eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolimów › Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Bolimowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-29

Bolimów: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Bolimowie
Numer ogłoszenia: 190893 - 2016; data zamieszczenia: 29.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143829 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bolimów, ul. Łowicka 9, 99-417 Bolimów, woj. łódzkie, tel. 046 8380305, faks 046 8380386.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Bolimowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Bolimowie. W zakres przebudowy wchodzi: - wymiana istniejącego przepustu, - uzupełnienie wykruszonej konstrukcji jezdni, - oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej, - wykonanie poszczególnych warstw bitumicznych, - wykonanie poboczy z destruktu, - roboty porządkowe Opis stanu istniejącego Teren, na którym planowana jest inwestycja położony jest na terenie gminy Bolimów. Planowana inwestycja obejmuje działki o numerach ewidencyjnych nr 417 i 459/2. Szerokość pasa drogowego wynosi 7,00 m. Ciąg jezdni, na którym planowana jest inwestycja przebiega w terenie częściowo zabudowanym. Istniejąca jezdnia posiada dwukierunkową nawierzchnię bitumiczną o szerokości około 3,20 m. Na początku projektowanego odcinka szerokość istniejącej nawierzchni wynosi 3,80 m i łączy się z istniejącą nawierzchnią utwardzoną. Na końcu planowanego odcinka jezdnia rozszerza się do 4,70 m. Po obydwu stronach jezdni występuje pobocze ziemne. Po obydwu stronach jezdni zlokalizowane są drzewa przydrożne. W km 0+106,00 pod jezdnią zlokalizowany jest przepust rurowy, który to jest w bardzo złym stanie i należy go wymienić. Wody opadowe odprowadzane są poprzez spadki podłużne i poprzeczne po istniejącym terenie. Na działce, na której planowana jest inwestycja przebiega: - sieć wodociągowa, W terminie 60 dni od dnia ogłoszenia informacji o udostępnieniu kanału technologicznego zlokalizowanego w pasie drogowym przebudowywanej drogi, nie zgłoszono zainteresowania udostępnieniem tegoż kanału, dlatego też nie zostanie on wykonany. Opis stanu projektowanego a). Parametry techniczne: - kategoria ruchu KR1 - prędkość projektowa 30 km/h - długość jezdni 219,00 m - Szerokość jezdni 3,20 - 4,70 m - spadek poprzeczny jezdni - daszkowy 2% - odwodnienie - powierzchniowe b). Sytuacja: Planowana inwestycja mieści się w granicach pasa drogowego. Trasę planowano trzymając się osi istniejącej nawierzchni bitumicznej. Przebudowę jezdni projektuje się istniejącym śladem. Na trasie przewidziano jeden łuk poziomy o spadku poprzecznym jak na odcinku prostym oraz jedno zsałamanie. Istniejące zjazdy na działki przyległe nie wymagają remontu i nie przewiduje się ich przebudowy. Jedynie na początku opracowania istniejący zjazd betonowy należy wysokościowo dostosować do nowej nawierzchni bitumicznej. Pod jezdnią w km 0+106,00 należy ułożyć przepust z rur PEHD o średnicy 60 cm, usytuowany na ławie żwirowej o grubości 15 cm. wcześniej stabilizując grunt cementem o Rm=2,5MPa na głębokości 25 cm. Rzędna wlotu 90,36, rzędna wylotu 90,33. Konstrukcję w tym miejscu należy odtworzyć tak jak na pozostałej części uzupełnionej konstrukcji jezdni. - jezdnia Projektowana jezdnia posiadać będzie szerokość 3,20 m. Na początku i na końcu odcinka szerokość ta zostanie zwiększona zgodnie z szerokością istniejącej nawierzchni bitumicznej (patrz plan sytuacyjny). W miejscu gdzie istniejąca konstrukcja jest wykruszona, aby uzyskać szerokość 3,20 m należy odtworzyć tę konstrukcję, a następnie na całej szerokości jezdni wykonać warstwę wyrównawczą z betonu asfaltowego a następnie ułożyć warstwę ścieralną. Na połączeniu istniejącej jezdni z odtworzoną konstrukcją należy ułożyć siatkę zbrojeniową z włókien szklanych w celu zabezpieczania nawierzchni asfaltowej przed spękaniami odbitymi oraz ograniczenia deformacji plastycznych. Jezdnia posiadać będzie spadek poprzeczny daszkowy dwuprocentowy. Przed przystąpieniem do układania warstw asfaltowych zarówno podbudowę na uzupełnionej konstrukcji jak i nawierzchnię na istniejącej jezdni