Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-14
Bielsko-Biała: Dostawa echokardiografu ZP 17/2008
Numer ogłoszenia: 190681 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły, ul. Wyspiańskiego 26, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8272501, fax 033 8272505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa echokardiografu ZP 17/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę echokardiografu dla potrzeb Szpitala Ogólnego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.21.00 - Ultrasonograf do badania serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.21.00 - Ultrasonograf do badania serca .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w Części VI, punkt B, ppkt. 1 SIWZ. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Części VI, punkt B, ppkt. 2 i 3 SIWZ. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku - znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcą oświadczenia, o którym mowa w Części VI, punkt B, ppkt. 8 SIWZ. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - w przypadku wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, małżonkowie, itd.) dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Części VI B SIWZ. 5. Akceptują warunki zawarte w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, o których mowa w Części VI , punkt. A, ppkt. 5 SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia ww. warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń, według zasady spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty składające się na ofertę. 1. Wypełniony formularz ofertowy przygotowany zgodnie z wzorem podanym w Zał. Nr 1 do SIWZ. 2. Wycena zamówienia, w oparciu o opis przedmiotu zamówienia z cenami jednostkowymi i ceną końcową zamówienia, przygotowana zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Wypełnione Zestawienie parametrów i warunków wymaganych, obejmujące elementy zamówienia, przygotowane zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik: Nr 5 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie. 5. Oświadczenie (sporządzone wg Załącznika Nr 1 do SIWZ), w którym Wykonawca potwierdza: - że jest związany ofertą przez okres 30 dni, - że zdobył informacje konieczne do sporządzenia oferty, - że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w SIWZ wraz z załącznikami i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń, - że zobowiązuje się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ, B. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające posiadane uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m. in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonanych przez wykonawcę, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej ( 2) dwóch dostaw odpowiadających rodzajem i wartości dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w powyższym wykazie zostały wykonane należycie (opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokółów odbioru końcowego). 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - potwierdzające, że wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24, ust. 1, punkt 4-8 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie informacja każdego ze wspólników). 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24, ust.1, pkt. 9 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp sporządzone wg Załącznika Nr 3 do SIWZ. 9. Dokumenty wymagane w Załączniku Nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dostępna w siedzibie zamawiającego do upływu terminu składania ofert , lub do pobrania ze strony internetowej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 11:15, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Sekretariat - I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dotacja Ministra Zdrowia na realizacje programu zdrowotnego oraz środki własne. Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 30 dni licząc od dnia przedłożenia Zamawiającemu faktury i podpisanego przez dr Janusza Kastelika Ordynatora Oddziału Kardiologii protokołu instalacji, przy czym za dzień spełnienia świadczenia pieniężnego uważać się będzie dzień złożenia polecenia przelewu w banku Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Budowa parku w ramach projektu "Ochrona różnorodności biologicznej - park naturalistyczny przy ulicy Stawowej i Spółdzielców w Bielsku-Białej.
- Przebudowa i remont modernizowanej pracowni zawodowej w Bielskim Centrum Edukacji przy ul. Legionów 44-46 w Bielsku-Białej w ramach projektu "Bielsko-Biała - zawodowo"
- Przebudowa pracowni zawodowych w budynku ZSEEiM przy ul. J. Słowackiego 24 w Bielsku-Białej, w ramach projektu "Zawody przyszłości - modernizacja sal do praktycznej nauki zawodu w Bielsku-Białej"
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i świadczeniem usług nadzoru autorskiego w Czerwionce - Leszczynach przy ul. Parkowej.
- Zwiększenie bioróżnorodności i retencji zbiornika w ogródku jordanowskim przy ul. Wyzwolenia, w zakresie projektu "Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej" (...)
- Świadczenie usług transportowych związanych z przekwaterowaniami najemców oraz przewozem rzeczy na magazyn ZGM a także wywóz gabarytów z lokali porzuconych w podziale na 2 części.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





