Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-12
Świebodzin: Wykonanie kompleksowe usługi p.n.: Pełnienie, w imieniu Gminy Świebodzin, funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadań inwestycyjnych:
Operacja 1: Remonty obiektów użyteczności publicznej miejscowości wiejskich Gminy Świebodzin z podziałem na 6 grup
Operacja 2: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Gościkowie
Numer ogłoszenia: 190893 - 2011; data zamieszczenia: 12.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin , ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 4750916, faks 68 4750916.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowe usługi p.n.: Pełnienie, w imieniu Gminy Świebodzin, funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadań inwestycyjnych: Operacja 1: Remonty obiektów użyteczności publicznej miejscowości wiejskich Gminy Świebodzin z podziałem na 6 grup Operacja 2: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Gościkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie kompleksowe usługi p.n. : Pełnienie, w imieniu Gminy Świebodzin, funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadań inwestycyjnych: 1.1. Operacja 1: Remonty obiektów użyteczności publicznej miejscowości wiejskich Gminy Świebodzin z podziałem na 6 grup dofinansowanego w ramach działania 413: WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania ODNOWA I ROZWÓJ WSI objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 1/ Grupa 1: Zadanie 1: Dobudowa toalet przy świetlicy wiejskiej w Jeziorach położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 155/2. Powierzchnia zabudowy części dobudowanej ok. 14,4 m2, Kubatura części dobudowanej ok. 56,2 m3, W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w projekcie budowlanym opracowanym przez Przedsiębiorstwo Projektowo Wykonawcze Budownictwa ŚWIEBUD Marcin Wojewódka ze Świebodzina, zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 83/2010 z dnia 12.04.2010 r. i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Zadanie 2: Dobudowa pomieszczeń WC do istniejących, przy świetlicy wiejskiej w Jordanowie na działce oznaczonej geodezyjnie nr 243. Powierzchnia zabudowy części dobudowanej ok. 12,76 m2, Kubatura części dobudowanej ok. 31,9 m3, W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w projekcie budowlanym opracowanym przez Usługi Projektowe mgr inż. Ewa Burnos ze Świebodzina, zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 262/2010 z dnia 10.08.2010 r. i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2/ Grupa 2: Zadanie 1: Podłączenie szatni w m. Rzeczyca do centralnego ogrzewania wraz z instalacją c.o. na działce geodezyjnej nr 191 W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w projekcie budowlanym opracowanym przez Projektowanie i Nadzór Grzegorz Kęsicki z Zielonej Góry i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robot z dnia 23.07.2010r. Zadanie 2: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w świetlicy wiejskiej w Glińsku na działce oznaczonej geodezyjnie nr 192 i 191/3 W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w projekcie budowlanym opracowanym przez Projektowanie i Nadzór Grzegorz Kęsicki z Zielonej Góry i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robot z dnia 23.07.2010r. 3/ Grupa 3: Zadanie 1: Wykonanie elewacji budynku z wymiana stolarki w świetlicy wiejskiej w Kupieninie położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 56/4. Powierzchnia zabudowy -ok.209,40 i ok.65,26 m2 i wysokość odpowiednio ok. 11,90 m i ok. 4,64 m, W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w przedmiarze robót ze szkicami i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robót z dnia 23.07.2010r. Zadanie 2: Wykonanie elewacji budynku w świetlicy wiejskiej w Ługowie położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 246/1 W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w przedmiarze robót ze szkicami i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robót z dnia 23.07.2010r. Zadanie 3: Wymiana podłogi i montaż podbitki w świetlicy wiejskiej w Rakowie położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 59/2 W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w przedmiarze robót ze szkicami i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robót z dnia 23.07.2010r. 4/ Grupa 4: Zadanie 1:Wymiana stolarki okiennej w świetlicy w Rosinie położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 119 W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w przedmiarze robót ze szkicami i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robót z dnia 23.07.2010r. Zadanie 2:Wymiana stolarki okiennej w świetlicy w Glińsku położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 191/3 i 192 W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w przedmiarze robót ze szkicami i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robót z dnia 23.07.2010r. Zadanie 3:Wymiana stolarki okiennej w świetlicy w Rakowie położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 59/2 