eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Rozwój i modernizacja bazy materialnej oddziałów szpitalnych. Nr sprawy DZP-751/09/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-08

Lubliniec: Rozwój i modernizacja bazy materialnej oddziałów szpitalnych. Nr sprawy DZP-751/09/2014
Numer ogłoszenia: 190899 - 2014; data zamieszczenia: 08.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu , ul. Grunwaldzka 48, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 34 3532800; 34 3532810, faks 34 3562880.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsnlc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój i modernizacja bazy materialnej oddziałów szpitalnych. Nr sprawy DZP-751/09/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Rozwój i modernizacja bazy materialnej oddziałów szpitalnych. 2. Zamówienie podzielone jest na dwie części: Część 1: Poprawa standardu świadczonych usług medycznych na rzecz pacjentów uzależnionych od alkoholu poprzez rozwój oraz modernizację bazy materialnej Oddziału Leczenia Zaburzeń Afektywnych i Oddziału Terapii Uzależnienia od Alkoholu z pododdziałem dla kobiet. Roboty budowlano-montażowe mają na celu modernizację pomieszczeń dwóch oddziałów: Oddziału Leczenia Zaburzeń Afektywnych (AF) i Oddziału Terapii Uzależnienia od Alkoholu z pododdziałem dla kobiet (OTUA). Szczegółowy opis tej części zamówienia w załącznikach: - załącznik nr 7a - opis robót budowlanych AF i OTUA, - załącznik nr 8a - przedmiar robót AF_bud. E, - załącznik nr 8b - przedmiar robót OTUA, - załącznik nr 9a - rzuty parteru i piętra AF_bud. E, - załącznik nr 10a - Zestawienie stolarki AF_bud. E, - załącznik nr 11a - Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych AF i OTUA. Część 2: Poprawa standardu świadczonych usług zdrowotnych na rzecz pacjentów uzależnionych od narkotyków i używających narkotyków w sposób szkodliwy, poprzez rozwój i modernizację bazy materialnej Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego 04. Roboty budowlano-montażowe mają na celu modernizację pomieszczeń Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego 04 (oddz. 04) poprzez przebudowę łazienek i sanitariatów, montaż wykładzin podłogowych i nowych drzwi do sal chorych oraz montaż drzwi przeciwpożarowych. Szczegółowy opis tej części zamówienia w załącznikach: - załącznik nr 7b - opis robót budowlanych oddz. 04_bud. F, - załącznik nr 8c - przedmiar robót oddz. 04_bud. F, - załącznik nr 9b - rzuty parteru i piętra oddz. 04_bud. F, - załącznik nr 10b - Zestawienie stolarki 04_bud. F, - załącznik nr 11b - Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oddz. 04. 3. Zamawiający wymaga zastosowania w salach chorych drzwi wewnętrznych z pełnej płyty z okuciami z blachy nierdzewnej. Dotyczy wymienionych pozycji przedmiaru robót: 4.1. w części 1 (załącznik nr 8a - przedmiar robót AF_bud. E) pozycje: 60, 123, 171, 233; 4.2. w części 2 (załącznik nr 8c - przedmiar robót oddz. 04_bud. F) pozycje: 49, 81, 113, 172, 203, 257, 285, 310..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: a) dla części 1 w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100); b) dla części 2 w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego w ING Bank Śląski S.A. O/Lubliniec nr 04 1050 1155 1000 0022 1665 1477. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Wojewódzki Szpital Neuropsychiatrycznego im. dr Emila Cyrana w Lublińcu, w sekretariacie - pok. Nr 13 lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie - opisanej wadium. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej zaleca się Wykonawcy podanie numeru rachunku bankowego na jaki ma zostać przekazany zwrot wadium. 8. Zaleca się załączyć do oferty kserokopię dowodu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedną robotę budowlaną i przedstawi wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; w wykazie należy zawrzeć pełny wykaz wykonanych robót budowlanych o charakterze robót, jak w przedmiocie zamówienia i wartości brutto każdej z robót co najmniej: dla części 1 - min. 230.000,00 zł, dla części 2 - min. 150.000,00 zł. Za roboty o charakterze robót, jak w przedmiocie zamówienia, Zamawiający uzna wykonanie robót budowlanych polegających na robotach wykończeniowych w zakresie obiektów budowlanych, w tym: tynkowanie, zakładanie stolarki drzwiowej i okiennej, roboty związane z wykładaniem podłóg i ścian, malowanie dla obu części oraz dla części 2 roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP