eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiebodzinWykonanie kompleksowe usługi p.n.Pełnienie, w imieniu Gminy Świebodzin, funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadań inwestycyjnychOperacja 1Remonty obiektów użyteczności publicznej miejscowości wiejskich Gminy Świebodzin z podziałem na 6 grup Operacja 2Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Gościkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-12

Świebodzin: Wykonanie kompleksowe usługi p.n.: Pełnienie, w imieniu Gminy Świebodzin, funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadań inwestycyjnych: Operacja 1: Remonty obiektów użyteczności publicznej miejscowości wiejskich Gminy Świebodzin z podziałem na 6 grup Operacja 2: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Gościkowie
Numer ogłoszenia: 190893 - 2011; data zamieszczenia: 12.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin , ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 4750916, faks 68 4750916.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowe usługi p.n.: Pełnienie, w imieniu Gminy Świebodzin, funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadań inwestycyjnych: Operacja 1: Remonty obiektów użyteczności publicznej miejscowości wiejskich Gminy Świebodzin z podziałem na 6 grup Operacja 2: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Gościkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie kompleksowe usługi p.n. : Pełnienie, w imieniu Gminy Świebodzin, funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadań inwestycyjnych: 1.1. Operacja 1: Remonty obiektów użyteczności publicznej miejscowości wiejskich Gminy Świebodzin z podziałem na 6 grup dofinansowanego w ramach działania 413: WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania ODNOWA I ROZWÓJ WSI objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 1/ Grupa 1: Zadanie 1: Dobudowa toalet przy świetlicy wiejskiej w Jeziorach położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 155/2. Powierzchnia zabudowy części dobudowanej ok. 14,4 m2, Kubatura części dobudowanej ok. 56,2 m3, W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w projekcie budowlanym opracowanym przez Przedsiębiorstwo Projektowo Wykonawcze Budownictwa ŚWIEBUD Marcin Wojewódka ze Świebodzina, zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 83/2010 z dnia 12.04.2010 r. i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Zadanie 2: Dobudowa pomieszczeń WC do istniejących, przy świetlicy wiejskiej w Jordanowie na działce oznaczonej geodezyjnie nr 243. Powierzchnia zabudowy części dobudowanej ok. 12,76 m2, Kubatura części dobudowanej ok. 31,9 m3, W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w projekcie budowlanym opracowanym przez Usługi Projektowe mgr inż. Ewa Burnos ze Świebodzina, zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 262/2010 z dnia 10.08.2010 r. i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2/ Grupa 2: Zadanie 1: Podłączenie szatni w m. Rzeczyca do centralnego ogrzewania wraz z instalacją c.o. na działce geodezyjnej nr 191 W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w projekcie budowlanym opracowanym przez Projektowanie i Nadzór Grzegorz Kęsicki z Zielonej Góry i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robot z dnia 23.07.2010r. Zadanie 2: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w świetlicy wiejskiej w Glińsku na działce oznaczonej geodezyjnie nr 192 i 191/3 W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w projekcie budowlanym opracowanym przez Projektowanie i Nadzór Grzegorz Kęsicki z Zielonej Góry i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robot z dnia 23.07.2010r. 3/ Grupa 3: Zadanie 1: Wykonanie elewacji budynku z wymiana stolarki w świetlicy wiejskiej w Kupieninie położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 56/4. Powierzchnia zabudowy -ok.209,40 i ok.65,26 m2 i wysokość odpowiednio ok. 11,90 m i ok. 4,64 m, W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w przedmiarze robót ze szkicami i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robót z dnia 23.07.2010r. Zadanie 2: Wykonanie elewacji budynku w świetlicy wiejskiej w Ługowie położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 246/1 W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w przedmiarze robót ze szkicami i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robót z dnia 23.07.2010r. Zadanie 3: Wymiana podłogi i montaż podbitki w świetlicy wiejskiej w Rakowie położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 59/2 W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w przedmiarze robót ze szkicami i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robót z dnia 23.07.2010r. 4/ Grupa 4: Zadanie 1:Wymiana stolarki okiennej w świetlicy w Rosinie położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 