eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › USŁUGI SZKOLENIOWE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Głogów: USŁUGI SZKOLENIOWE
Numer ogłoszenia: 191047 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. gen. Wł. Sikorskiego 4, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7276500, fax 076 7276501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.glogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SZKOLENIOWE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych (kod CPV: 80423000-5) w częściach określonych poniżej: Część I. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Wymiana butli gazowych (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 6 osób. Powinno odbyć się w ciągu ok. 8 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z zajęć teoretycznych i praktycznych. Część II. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia (kursu) kosmetycznego Wizaż (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 16 osób powinno odbyć się w ciągu ok. 40 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - ocena i analiza stanu skóry - dobór kosmetyków - makijaż Część III. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia (kursu) przygotowawczego do egzaminu na prawo jazdy kat. B (wykłady + zajęcia praktyczne (jazdy) + badania lekarskie + ubezpieczenie NW uczestników szkolenia + egzamin wewnętrzny) - dla 5 osób. Szkolenie powinno odbyć się w ciągu ok. 60 godzin lekcyjnych (45 minut każda), z czego: ok.30 godzin zajęć teoretycznych i ok.30 godzin zajęć praktycznych. Część IV. ,Organizacja i przeprowadzenie szkolenia (kursu) obsługi komputera, programów użytkowych i urządzeń peryferyjnych (wykłady + praktyka + ubezpieczenie NW uczestników szkolenia) - dla 12 osób. Szkolenie powinno odbyć się w dwóch grupach, w ciągu 30 godzin lekcyjnych (45 minut każda; maksymalnie po 6 godzin dziennie) i składać się z następujących bloków tematycznych: - obsługa komputera, wprowadzenie do systemu Windows, drukowanie; - edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, prezentacje; - internet: www, poczta elektroniczna, komunikatory; -oprogramowanie: nagrywanie CD, DVD, odtwarzacze multimediów, PDF kreator, Antywirus, programy kompresujące dane, przeglądarki grafiki; - obsługa urządzeń peryferyjnych: drukarka, skaner, grafika, pamięć masowa, aparat cyfrowy, kamera cyfrowa, mikrofon. 1.) Kurs powinien odbyć się w specjalnie do tego celu przygotowanej pracowni komputerowej wyposażonej w odpowiednią liczbę stanowisk komputerowych (minimum po 1 stanowisku dla uczestnika szkolenia) z dostępem do Internetu oraz urządzeń peryferyjnych. 2.) Kurs powinien zostać przeprowadzony przez dwóch doświadczonych trenerów w dziedzinie informatyki. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia załączy do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie ww. kwalifikacji osób zaproponowanych do przeprowadzenia ww. kursu. Część V. Organizacja i przeprowadzenie wyjazdowego kursu (szkolenia) pn.: Trening kompetencji społecznych (przejazd tam i z powrotem + zajęcia dydaktyczne + ubezpieczenie NW uczestników szkolenia + poczęstunek + ciepły posiłek) dla trzech grup 20 osobowych (łącznie 60 osób, po jednej grupie dziennie) na następujących warunkach: a) kurs powinien zostać przeprowadzony przez doświadczonego psychologa lub psychologów, będących członkami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i posiadających uprawnienia do prowadzenia zajęć warsztatowych lub kursów z psychologii zarządzania. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia załączy do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie ww. kwalifikacji osób zaproponowanych do przeprowadzenia Treningu kompetencji społecznych; b) kurs powinien składać się z następujących bloków tematycznych: - asertywność (ok. 4 godzin lekcyjnych po 45 minut każda), - komunikacja społeczna (ok.4 godzin lekcyjnych po 45 minut każda), c) kurs powinien zostać zorganizowany i przeprowadzony w dniach od 01.09.2008r do 10.09.2008r. w plenerze, w okolicach miasta Głogowa, w odległości nie mniejszej niż 15km i nie większej niż 30 km. Wykonawca zorganizuje i zapewni bezpłatny transport tam i z powrotem osób biorących udział w przedmiotowym szkoleniu bezpiecznym środkiem transportu. d) Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia napoje (kawa, herbata, woda mineralna-źródlana) w czasie przerw między zajęciami dydaktycznymi oraz poczęstunek w postaci paluszków, kruchych ciastek etc. e) po zakończeniu zajęć dydaktycznych Wykonawca zorganizuje uczestnikom szkolenia spotkanie integracyjne przy ognisku/grillu połączone ze spożyciem ciepłego posiłku. