eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynwykonanie robót remontowo - budowlanych - wymianę balustrad i krat na klatkach schodowych oraz zakup i montaż drzwi zewnętrznych i wewnętrznych w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Olsztyn: wykonanie robót remontowo - budowlanych - wymianę balustrad i krat na klatkach schodowych oraz zakup i montaż drzwi zewnętrznych i wewnętrznych w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 191067 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niesłyszących, ul. Marii Grzegorzewskiej 6, 10-048 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5276834/35, fax 089 5276834/35.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.olsztyn.e-bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka specjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót remontowo - budowlanych - wymianę balustrad i krat na klatkach schodowych oraz zakup i montaż drzwi zewnętrznych i wewnętrznych w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana balustrad, poręczy i krat oraz zakup i montaż drzwi zewnętrznych i wewnętrznych w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie przy ul. Grzegorzewskiej 6. W związku z dopuszczeniem składania ofert częściowych, Zamawiający wskazuje jaki zakres obejmują poszczególne części zamówienia. CZĘŚĆ I 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie przy ul. Grzegorzewskiej 6: - 2 sztuk drzwi zewnętrznych aluminiowych, - 4 sztuk drzwi wewnętrznych PCV. 2. Zakres prac do wykonania obejmuje: - poszerzenie otworów drzwiowych, - montaż i obróbka 2 szt drzwi zewnętrznych z aluminium, z tzw. bezpieczną szybą przejrzystą, klamką obustronną, samozamykaczem, podwójny zamek, - montaż i obróbka 3 szt drzwi z PCV, z tzw. bezpieczną szybą przejrzystą, klamką obustronną, samozamykaczem, - montaż i obróbka 1 szt drzwi rozsuwanych z PCV na prowadnicy, z tzw. bezpieczną szybą przejrzystą, bez progu, ze szczotką twardą, - tynkowanie i malowanie ścian, - wywóz materiałów z rozbiórki na wysypisko. CZĘŚĆ II 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż stolarki drewnianej w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie przy ul. Grzegorzewskiej 6: - 1 sztuka drzwi zewnętrznych gospodarczych, metalowych, pełnych, poliuretanowe wypełnienie, ościeżnica metalowa, klamka, dwa zamki, próg metalowy, szer. 90cm, - 43 szt drzwi wewnętrznych, pełnych, szer.80 cm, okleina CPL, kolor biały, klamka, zamek, ościeżnica zewnętrzna regulowana, - 2 sztuki drzwi wewnętrznych, pełnych, szer. 70 cm, okleina CPL, kolor biały, klamka, zamek, ościeżnica zewnętrzna regulowana, - 4 sztuki skrzydeł o szer. 90 cm odpornych na wilgoć, klamka, zamek, - 1 sztuka drzwi wewnętrznych, pełnych, szer. 110cm, odpornych na wilgoć, klamka, zamek, ościeżnica zewnętrzna , regulowana. 2. Zakres prac do wykonania obejmuje: - demontaż starych ościeżnic, - montaż i obróbka drzwi wymienionych w pkt 1 - tynkowanie ubytków i malowanie ścian, - wywóz materiałów z rozbiórki na wysypisko. CZĘŚĆ III 4. Przedmiotem zamówienia jest wymiana balustrad, poręczy i krat w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie przy ul. Grzegorzewskiej 6. 5. Zakres prac do wykonania obejmuje: - demontaż starych balustrad i krat, - utylizacja starych balustrad i krat, - dostawa i montaż balustrad stalowych wys. 1,10 m, - dostawa i montaż poręczy stalowych, - dostawa i montaż krat na ostatnich piętrach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. PZP. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg zał. nr 1 do SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego Wykonawcę. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 2) dokumenty od zleceniodawców potwierdzające, że roboty te zostały zakończone i wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj.: osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie ograniczonym lub bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia (konstrukcyjno-budowlane), które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, a) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg zał. Nr 3 do SIWZ. Dodatkowo do wykazu należy dołączyć decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 4. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia). W oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Z uzupełnionych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca na dzień składania ofert spełnił warunki postawione przez Zamawiającego. