eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinSprzęt komputerowy; UM-ZP-262-32/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Lublin: Sprzęt komputerowy; UM-ZP-262-32/08
Numer ogłoszenia: 190527 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 528 88 67, fax 081 5328927.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt komputerowy; UM-ZP-262-32/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z montażem obejmującym rozpakowanie, instalację, regulację i uruchomienie sprzętu u odbiorcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.24.15.00 - Oprogramowanie systemowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.78.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem Oryginalny kod CPV: 30.23.32.30 - Drukarki i plotery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery Oryginalny kod CPV: 50.96.11.10 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych Kod CPV wg słownika 2008: 51.61.11.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 8800,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 u.p.z.p. 2. W przypadku składania ofert wspólnych warunki określone w ppkt 1.2. i 1.3. mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie składających ofertę. Pozostałe warunki musi spełniać każdy z Wykonawców. 3. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych poniżej wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. W przypadku składania ofert wspólnych dokumenty wymienione w ppkt 1.1. i 1.2. składa każdy z Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Wymagania techniczne i użytkowe - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dostępna na stronie internetowej j/w. Osoba do kontaktu: Marlena Żytkowska tel. 081 528-88-70, fax 081 528-89-27; e-mail:.m.zytkowska@umlub.pl , UM w Lublinie, AL. Racławickie 1 pok.219..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 10:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Kancelaria Ogólna Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin (pok.22)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Laptopy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa laptopów w konfiguracji określonej w SIWZ wraz z montażem obejmującym rozpakowanie, instalację, regulację i uruchomienie sprzętu u odbiorcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7, 50.96.11.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Wymagania techniczne i użytkowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestawy komputerowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów komputerowych w konfiguracji określonej w SIWZ wraz z montażem obejmującym rozpakowanie, instalację, regulację i uruchomienie sprzętu u odbiorcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.23.12.50-4, 30.24.15.00-5, 50.96.11.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Wymagania techniczne i użytkowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenia peryferyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń peryferyjnych takich jak: drukarki i urządzenia wielofunkcyjne określone w SIWZ wraz z montażem obejmującym rozpakowanie, instalację, regulację i uruchomienie sprzętu u odbiorcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.30-2, 50.96.11.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Wymagania techniczne i użytkowe - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.