowo¶ci Ryczów w Gminie Ogrodzieniec
- Dostawa sprzêtu IT dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
wiêcej: Maszyny biurowe, sprzêt i materia³y, z wyj±tkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