W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w przedmiarze robót ze szkicami i specyfikacjach techniczna wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robót z dnia 23.07.2010r. Zadanie 4:Wymiana stolarki okiennej w świetlicy w Rozłogach położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 55 W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w przedmiarze robót ze szkicami i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robót z dnia 23.07.2010r. 5/ Grupa 5: Zadanie 1: Wymiana pokrycia z dachówki na świetlicy wiejskiej w Rosinie położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 119 W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w przedmiarze robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robót z dnia 23.07.2010r. Zadanie 2: Wymiana pokrycia z dachówki na świetlicy wiejskiej w Jeziorach położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 35/2 W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w przedmiarze robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robót z dnia 23.07.2010r. 6/ Grupa 6: Zadanie 1: Wymiana dachu nad nową częścią świetlicy wiejskiej w Rusinowie położonej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 246 Powierzchnia zabudowy części remontowanej ok. 176 m2. W zakres nadzorowanych robót budowlanych wchodzi wykonanie robót budowlanych określonych w przedmiarze robót ze szkicami i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, potwierdzone zgłoszeniem robót z dnia 23.07.2010r. Uwaga: na każdą Grupę może być inny Wykonawca robót 1.2. Operacja 2: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Gościkowie dofinansowanego w ramach Programu budowy wielofunkcyjnych boisk sportowych ogólnie dostępnych dla dzieci i młodzieży z Ministerstwa Sportu i Turystyki 2.Obowiązki Inspektora Nadzoru określone są we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ- załącznik nr 8. 3. Przetargi nieograniczone na wykonanie robót budowlanych , które mają być objęte nadzorem inwestorskim w wyniku niniejszego postępowania są ogłoszone. SIWZ, wzory umowy, Projekty budowlane, przedmiary , specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót znajdują się na stronie WWW.bip.swiebodzin.eu w zakładce Zamówienia Publiczne..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.51.00.00 - Usługi badania terenu 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.63.10.00 - Usługi nadzoru technicznego 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)dysponuje Inspektorem Nadzoru posiadającym : - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w co najmniej ograniczonym zakresie, - wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w niej terminem ważności, Inspektor Nadzoru musi się wykazać minimum pięcioletnim doświadczeniem w nadzorowaniu robót w zakresie posiadanych przez siebie uprawnień w specjalności określonej powyżej. b)dysponują Inspektorem Nadzoru posiadającym : - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych- Zadania Grupa 2 Operacja1, - wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w niej terminem ważności, Inspektor Nadzoru musi się wykazać minimum trzyletnim doświadczeniem w nadzorowaniu robót w zakresie posiadanych przez siebie uprawnień w specjalności określonej powyżej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie-jeżeli dotyczy. 3. Formularz ofertowy 4.Jeżeli Wykonawca wpisany jest w ewidencji działalności gospodarczej , w celu potwierdzenia, iż oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeśli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian zawarta jest w Rozdziale XXVII SIWZ- MOŻLIWOŚĆ DOKONANIA ZMIANY UMOWY
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamówienie będzie finansowane ze środków Zamawiającego oraz: - Operacja 1: Remonty obiektów użyteczności publicznej miejscowości wiejskich Gminy Świebodzin z podziałem na 6 grup dofinansowane w ramach działania 413: WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania ODNOWA I ROZWÓJ WSI objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 -Operacja 2: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Gościkowie dofinansowane w ramach Programu budowy wielofunkcyjnych boisk sportowych ogólnie dostępnych dla dzieci i młodzieży z Ministerstwa Sportu i Turystyki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- Zakup racji żywnościowych (posiłku) dla mieszkańców Gminy Świebodzin w 2025 r. w ramach zadania na realizację Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup wyposażenia dla Gminy Świebodzin w 2025 r. z podziałem na 7 zadań w ramach dotacji na realizację Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Remont obiektu przeznaczonego na realizację zadań związanych z Ochroną Ludności i Obroną Cywilną Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świebodzinie-remont dachu.
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu Świebodzińskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Budowa i przebudowa infrastruktury zrównoważonego transportu miejskiego oraz inwestycje w infrastruk
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