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia załączy do oferty program kursu wraz z harmonogramem. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób (uczestników szkolenia) do 20% 3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje również: 3.2.1.Przeprowadzenie badań lekarskich, stwierdzających zdolność do odbycia szkolenia co najmniej jeden dzień przed rozpoczęciem szkolenia oraz wydanie książeczek zdrowia, o ile odrębne przepisy tego wymagają; 3.2.2.Ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie szkolenia oraz w drodze na szkolenie i ze szkolenia, zgodnie ze wskazaniem na skierowaniu; 3.2.3.Przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego z zakresu zagadnień programu; 3.2.4.Wydanie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia i zdobytych kwalifikacjach; 3.2.5.Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych (podręczników, kompendium etc.); 3.2.6.Oznakowanie materiałów szkoleniowych, prezentacji multimedialnych i sal wykładowych poprzez umieszczenie logo typów unijnych i logo Projektu, które Zamawiający dostarczy odpowiednio wcześniej; 3.2.7. Zapewnienie uczestnikom szkolenia codziennie napojów (kawy, herbaty, wody mineralnej, źródlanej) w czasie przerw między zajęciami dydaktycznymi oraz poczęstunku w postaci paluszków, kruchych ciastek etc. W przypadku zajęć trwających nie mniej niż 6 godzin lekcyjnych Wykonawca zapewni uczestnikom kursu - szkolenia ciepły posiłek. 3.2.8. Zapewnienie nadzoru wewnętrznego służącego podniesieniu jakości szkolenia; 3.2.9. Dostarczenia osobom szkolonym, po zakończeniu szkolenia, ankiet służących do oceny szkolenia, które przygotuje Zamawiający i przekaże Wykonawcy odpowiednio wcześniej. 3.2.10.Przeprowadzania zajęć w dostosowanych pomieszczeniach oraz wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, spełniających bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA od 01.09.2008 do 20.10.2008r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który spełnia warunki art. 22 ust.1 pkt. 1- 3 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP. 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ według formuły spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp, złożone na załączniku nr 2 do SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) Wykonawcy biorący udział w postępowaniu na część: I, II i III załączą do oferty Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej; 4 Wykonawcy biorący udział w postępowaniu na część IV załączą do oferty dokumenty potwierdzające, że podmiot prowadzi działalność w zakresie informatyki oraz wykaz osób, które będą wykonywały w imieniu podmiotu usługę szkolenia wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzających ukończenie wyższych studiów informatycznych (dyplomy, świadectwa); 5) Wykonawcy biorący udział w postępowaniu na część V załączą do oferty dokumenty potwierdzające, że podmiot prowadzi działalność w zakresie kształcenia/edukacji oraz wykaz osób, które będą wykonywały w imieniu podmiotu usługę szkolenia wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje oraz członkostwo w Polskim Towarzystwie Psychologicznym (np. dyplomy, świadectwa, zaświadczenia, certyfikaty);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.glogow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 67 - 200 Głogów - sekretariat (pok. Nr 9 parter) lub za pośrednictwem strony internetowej: www.mops.glogow.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 67 - 200 Głogów - sekretariat (pok. Nr 9, parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne dotyczy realizacji projektu pt.: Aktywni i efektywni współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego - Kapitał Ludzki 2007-2013 - poddziałanie 7.1.1

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Wymiana butli gazowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przewidziane dla 6 osób. Powinno odbyć się w ciągu ok. 8 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z zajęć teoretycznych i praktycznych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia (kursu) kosmetycznego Wizaż.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla 16 osób powinno odbyć się w ciągu ok. 40 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - ocena i analiza stanu skóry - dobór kosmetyków - makijaż.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia (kursu) przygotowawczego do egzaminu na prawo jazdy kat. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie (kurs) dla 5 osób powinno odbyć się w ciągu ok. 60 godzin lekcyjnych (45 minut każda), z czego: ok.30 godzin zajęć teoretycznych i ok.30 godzin zajęć praktycznych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.