eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przeprowadzenie kontroli jakości pilotażu badania ankietowego kompetencji osób dorosłych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-16

Warszawa: Przeprowadzenie kontroli jakości pilotażu badania ankietowego kompetencji osób dorosłych.
Numer ogłoszenia: 190819 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151605 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Badań Edukacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej, ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6328091, faks 022 6321895.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kontroli jakości pilotażu badania ankietowego kompetencji osób dorosłych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kontroli jakości pilotażu badania ankietowego kompetencji osób dorosłych. II. CEL KONTROLI Celem kontroli jest uzyskanie dowodów pozwalających na jednoznaczną ocenę przez Zamawiającego poprawności wykonania pilotażu badania ankietowego umiejętności osób dorosłych realizowanego w ramach umowy z dnia 28.04.2010r. zawartej z firmą GENERAL PROJEKT SP. Z.O.O. z siedzibą w Olsztynie (10-351) przy ul. Żeromskiego 2/2. III. ZAKRES KONTROLI Zakres kontroli obejmuje weryfikację przeprowadzenia danego wywiadu i jego poprawności. Kontrola odbędzie się za pomocą kontaktu telefonicznego lub wizyty osobistej (w zależności od dostępności numeru telefonicznego respondenta) oraz obejmie dostarczone przez Zamawiającego nagrania wywiadów z respondentami. W ramach kontroli jakości Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji przeprowadzenia wywiadów i kontroli ich poprawności na podstawie listy pytań i zadań sprawdzających zgodnie z wytycznymi stanowiącymi załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia. W przypadku gdy w trakcie kontroli zostanie wykryta nieprawidłowość w pracy ankietera polegająca na niezgodności stanu faktycznego ustalonego przez kontrolę z zawartością ankiety przeprowadzonej w ramach pilotażu badania kompetencji osób dorosłych, zakres kontroli może zostać rozszerzony na wszystkie wywiady przeprowadzone przez tego ankietera. O rozszerzeniu zakresu kontroli decyduje wyłącznie Zamawiający, co oznacza, że Wykonawca nie może uchylić się od przeprowadzenia kontroli w zakresie wymaganym przez Zamawiającego. Kontrolę musi cechować bezstronność przez co Zamawiający rozumie, że kontrola będzie przeprowadzona przez Wykonawcę niezależnego od podmiotu realizującego pilotaż badania umiejętności kompetencji osób dorosłych. W szczególności Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego lub inna osoba uczestnicząca w czynnościach kontrolnych jemu zleconych narusza zasadę bezstronności, jeżeli: 1) posiada udziały i akcje lub inne tytuły własności w podmiocie realizującym badanie umiejętności kompetencji osób dorosłych lub w jednostce z nim stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej; 2) jest lub była w ostatnich 3 latach przedstawicielem prawnym (pełnomocnikiem), członkiem organów nadzorczych bądź zarządzających podmiotu realizującego badanie kompetencji umiejętności osób dorosłych lub pracownikiem jednostki z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej; 3) uczestniczył bądź uczestniczy w realizacji umowy z dnia 28.04.2010r. w sprawie badania kompetencji umiejętności osób dorosłych zawartej z GENERAL PROJEKT SP. Z.O.O. jako wykonawca podwykonawca itp. ; 4) jest małżonkiem, krewnym lub powinowatym w linii prostej do drugiego stopnia lub jest związany z tytułu opieki, przysposobienia podmiotu realizującego badanie kompetencji umiejętności osób dorosłych Wykonawcy; 5) był lub jest w okresie ostatnich 3 lat pracownikiem lub współpracownikiem General Projekt sp. z o.o., choćby w sposób pośredni, tzn. wykonywała czynności na rzecz General Projekt sp. z o.o. za pośrednictwem innego podmiotu lub podmiotów. 6) zachodzą okoliczności tego rodzaju, które mogą wywołać uzasadnioną wątpliwość co do jej bezstronności. IV. HARMONOGRAM I ZASADY PRZEPROWADZENIA KONTROLI Harmonogram i zasady przeprowadzenia kontroli jakości pilotażu badania ankietowego kompetencji osób dorosłych: 1. Kontrola będzie obejmować sprawdzenie 10% wielkości próby pilotażu badania ankietowego kompetencji osób dorosłych. Pilotaż badania zostanie przeprowadzony w terminie 25.05-15.07.2010 z możliwością przedłużenia do 31.07.2010, na próbie 3600 osób z operatu PESEL. Siatka ankieterska obejmuje około 100 osób. Każdy ankieter pilotażu Badania przeprowadzi nie więcej niż 2 wywiady dziennie i nie więcej niż 40 w miesiącu. Badanie składa się z kwestionariusza osobowego, testu komputerowego i części kognitywnej. 