eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa drobiu.



Ogłoszenie z dnia 2008-01-29

Warszawa: Dostawa drobiu.
Numer ogłoszenia: 19097 - 2008; data zamieszczenia: 29.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4198, ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, fax 022 6821316.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1blot.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa nr 4198.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobiu określona poniżej: Lp. NAZWA POLSKA NORMA JM ILOŚĆ 1. Kurczak świeży PN - A - 86520 kg 1200 2. Udko drobiowe z kurczaka- ćwiartki 300 - 350 g PN - A - 86524 kg 2500 3. Filet z piersi kurczaka świeży PN - A - 86524 kg 1500 4. Filet z piersi indyka świeży PN - A - 86524 kg 1400 5. Wątróbka drobiowa PN - A - 86523 kg 600 Częstotliwość dostaw: 1. Dwa razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku) do magazynu żywnościowego przy ul. Żwirki i Wigury 1 c 00 - 909 Warszawa w godz. 5:30 - 10:00. 2. Dwa razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku) do magazynu żywnościowego przy ul. Kajakowa 11 02 - 800 Warszawa w godz. 5:30 - 10:00. Sposób składania zamówień: 1. Odbiorcy będą przesyłać faxem zamówienia z 24 godzinnym wyprzedzeniem poprzedzającym dostawę towaru zamówienia określające datę dostawy, godzinę, asortyment, ilość. 2. Korekta zamówienia będzie dokonywana telefonicznie 12 godzin przed realizacją zamówienia. Opakowania: Pozycja nr 1 opakowanie jednostkowe - torby z folii termokurczliwej (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktów z żywnością) opakowanie zbiorcze - skrzynka bezprzegrodowa z tworzywa sztucznego przeznaczona do pakowania mięsa (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktów z żywnością) 25 - 30 kg. Pozycje nr 2 - 4 opakowania jednostkowe - tacki zawinięte w folię termokurczliwą opakowanie zbiorcze - skrzynka bezprzegrodowa z tworzywa sztucznego przeznaczona do pakowania mięsa (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktów z żywnością) 25 - 30 kg. Pozycja nr 5 Opakowanie jednostkowe - skrzynka bezprzegrodowa z tworzywa sztucznego przeznaczona do pakowania mięsa (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktów z żywnością) 25 - 30 kg. Oznakowanie opakowania zbiorczego powinno zawierać: a) nazwę dostawcy lub producenta, adres b) nazwę produktu c) masę netto produktu d) datę - termin produkcji lub przydatności do spożycia (należy spożyć do Miesiąc, rok) e) warunki przechowywania

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.22.10 - Kawałki kurczaków Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.21.30 - Kurczęta Oryginalny kod CPV: 15.11.22.20 - Kawałki indyków Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.21.20 - Indyki Oryginalny kod CPV: 15.11.23.00 - Wątróbki drobiowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.23.00 - Wątróbki drobiowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, - spełniają warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez wykonawców w systemie (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 1. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. nr 164 poz. 1163, nr 170, poz. 1217 i nr 227, poz. 1658 oraz z 2007r. nr 64, poz. 427 i nr 82, poz. 560). 3. Aktualną decyzję administracyjną wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów zgodnie z art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z dnia 27 września 2006 r. nr 171 poz. 1225) oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. nr 17 poz. 127) jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4. Protokół z kontroli sanitarnej właściwego organu urzędowej kontroli w zakresie bezpieczeństwa żywności o prawidłowości stosowania zasad systemu HACCP zgodnie z art. 73 ust. 1 pkt 1 litera c ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z dnia 27 września 2006 r. nr 171 poz. 1225), wystawiony nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1blot.sp.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51 pokój nr 15 lub 16..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa nr 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51 pokój 214 - Kancelaria..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.