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3) wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument może być złożony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 4) Co najmniej jedna robota budowlana wymieniona w wykazie musi być potwierdzona dokumentami od zleceniodawców o jej zakończeniu i należytym wykonaniu - (np. opinie, referencje, protokoły itp.). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument może być złożony łącznie przez wszystkich Wykonawców 4) dokumenty stwierdzające, że proponowana osoba posiada wymagane uprawnienia, tj.: a) wykaz osób, które będą wykonywać lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wg wzoru za. Nr 3 do SIWZ, b) decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi zakresie ograniczonym lub bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub uprawnień budowlanych do kierowania tego rodzaju robotami budowlanymi, które były wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów osoby/osób nadzorującej/cych prace ze strony Wykonawcy, c) aktualne zaświadczenie tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 6) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo (a). 7) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zakresu robót podwykonawcy - oświadczenie. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1.2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów - określonych w niniejszym rozdziale pkt. 1.3) SIWZ - zawierających dane finansowe wyrażone w walutach innych niż PLN, sprawdzenie spełnienia warunków nastąpi poprzez przeliczenie tej waluty na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w elektronicznym Biuletynie Zamówień Publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.e-bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie10-480 Olsztyn, ul. Marii Grzegorzewskiej 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie10-480 Olsztyn, ul. Marii Grzegorzewskiej 6 pok.3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I wykonanie robót remontowo - budowlanych - zakup i montaż drzwi aluminiowych i PCV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż drzwi zewnętrznych i wewnętrznych aluminiowych i PCV w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie przy ul. Grzegorzewskiej 6: - 2 sztuk drzwi zewnętrznych aluminiowych, - 4 sztuk drzwi wewnętrznych PCV. 2. Zakres prac do wykonania obejmuje: - poszerzenie otworów drzwiowych, - montaż i obróbka 2 szt drzwi zewnętrznych z aluminium, z tzw. bezpieczną szybą przejrzystą, klamką obustronną, samozamykaczem, podwójny zamek, - montaż i obróbka 3 szt drzwi z PCV, z tzw. bezpieczną szybą przejrzystą, klamką obustronną, samozamykaczem, - montaż i obróbka 1 szt drzwi rozsuwanych z PCV na prowadnicy, z tzw. bezpieczną szybą przejrzystą, bez progu, ze szczotką twardą, - tynkowanie i malowanie ścian, - wywóz materiałów z rozbiórki na wysypisko..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II Zakup i montaż stolarki drewnianej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż stolarki drewnianej w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie przy ul. Grzegorzewskiej 6: - 1 sztuka drzwi zewnętrznych gospodarczych, metalowych, pełnych, poliuretanowe wypełnienie, ościeżnica metalowa, klamka, dwa zamki, próg metalowy, szer. 90cm, - 43 szt drzwi wewnętrznych, pełnych, szer.80 cm, okleina CPL, kolor biały, klamka, zamek, ościeżnica zewnętrzna regulowana, - 2 sztuki drzwi wewnętrznych, pełnych, szer. 70 cm, okleina CPL, kolor biały, klamka, zamek, ościeżnica zewnętrzna regulowana, - 4 sztuki skrzydeł o szer. 90 cm odpornych na wilgoć, klamka, zamek, - 1 sztuka drzwi wewnętrznych, pełnych, szer. 110cm, odpornych na wilgoć, klamka, zamek, ościeżnica zewnętrzna , regulowana. 2. Zakres prac do wykonania obejmuje: - demontaż starych ościeżnic, - montaż i obróbka drzwi wymienionych w pkt 1 - tynkowanie ubytków i malowanie ścian, - wywóz materiałów z rozbiórki na wysypisko..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III Wymiana balustrad i krat na klatkach schodowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana balustrad, poręczy i krat w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie przy ul. Grzegorzewskiej 6. 2. Zakres prac do wykonania obejmuje: - demontaż starych balustrad i krat, - utylizacja starych balustrad i krat, - dostawa i montaż balustrad stalowych wys. 1,10 m, - dostawa i montaż poręczy stalowych, - dostawa i montaż krat na ostatnich piętrach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.60-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.