2. Kontrola będzie obejmować wszystkie przypadki wylosowane przez Zamawiającego i stanowiące jednocześnie 10% wielkości próby, o której mowa w pkt 1 z zastrzeżeniem pkt. 5. Próba do kontroli będzie obejmować wszystkie 16 województw i zostanie wylosowana w 48 miastach i 28 gminach wiejskich. W każdym mieście (gminie wiejskiej) dobrane będą przynajmniej 4 osoby. 3. Kontrola zostanie przeprowadzona w 2 etapach: a. Zebranie informacji od respondentów pilotażu badania kompetencji osób dorosłych przez ankieterów kontroli; b. Zestawienie ustaleń kontroli przeprowadzonej przez ankieterów kontroli z danymi zebranymi w pilotażu badania, o którym mowa w pkt 1. Zestawienie to będzie wykonane przez kontrolerów. 4. Kontrola zostanie też przeprowadzona na podstawie nagrań wywiadów (nie więcej niż 200). 5. W wypadku wykrycia nieprawidłowości w pracy ankietera pilotażu badania, o którym mowa w pkt 1., Zamawiający może zlecić Wykonawcy sprawdzenie wszystkich wywiadów przeprowadzonych przez tego ankietera, wywiady te zostaną sprawdzone niezależnie od pozostałych przypadków, o których mowa w pkt 2. 6. Dodatkowe wywiady, o których mowa w pkt 5 zwiększają liczbę przypadków, o których mowa w pkt. 2. 7. Wykonawca rozpocznie kontrolę jakości w dniu podpisania umowy na realizację kontroli. 8. Wykonawca zakończy kontrolę wywiadów w terminie: nie później niż 14 dni po zakończeniu pilotażu badania, o którym mowa w pkt 1. 9. Wykonawca zakończy kontrolę nagrań wywiadów w terminie: nie później niż 5 tygodni po zakończeniu pilotażu badania, o którym mowa w pkt 1. 10. Do przeprowadzenia kontroli jakości badania, o którym mowa w pkt 1, Zamawiający dostarczy Wykonawcy: a. w dniu podpisania umowy - wstępną bazę danych osób do zbadania pod kątem kontroli jakości; b. w dniu podpisania umowy - listę pytań i zadań sprawdzających; c. sukcesywnie w miarę realizacji badania - listę przypadków do kontroli z wstępnej bazy danych wraz z danymi zebranymi w ramach pilotażu badania, o którym mowa w pkt 1 ; d. 3 tygodnie po zakończeniu pilotażu badania, o którym mowa w pkt 1.- nagrania przeprowadzonych wywiadów w liczbie nie większej niż 200; e. w przypadku wykrycia nieprawidłowości w pracy danego ankietera - listę wszystkich przeprowadzonych przez niego wywiadów do dodatkowej kontroli. 11. Zespół projektowy będzie się składał co najmniej z: a. 1 koordynatora projektu - odpowiedzialnego za nadzór nad realizacją kontroli oraz kontakty z Zamawiającym; b. 5 osób, z których część będzie pełniła rolę kontrolerów odpowiedzialnych za zestawienie danych zebranych w pilotażu badania, o którym mowa w pkt 1 z danymi uzyskanymi w trakcie kontroli, a pozostałe osoby będą pełnić rolę ankieterów kontroli odpowiedzialnych za przeprowadzenie kontroli bezpośrednio z respondentami pilotażu badania ankietowego kompetencji osób dorosłych. Role te nie mogą być wymienne, a dane zebrane w pilotażu , o którym mowa w pkt 1 (i przekazane przez Zamawiającego) nie mogą być znane ankieterom kontroli za wyjątkiem danych adresowych. 12. Raportowanie wyników kontroli przez Wykonawcę a. Raporty z postępu prac będą przekazywane Zamawiającemu w formie elektronicznej i według wytycznych Zamawiającego w odstępach nie dłuższych niż tydzień. b. Na zakończenie projektu, Wykonawca przedstawi w formie elektronicznej i według wytycznych Zamawiającego raport zbiorczy ze wszystkich etapów kontroli. c. Wykonawca zobowiązuje się także dostarczyć wszystkie dokumenty i informacje, które uzyskał w trakcie kontroli. 13. Szczegółowe wytyczne dotyczące przeprowadzenia kontroli i jej raportowania stanowią załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00 - Realizacja usług kontrolnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego - współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III-Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.1- Modernizacja systemu nadzoru i zarządzania w oświacie, 3.1.1- Tworzenie warunków do monitorowania ewaluacji i badań systemu oświaty..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PBS DGA Sp. z.o.o. Sopot, ul. Junaków 2,, 81-812 Sopot, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122950,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 107360,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 107360,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.