eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie od podstaw oświetlenia pięciu ulic, tj. Henryka Brodatego, Posagu 7 Panien, Władysława Hassa, Magnackiej i Płk Stanisława Dąbka na terenie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-29

Warszawa: Wykonanie od podstaw oświetlenia pięciu ulic, tj. Henryka Brodatego, Posagu 7 Panien, Władysława Hassa, Magnackiej i Płk Stanisława Dąbka na terenie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.
Numer ogłoszenia: 190919 - 2016; data zamieszczenia: 29.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126869 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus, Plac Czerwca 1976 roku nr 1, 02-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 443 60 00, faks 22 443 60 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie od podstaw oświetlenia pięciu ulic, tj. Henryka Brodatego, Posagu 7 Panien, Władysława Hassa, Magnackiej i Płk Stanisława Dąbka na terenie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane obejmujące; Wykonanie od podstaw oświetlenia pięciu ulic, tj. Henryka Brodatego, Posagu 7 Panien, Władysława Hassa, Magnackiej i Płk Stanisława Dąbka na terenie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy. 1. CPV- Wspólny Słownik Zamówień Publicznych 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę; 45231400-9 - Roboty w zakresie energetycznych linii kablowych nn; 45315300-1 - Instalowanie linii energetycznych; 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego. 2. Terminy: Termin wykonania zamówienia : rozpoczęcie robót od dnia podpisania umowy, zakończenie: 20 grudnia 2016 roku. 3. Okres gwarancji i rękojmi Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości robót objętych przedmiotem niniejszego zamówienia nie krótszej niż 12 miesięcy. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie m.in. stosował kryterium okres gwarancji. Okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji. 4. Cel budowy Wykonanie od podstaw oświetlenia zewnętrznego ulic, które do tej pory nie posiadały żadnego oświetlenia. 5. Zakres robót Teren prac należy przygotować i zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych podczas wykonywania robót. Wykonawca zainstaluje tymczasowe urządzenia -wygrodzenia, barierki ochronne, tablice i taśmy ostrzegawcze, zapewniając bezpieczeństwo pracowników i użytkowników ulic. Wykonać linie kablowe zasilające, ustawić słupy wraz z wyposażeniem, zamontować latarnie, wykonać podłączenia do punktów zasilania -wybudowanych przez RWE Stoen Operator Sp. z o.o. Wykonać pełne badania powykonawcze instalacji elektrycznych i natężenia oświetlenia wraz z dokumentacją powykonawczą. 6. Klauzule społeczne 1 Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 oraz w związku z art.36 ust. 2 pkt 9 lit d ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na pełny etat przez Wykonawcę lub Podwykonawcę co najmniej 4 osoby wykonujące w ramach budowy instalacje elektryczne z przyłączeniami do punktów zasilania. 2 Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę na cały etat co najmniej 4 osoby wykonujące czynności związane z realizacją zamówienia, na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Dz.U. z 1998 r. nr 21 poz. 94, z późn. zm. lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3 W przypadku ustania zatrudnienia np. rozwiązania stosunku pracy przez osoby, o których mowa w pkt. 2 lub przez pracodawcę jednej lub więcej osób, w trakcie okresu o którym mowa w pkt. 2, Wykonawca zobowiązuje się w ich miejsce zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby, o których mowa w pkt. 2. 4 W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób na umowę o pracę lub nie przedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy, wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy. Kara będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania. 5 Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie zamawiającego przedstawi Zamawiającemu umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w pkt. 2). Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy. 6 Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa w istotnych postanowieniach umowy, lub dokumenty uzasadniające niemożliwość zatrudnienia takich osób: 7 Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie Zamawiającego przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w pkt. 1. Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników, o których mowa w pkt. 1, zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JIMMY Jerzy Cichocki Janusz Zandberg Sp jawna, ul. Kłobucka 13, 02-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 707956,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 465971,91

  • Oferta z najniższą ceną: 465971,91 / Oferta z najwyższą ceną: 698000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.