To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-02
Stromiec: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Stromiec w okresie 2015r.
Numer ogłoszenia: 190 - 2015; data zamieszczenia: 02.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 389138 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stromiec, w imieniu której działa Wójt Gminy Stromiec, ul. Piaski 4, 26-804 Stromiec, woj. mazowieckie, tel. 48 619 10 20, faks 48 61 91 012.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Stromiec w okresie 2015r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania (poddanie odzyskowi lub unieszkodliwianiu zgodnie z obowiązującym prawem w tym wymaganiami ochrony środowiska) odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach, na terenie gminy Stromiec, na których zamieszkują mieszkańcy (przekazanie do instalacji regionalnych wskazanych w WPGO). 2. Transport odpadów zebranych z zamieszkałych nieruchomości, bądź PSZOK : a) podlegających selektywnej zbiórce do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, b) zmieszanych odpadów komunalnych, 3. Obszar gminy zajmuje powierzchnię 15 647 ha. Liczba mieszkańców w Gminie (objęta usługą zbiórki odpadów) wynosi 5005. W skład Gminy wchodzi 23 sołectwa. Wykaz nieruchomości i liczbę mieszkańców w poszczególnych sołectwach określa załącznik Nr 10 do SIWZ. Szczegółowy wykaz nieruchomości wraz z liczbą mieszkańców zamieszkujących dana nieruchomość oraz deklaracja selektywnej zbiórki będą przekazywane Wykonawcy w toku realizacji Zamówienia 4. Zbiórka odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy odbywać się będzie z podziałem na: a)odpady komunalne podlegające selektywnej zbiórce gromadzonych w pojemnikach lub workach o pojemności 120 l - papier, tektura, tekstylia - tworzywa sztuczne (plastik), odpady wielomateriałowe - szkło, metale - zmieszane odpady komunalne z wyłączeniem odpadów podlegających selektywnej zbiórce, odpadów komunalnych ulegających biodegradacji, przeterminowanych leków, chemikalia, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, mebli, odpadów budowlanych, zużytych opon, baterii i akumulatorów b) odpady komunalne niesegregowane c) odpady komunalne wielkogabarytowe - tj. stare meble, wózki dziecięce, deski , materace itp., d) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, e) zużyte opony f) odpady niebezpieczne (świetlówki, akumulatory, baterie itp.) g) odpady budowlane i odpady z pielęgnacji ogrodów (przycięte gałęzie) nie są przedmiotem niniejszego zamówienia i ich odbiór odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy cywilno-prawne zawierane pomiędzy właścicielem nieruchomości, a uprawnionym do odbioru odpadów przedsiębiorstwem. Odpady wymienione w pkt a i b Wykonawca jest zobowiązany do odbioru z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym harmonogramem odbioru 1 raz w miesiącu. Odpady wymienione w pkt c,d,e,f Wykonawca jest zobowiązany do odbioru dwa razy w okresie obowiązywania umowy (wiosna i jesień) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. W okresie świadczenia usługi planuje się zebranie 376 Mg odpadów, w tym 176 Mg segregowanych, w tym: - papier, tektura, tekstylia - 20,0 Mg, - tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe - 35,0 Mg, - szkło - 100,0 Mg, - metale - 1,0 Mg, - odpady wielkogabarytowe - 10,0 Mg - zużyte urządzenia elektr. i elektron. - 10,0 Mg 5. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu worków o pojemności 120 l z folii LDPF o grubości co najmniej 60 mikronów, przeznaczonych do gromadzenia odpadów segregowanych w czterech kolorach (kolory wg uznania Wykonawcy) lub oznaczone napisami: papier, szkło, plastyk, zmieszane. Przewidywana ilość worków potrzebnych do realizacji zamówienia 48.000 szt. Pierwszą partię worków w ilości ok. 5800 szt. należy dostarczyć właścicielom nieruchomości w terminie do 05 stycznia 2015 r., na których zamieszkują mieszkańcy i przedłoży Zamawiającemu potwierdzenie ich dostarczenia opatrzone datą i podpisem właściciela. Pozostałą ilość worków należy pozostawiać właścicielom nieruchomości po każdorazowym odbiorze odpadów w ilości odpowiadającej odebranych worków. Na wniosek właściciela nieruchomości, Wykonawca zapewni pojemniki na odpady zmieszane. Forma i zasady udostępnienia pojemników regulować będzie umowa zawarta pomiędzy Wykonawcą, a właścicielem nieruchomości. 6. System odbierania odpadów nie obejmuje odpadów powstających na nieruchomościach niezamieszkałych oraz w wyniku prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela posesji obowiązków w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Odpady źle wysegregowane, Wykonawca odbiera jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie powiadamia o tym Zamawiającego. 8. Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi 9. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru i transportu odpadów również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki lub posesji indywidualnej będzie utrudniony z powodu remontów dróg itp. 10. Zgromadzane w workach i pojemnikach odpady, wystawione przed ogrodzeniem nieruchomości odbierane będą zgodnie ze sporządzonym przez Wykonawcę harmonogramem w dni robocze w godz. 7:00 - 18:00 11. Wykonawca odpowiada za szkody w majątku Zamawiającego oraz osób trzecich wyrządzane w trakcie realizacji usługi. 12. Wykonawca przekazuje zamawiającemu kopie dowodów dostarczenia odpadów do odzysku lub unieszkodliwiania (karty przekazania odpadów) 13. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 14. Wykonawca z godnie z art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, do końca miesiąca następującego po kwartale, przekazuje Zamawiającemu sprawozdania. 15. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania się do europejskich norm zarządzania środowiskiem, pod nadzorem osoby posiadającej kwalifikacje w zakresie prawidłowego stosowania tych norm, stosując określone procedury. 16. Wykonawca w trakcie realizacji umowy zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa, a w szczególności: - ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, - ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21) wraz z przepisami wykonawczymi, - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, - ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2005 r. Nr 180 poz. 1495 z późn. zm.), - ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2009 r. Nr 79, poz. 666 z późn. zm.), - Plan Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012 -2017 z uwzględnieniem lat 2018 - 2023 przyjęty uchwałą nr 211/12 z dnia 22 października 2012 r. - uchwała Rady Gminy Stromiec nr XIX.133.2012 z dn. 30 sierpnia 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Stromiec oraz uchwały nr XXIII.154.2012 z dnia 28 grudnia 2012r. w sprawie zmian w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Stromiec..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gabryś Maciej MA-GA, 26-600 Radom ul. Jagiellońska 2 lok. 138, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 229429,20
Oferta z najniższą ceną: 229429,20 / Oferta z najwyższą ceną: 321729,40
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie gminy Orla "
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rejowiec 2025-2026
- Dostawa mebli biurowych dla TJO Oddziału ZUS w Wałbrzychu.
- Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Koronowo w 2025 r.
- Usługa odbioru odpadów komunalnych segregowanych: papier, szkło oraz tworzywa sztuczne i metale z posesji trudnodostępnych na terenie Gminy Obrowo
- Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych z obiektów Sądu Okręgowego w Warszawie
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.