eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa środków dezynfekcyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Rzeszów: Dostawa środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 190753 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Rycerska 2, 35-241 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8611421 w. 380, fax 017 861 14 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szgichp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Rzeszowie ul. Rycerska 2. 2. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wymieniony w formularzu asortymentowo/cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Warunki realizacji zamówienia: - dostawa własnym środkiem transportu Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. - termin realizacji zamówienia: dostawy sukcesywnie w miarę potrzeb zamawiającego przez 24 miesiące od daty podpisania umowy. - terminy dostaw częściowych: 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22. ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 2.1 Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki, o których mowa w 1.4 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonego wraz z oferta dokumentu (dokumentów) żądanych przez zamawiającego potwierdzających spełnienie tych warunków, których mowa w rozdziale IX SIWZ. 2.2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia wymagane warunki , zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania wykonawcy. b) formularza oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w załączeniu druk do wykorzystania (formularz stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), 2. W przypadku oferty składanej przez wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w szczególności konsorcja, dokumenty wymienione odpowiednio w pkt 1a lub 3 niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Natomiast oświadczenie, którym mowa w pkt 1b, wykonawcy składają odpowiednio np.: jako oświadczenia łączne lub oddzielne oświadczenia. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibie lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału składa: 3.1 dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.2 Dokument, o którym mowa w pkt 3.1 niniejszego rozdział , powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 3.2 stosuje się odpowiednio. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda złożenia: a) świadectwa dopuszczenia do obrotu: a.1. deklaracja zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego) a.3. ) pozwolenie MZ na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego stosownie do zadania na podstawie: - Prawa Farmaceutycznego z dnia 6 września 2001 r. ze zmianami, - Rozporządzenie MZ w sprawie określenia grup produktów leczniczych oraz wymagań dotyczących dokumentacji wyników badań tych produktów z dnia 11 sierpnia 2005 r. nr 160 poz. 1358 rozdz. 6 § 64 ust. 1 i 2, b) aktualne ulotki informacyjne zawierające potwierdzenie wymaganych cech, karty charakterystyki substancji niebezpiecznych oraz pozytywne opinie odnośnie środków wskazanych w formularzu asort./cen. załącznik nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szgichp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Rycerska 2, 35-241 Rzeszów,.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 09:00, miejsce: sekretariat dyrektora SZGiChP.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji powierzchni, mycia i dezynfekcji narzędzi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji powierzchni, środki do mycia i dezynfekcji narzedzi, środki do dezynfekcji ran.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji powierzchni, środki do odkażania skóry, chusteczki do dezynfekcji, środki do dezynfekcji i mycia narzędzi, środki do pielęgnacji skóry rąk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek do dezynfekcji zakażonych ran.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wapno sodowane z indykatorem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia i dezynfekcji endoskopów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do dezynfekcji i oczyszczania skóry.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczotki do chirurgicznego mycia rąk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.00.16-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.