należy dokładnie oczyścić i skropić emulsją asfaltową. Także skropienia emulsją asfaltową należy dokonać pomiędzy warstwą wyrównawczą a ścieralną. Na początku i na końcu planowanego odcinka należy wykonać wcinkę na długości 1,00 m w celu uzyskania łagodnego połączenia dwóch nawierzchni. -pobocza Przewiduje się pobocze z destruktu, szerokości 1,00 m grubości 15 cm (po zagęszczeniu) ze spadkiem ośmioprocentowym. c). Niweleta: Z uwagi na fakt, iż trasa przebudowywanej jezdni w planie przebiega po starym śladzie jezdni bitumicznej nie przewidziano korekt wysokościowych planowanej inwestycji. d). Konstrukcja: - Nawierzchnia jezdni 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 100 kg/m2 istniejąca nawierzchnia bitumiczna - Nawierzchnia na uzupełnionej konstrukcji 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 100 kg/m2 siatka zbrojeniowa z włókien szklanych 6 cm - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego 15 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stab. mechanicznie 25 cm - warstwa piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa Zestawienie powierzchni Powierzchnia jezdni wynosi 753,10 m2. Odwodnienie Przewiduje się odwodnienie powierzchniowe wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych po terenie przyległym. Informacje dodatkowe dotyczące terenu objętego opracowaniem Teren, na którym przebiega inwestycja częściowo znajduje się w strefie ochrony archeologicznej. Teren przeznaczony na inwestycję nie podlega wpływom eksploatacji górniczej oraz nie znajduje się w granicach terenów górniczych. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji robót i w jego okolicy w celu dokonania weryfikacji dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest również do: - opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót). Zamawiający dopuszcza możliwość całkowitego zamknięcia ruchu na przebudowywanym odcinku przez okres maksymalnie trzech dni. O terminie zamknięcia drogi należy powiadomić Urząd Gminy w Bolimowie oraz Proboszcza Parafii Rzymsko Katolickiej pod wezwaniem Św. Trójcy w Bolimowie z min 7 dniowym wyprzedzeniem. - utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały. - prowadzenia wszelkich prac związanych z realizacją zadania zgodnie z zasadami BHP, - ręcznego wykonania robót ziemnych w bezpośredniej bliskości istniejącego uzbrojenia z zachowaniem szczególnej ostrożności. Prace te winny być wykonywane pod nadzorem pracownika użytkownika sieci. Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy zawiadomić właścicieli istniejących sieci o zamiarze rozpoczęcia prac budowlanych, - zabezpieczenia drzew w obrębie placu budowy prze uszkodzeniami mechanicznymi, - stosowania wszelkich materiałów, wyrobów i urządzeń posiadających odpowiednie atesty oraz odpowiadające obowiązującym Normom, Specyfikacjom Technicznym Robót oraz odnośnym przepisom ich wykorzystania oraz stosowania. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi Umową, tak długo jak będzie to konieczne, przez osobę posiadającą kwalifikacje oraz spełniającą wymagania określone w ustawie Prawo Budowlane. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót oraz wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 1995 r. poz. 133). Wskazania materiałów przy użyciu znaków towarowych, patentów lub pochodzenia w załączonej dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych materiałów stosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia a zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych spełniających te same parametry techniczne i jakościowe jak wskazane w załączonej dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosował materiały równoważne ma obowiązek wskazać je w swojej ofercie oraz wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają parametry techniczne i wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów ERBEDIM Sp z o.o., ul. Żelazna 3, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87070,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64475,06

  • Oferta z najniższą ceną: 64475,06 / Oferta z najwyższą ceną: 98375,18

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.