eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecDostawa pojemników do zbiórki i segregacji odpadów komunalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-11

Bolesławiec: Dostawa pojemników do zbiórki i segregacji odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 191110 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Bolesławiec, ul. Teatralna 1a, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7323221, fax 075 7351783.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslawiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników do zbiórki i segregacji odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 120 l. w ilości: - 600 szt. - kolor jasnozielony do zbiórki szkła - 600 szt. - kolor żółty do zbiórki plastiku Pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych o pojemności 240 l. w ilości: - 600 szt. - kolor zielony Pojemniki metalowe na odpady o pojemności 1100 l. w ilości: - 30 szt. - kolor zielony

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.22.33.00 - Pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.38.00 - Pojemniki na tworzywa odpadowe Oryginalny kod CPV: 28.21.31.00 - Pojemniki z żelaza lub stali Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.30.00 - Duże pojemniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagana wpłata wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzieleniu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy (upzp) tj. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 upzp. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie wykonana w systemie spełniania/nie spełniania na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziele VI SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 upzp, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów : 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającego dopuszczanie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 2. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będącym przedmiotem zamówienia lub równoważne dokumenty potwierdzające jakość świadczonych usług. Jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego świadczenia, zobowiązany jest złożyć oświadczenie, iż produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacją technicznym, które należy dołączyć do oferty. 3. Komplet oświadczeń - wg wzoru załącznik nr 2A i 2B

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaboleslawiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bolesławiec, 59-700 Bolesławiec, ul. Teatralna 1A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Bolesławiec, 59-700 Bolesławiec, ul. Teatralna 1 A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.