eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › WYKONANIE DRÓG I CHODNIKÓW NA TERENIE KAMPUSU SGGW w WARSZAWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-11

Warszawa: WYKONANIE DRÓG I CHODNIKÓW NA TERENIE KAMPUSU SGGW w WARSZAWIE
Numer ogłoszenia: 190929 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego Biuro Pełnomocnika Kanclerza SGGW ds. Inwestycji, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5931480, fax 022 5931481.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE DRÓG I CHODNIKÓW NA TERENIE KAMPUSU SGGW w WARSZAWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: WYKONANIE DRÓG I CHODNIKÓW NA TERENIE KAMPUSU SGGW w WARSZAWIE w zakresie określonym w projekcie wykonawczym oraz przedmiarach robót. Lokalizacja przedmiotu zamówienia działka nr 114 obręb 6, strona zachodnia ul. Nowoursynowskiej. Wykaz dokumentacji stanowiącej podstawę wykonania przedmiotu zamówienia podany jest niżej. I. PROJEKT BUDOWLANY i WYKONAWCZY: 1. Projekt budowlano wykonawczy - ZESZYT 3. Projekt dróg, placów i ich nawierzchni. 2. Projekt budowlano wykonawczy - ZESZYT 5. Projekt ukształtowania terenu. 3. Projekt budowlano wykonawczy - ZESZYT 6 . Uzupełniający (zamienny) projekt systemu odwodnień, nawodnień i instalacji wodnych. II. PRZEDMIARY ROBÓT: 1. Ukształtowanie terenu, roboty drogowe W zakresie: - roboty rozbiórkowe, 1. remonty cząstkowe nawierzchni i elementów dróg i ulic, 2. roboty ziemne i uprawowe, 3. roboty drogowe, 2. System nawodnień i odwodnienia terenu 1. system nawadniający; 2. system odwadniający, 3. poidełko 1 4. poidełko 2 III.SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT 5. D-00.00.00 - wymagania ogólne, 6. D-01.01.01 - tyczenie, 7. D-01.02.01 - rozbiórki, 8. D-01.02.02 - obniżenia obrzeży, 9. D-01.02.03 - skrzyżowania ścieżki rowerowej, 10. 05.03.01 - nawierzchnie kamienne 11. D-08.03.01 - obrzeza betonowe 12. Fundament kostka betonowa 13. Instalacje nawodnień i odwodnień Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty 36 miesięcznej gwarancji. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w art. 11 ust 8 ustawy prawo zamówień publicznych, tj. mniejsza niż 5278 000 Euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 36 000,00 PLN (słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych PLN)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w oparciu o art. 22 ust.1. Warunki podmiotowe stawiane oferentom powinny być proporcjonalne do przedmiotu zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Informacje dotyczące spełniania minimalnych warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ubiegających się o zamówienie winien w swojej ofercie wykazać się: 1. obrotami w wysokości min. 1,5 mln. zł (słownie: półtora miliona złotych) w każdym z ostatnich dwóch lat obrachunkowych, (tj. w roku 2005 i 2006 ) 2. posiadają polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej od działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1,5 mln. zł (słownie: półtora miliona złotych) 3. wykażą się i udokumentują realizacją co najmniej 1-go zadania o podobnym charakterze i wielkości wykonanego w okresie ostatnich 5-ciu lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie), 4. Zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał w siłach własnych co najmniej 60% wartości robót drogowych niniejszego zamówienia. 5. Wykonawcy wykażą się zatrudnieniem odpowiednio wykwalifikowanych osób przynależnych do izb zawodowych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży: - Drogowej, - Sanitarnej (sieci), oraz aktualne świadectwa przynależności do izb zawodowych. 6. Wykazanie się zatrudnieniem co najmniej 20 osób w roku 2006 r. w siłach własnych. Komisja przetargowa na posiedzeniu niejawnym metodą spełnia-nie spełnia, określa czy oferent spełnia wymagania określone w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, 2) wypełniony poprawnie formularz ofertowy - wzór załącznik nr 1 do SIWZ 3) kosztorys ofertowy sporządzony wg zasad określonych w SIWZ - pkt. 16.4 4) Oświadczenie o wykonaniu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektem wykonawczym, warunkami realizacji zamówienia określonymi w SIWZ (na formularzu ofertowym) oraz akceptacji wzoru umowy - załącznik nr 11 do SIWZ. 5) harmonogram rzeczowo-finansowy z określeniem terminów wykonania poszczególnych faz przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9 SIWZ. 6) w zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu: a. aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; c. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; d. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy oraz doświadczenia, potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi - wzór załącznik nr 5 do SIWZ b. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - wzór załącznik nr 6 SIWZ; c. wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wzór załącznik nr 5 SIWZ; d. wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat zamówień o podobnym charakterze i wielkości, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należy podać ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że projekty te zostały wykonane należycie - wzór załącznik nr 4 SIWZ; e. wykaz podwykonawców oraz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć tym podwykonawcom - załącznik nr 7 SIWZ, 8) w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a. sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe tj. 2004-2006, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - wzór załącznik nr 8 SIWZ; b. informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.sggw.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO UL. Nowoursynowska 166 02-787 Warszawa Biuro Pełnomocnika Kanclerza SGGW ds. Inwestycji bud nr. 15..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 09:30, miejsce: SGGW ul. Nowoursynowska 166 02-787 Warszawa , Budynek Rektoratu I piętro - sekretariat Kanclerza SGGW..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.