Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-14
Skierniewice: Adaptacja części pomieszczeń zlokalizowanych na IV piętrze w budynku Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Skierniewicach na potrzeby Oddziału Intensywnej Terapii i Anestezjologii
Numer ogłoszenia: 190713 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony w Skierniewicach, ul. Rybickiego 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8340821, 046 8340757, fax 046 8340821.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsz-skier.pl/dzp
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja części pomieszczeń zlokalizowanych na IV piętrze w budynku Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Skierniewicach na potrzeby Oddziału Intensywnej Terapii i Anestezjologii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja części pomieszczeń zlokalizowanych na IV piętrze w budynku Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Skierniewicach na potrzeby Oddziału Intensywnej Terapii i Anestezjologii
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.99.00 - Modernizacja zakładów Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.99.00 - Modernizacja zakładów Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 32 000,00 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2) spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3) Dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia w tym względzie: - Kierownika budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej odpowiadającej wymaganiom określonym w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 89 poz. 414 z późn. zm.) oraz § 3 ust. 1 i § 5 ust. 6 Rozporządzenia MGPiB z dnia 30 grudnia 1994r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 8 z 1995r. poz. 38 z późn. zm.) i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem. - Kierownicy robót branżowych - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie stosowne do kierowanymi rodzajami robót o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych. - Kadra kierowania robotami (kierownik budowy i kierownicy robót) musi posiadać wpis na listę właściwej Okręgowej Izby (Dz. U. Nr 5 z 2001r. poz. 42 z późn. zm.), a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r. - dodatkowo musi posiadać decyzję wpisu do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. - Kadra wykonawcza - kwalifikacje niezbędne do wykonania prac związanych z realizacją zamówienia w zakresie ogólnobudowlanym, instalacji sanitarnych i elektrycznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 4) Oświadczenie Wykonawcy, w jakiej formie i gdzie zostało wniesione wadium (poświadczenie wniesienia wadium). 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Formularz cenowy, złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 10) Oświadczenie, że Wykonawca zastosuje wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane z dn. 07.07.1994r. z późn. zm. 11) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 12) Wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia. 13) Uprawnienia zgodne z warunkami podmiotowymi oraz aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego lub kopia wniosku o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 14) Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót budowlanych (referencje lub opinie), jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) wykonanie robót odpowiadających swoim rodzajem robotom remontowo-budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (w obiekcie służby zdrowia) i o wartości nie mniejszej niż wartość zamówienia. 15) Dokumenty na każdą z wyszczególnionych w wykazie robót budowlanych potwierdzające, że zostały one wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz-skier.pl/dzp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Skierniewicach ul. Rybickiego 1, 96-100 Skierniewice-Dział Zamówień Publicznych pok. nr 19 lub za zaliczeniem pocztowym (30,00 zł)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony w Skierniewicach ul. Rybickiego 1, 96-100 Skierniewice - Dział Zamówień Publicznych pok. Nr 19.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Zakup paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej.
- Wykonanie dokumentacji projektowych na zadania drogowe na terenie Powiatu Skierniewickiego
- Dostawa sprzętu rolniczego II
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla inwestycji pn: Wykonanie Instalacji Sygnalizacji Pożaru w budynku głównym oraz zapewnienie minimalnej wydajności poboru wody i ciśnienia hydrantów zewn i wewn
- Dostawy nici chirurgicznych
- MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DĘBOWEJ GÓRZE
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie oświetlenia boiska do piłki nożnej o natężeniu 500Ix ze sterowaniem z możliwością obniżenia do 300Ix - Rozwój kultury fizycznej i sportu
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
- Dostosowanie budynku Urzędu Skarbowego w Krośnie przy ul. Składowej 5 do wymagań ochrony przeciwpożarowej
- Remont instalacji elektrycznej i odgromowej w części budynku nr 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądzu - sprawa numer 38/2024
- Wykonanie wyjścia ewakuacyjnego z budynku UMiG Jaraczewo
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. Przebudowa i adaptacja dwóch pomieszczeń na oddziale rehabilitacji w celu utworzenia trzech pomieszczeń: gabinetu zabiegowego, ...
więcej: Modernizacja zakładów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.