ogłoszony i obowiązujący w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia (zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1.1. zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy; 1.2. zmian korzystnych dla Zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj.: obniżenie kosztu wykonania robót, poprawa wartości, podniesienie bezpieczeństwa itp., 1.3. jeżeli w trakcie wykonywania przedmiotu umowy nastąpiła zmiana przepisów prawa budowlanego lub innych mających wpływ na opisany przedmiot zamówienia; 1.4. przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli z przyczyn od Wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania umowy; 1.5. przesunięcia terminu wykonania niniejszej umowy w przypadku akceptacji takiej zmiany w umowie na dofinansowanie projektu, którą związany jest Zamawiający; 2. Termin realizacji może ulec zmianie w przypadku wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej, wystąpienia robót dodatkowych, wprowadzenia przerwy w realizacji robót na skutek: 2.1. warunków pogodowych uniemożliwiających kontynuację robót oraz niszczących roboty wykonane; 2.2. znalezienia na obszarze objętym robotami niewybuchów; 2.3. odkrycia przewodów, kabli, rurociągów itd. nie wykazanych w dokumentacji; 2.4. wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych potwierdzonych przez zamawiającego. 2.5. zmiana terminu nastąpi w formie aneksu do umowy. 3. Konieczność wprowadzenia zmian w umowie musi być poprzedzona sporządzeniem protokołu konieczności i zaakceptowana przez inspektora nadzoru oraz kierownika Zamawiającego. 4. Wprowadzenie robót zamiennych (zmiany nie wykraczające poza pierwotny opis przedmiotu zamówienia) może nastąpić poprzez wprowadzenie zmian do umowy w formie aneksu. 5. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://83.19.46.58/index.php/zamowienia-2014
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny 48 42-700 Lubliniec tel. (34) 353-28-00; 353 28 19 fax. (34) 356-28-80 www.wsnlc.pl, zp_wsnlc@gazeta.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2014 godzina 10:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 13-14 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja jest dofinansowana ze środków dotacji celowych przyznanych dla podmiotów wykonujących działalność leczniczą, realizujących działania w zakresie przeciwdziałania alkoholizmowi oraz w zakresie przeciwdziałania narkomanii na terenie województwa śląskiego, otrzymanych z Województwa Śląskiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Poprawa standardu świadczonych usług medycznych na rzecz pacjentów uzależnionych od alkoholu poprzez rozwój oraz modernizację bazy materialnej Oddziału Leczenia Zaburzeń Afektywnych i Oddziału Terapii Uzależnienia od Alkoholu z pododdziałem dla kobiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlano-montażowe mają na celu modernizację pomieszczeń dwóch oddziałów: Oddziału Leczenia Zaburzeń Afektywnych (AF) i Oddziału Terapii Uzależnienia od Alkoholu z pododdziałem dla kobiet (OTUA). Szczegółowy opis tej części zamówienia w załącznikach: - załącznik nr 7a - opis robót budowlanych AF i OTUA, - załącznik nr 8a - przedmiar robót AF_bud. E, - załącznik nr 8b - przedmiar robót OTUA, - załącznik nr 9a - rzuty parteru i piętra AF_bud. E, - załącznik nr 10a - Zestawienie stolarki AF_bud. E, - załącznik nr 11a - Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych AF i OTUA..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Poprawa standardu świadczonych usług zdrowotnych na rzecz pacjentów uzależnionych od narkotyków i używających narkotyków w sposób szkodliwy, poprzez rozwój i modernizację bazy materialnej Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego 04.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlano-montażowe mają na celu modernizację pomieszczeń Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego 04 (oddz. 04) poprzez przebudowę łazienek i sanitariatów, montaż wykładzin podłogowych i nowych drzwi do sal chorych oraz montaż drzwi przeciwpożarowych. Szczegółowy opis tej części zamówienia w załącznikach: - załącznik nr 7b - opis robót budowlanych oddz. 04_bud. F, - załącznik nr 8c - przedmiar robót oddz. 04_bud. F, - załącznik nr 9b - rzuty parteru i piętra oddz. 04_bud. F, - załącznik nr 10b - Zestawienie stolarki 04_bud. F, - załącznik nr 11b - Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oddz. 04..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.