119 W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w przedmiarze robót ze szkicami i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robót z dnia 23.07.2010r. Zadanie 2:Wymiana stolarki okiennej w świetlicy w Glińsku położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 191/3 i 192 W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w przedmiarze robót ze szkicami i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robót z dnia 23.07.2010r. Zadanie 3:Wymiana stolarki okiennej w świetlicy w Rakowie położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 59/2 W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w przedmiarze robót ze szkicami i specyfikacjach techniczna wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robót z dnia 23.07.2010r. Zadanie 4:Wymiana stolarki okiennej w świetlicy w Rozłogach położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 55 W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w przedmiarze robót ze szkicami i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robót z dnia 23.07.2010r. 5/ Grupa 5: Zadanie 1: Wymiana pokrycia z dachówki na świetlicy wiejskiej w Rosinie położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 119 W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w przedmiarze robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robót z dnia 23.07.2010r. Zadanie 2: Wymiana pokrycia z dachówki na świetlicy wiejskiej w Jeziorach położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 35/2 W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w przedmiarze robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robót z dnia 23.07.2010r. 6/ Grupa 6: Zadanie 1: Wymiana dachu nad nową częścią świetlicy wiejskiej w Rusinowie położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 246 Powierzchnia zabudowy części remontowanej ok. 176 m2. W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w przedmiarze robót ze szkicami i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robót z dnia 23.07.2010r. Uwaga: na każdą Grupę może być inny Wykonawca robót 1.2. Operacja 2: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Gościkowie dofinansowanego w ramach Programu budowy wielofunkcyjnych boisk sportowych ogólnie dostępnych dla dzieci i młodzieży z Ministerstwa Sportu i Turystyki 2.Obowiązki Inspektora Nadzoru określone są we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ- załącznik nr 8. 3. Przetargi nieograniczone na wykonanie robót budowlanych , które mają być objęte nadzorem inwestorskim w wyniku niniejszego postępowania są ogłoszone. SIWZ, wzory umowy, Projekty budowlane, przedmiary , specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót znajdują się na stronie WWW.bip.swiebodzin.eu w zakładce Zamówienia Publiczne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.51.00.00 - Usługi badania terenu 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.63.10.00 - Usługi nadzoru technicznego 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)dysponuje Inspektorem Nadzoru posiadającym : - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w co najmniej ograniczonym zakresie, - wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w niej terminem ważności, Inspektor Nadzoru musi się wykazać minimum pięcioletnim doświadczeniem w nadzorowaniu robót w zakresie posiadanych przez siebie uprawnień w specjalności określonej powyżej. b)dysponują Inspektorem Nadzoru posiadającym : - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych- Zadania Grupa 2 Operacja1, - wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w niej terminem ważności, Inspektor Nadzoru musi się wykazać minimum trzyletnim doświadczeniem w nadzorowaniu robót w zakresie posiadanych przez siebie uprawnień w specjalności określonej powyżej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie-jeżeli dotyczy. 3. Formularz ofertowy 4.Jeżeli Wykonawca wpisany jest w ewidencji działalności gospodarczej , w celu potwierdzenia, iż oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeśli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian zawarta jest w Rozdziale XXVII SIWZ- MOŻLIWOŚĆ DOKONANIA ZMIANY UMOWY

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamówienie będzie finansowane ze środków Zamawiającego oraz: - Operacja 1: Remonty obiektów użyteczności publicznej miejscowości wiejskich Gminy Świebodzin z podziałem na 6 grup dofinansowane w ramach działania 413: WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania ODNOWA I ROZWÓJ WSI objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 -Operacja 2: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Gościkowie dofinansowane w ramach Programu budowy wielofunkcyjnych boisk sportowych ogólnie dostępnych dla dzieci i młodzieży z Ministerstwa Sportu i Turystyki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.