Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-16
Warszawa: Odnowienie licencji (maintenance) oraz dostarczenie nowych licencji oprogramowania F-Secure Messaging Security Gateway, Renewal for 1 year GOV/Edu Value Band I (1000-2499), International
Numer ogłoszenia: 190729 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego , ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowienie licencji (maintenance) oraz dostarczenie nowych licencji oprogramowania F-Secure Messaging Security Gateway, Renewal for 1 year GOV/Edu Value Band I (1000-2499), International.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowienia 1200 szt. licencji (maintenance) oprogramowania F-Secure Messaging Security Gateway,Renewal for 1 year GOV/Edu Value Band I (1000-2499), International. Dotychczasowa aktualizacja oprogramowania dla pakietu 1200 licencji wygasa 26 sierpnia 2010 r; Dostarczenie nowych 200 szt. licencji oprogramowania F-Secure Messaging Security Gateway,Renewal for 1 year GOV/Edu Value Band I (1000-2499), International. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne pod warunkiem zachowania parametrów określonych j.w. - nie gorszych, służących do tego samego celu, oraz o porównywalnych (ekwiwalentnych) właściwościach i jakości.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego 48.21.80.00 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną usługę o wartości co najmniej 50.000,00 PLN brutto odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (tj. usługa odnowienia (maintenance) lub/i dostawy licencji. Ocena spełnienia w.w. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń oraz dokumentów wymienionych w dziale IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z w.w. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w następujących przypadkach: 1. możliwość zmiany podwykonawcy (jeśli był zgłoszony na etapie postępowania przetargowego), 2. Zmiana wartości umowy będzie możliwa w przypadku zmian w obowiązujących stawkach podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl, Zakładka Zamówienia Publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.udt.gov.pl, Zakładka Zamówienia Publiczne - bezpłatnie lub
UDT, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa - 11 zł plus koszty przesyłki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2010 godzina 12:30, miejsce: UDT, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, pokój nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych oraz systemu wydruku podążającego - 10.2024.ZAM
- sukcesywna dostawa akcesoriów oraz sprzetu IT
- Modernizacja instalacji wod.-kan. w Przedszkolu nr 150 przy ul. Prałatowskiej 12 w Warszawie.
- Usługa ekspercko-doradcza w zakresie opracowania Krajowego planu renowacji budynków
- Wykonanie badania pt. "Wpływ wsparcia działalności badawczo-rozwojowej w polityce spójności 2014-2020 na konkurencyjność i innowacyjność gospodarki - etap II: badanie ex-post"
- przebudowa i remont pustostanów lok. mieszkalnych w budynkach zabytkowych, administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Młynów (Bema 81 m. 10 i 15, Górczewska 15A m. 86).
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji
- Dostawa pakietu usług rocznego wsparcia producenta systemów informatycznych Microsoft w Centrum Nauki Kopernik.
- Udostępnienie Platformy typu LMS/LCS/LCMS
- Kompleksowe usługi informatyczne (tj. zakup i dostawa oprogramowania antywirusowego oraz zakup i dostawa wsparcia oprogramowania VEEAM zainstalowanego na serwerze Backup ) dla potrzeb RCKiK w Rz-wie
- KR-01/15/24, Zakup wsparcia producenta dla posiadanego przez Zamawiającego systemu archiwizacji danych dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- Wsparcie techniczne urządzeń SBC i OVOC
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.