Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-29
Barczewo: Wycena nieruchomości położonych na terenie Gminy Barczewo
Numer ogłoszenia: 19050 - 2008; data zamieszczenia: 29.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barczewo, Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, tel. 089 5148664.
- Adres strony internetowej zamawiającego: umb@barczewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości położonych na terenie Gminy Barczewo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu wyceny nieruchomości położonych na terenie Gminy Barczewo w 2008r. 2. Wykaz usług przewidzianych do realizacji w ramach umowy obejmują formularze ofertowo-cenowe Nr 1-10. 3. Prace objęte przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz warunkami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia . 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt umowy [załącznik Nr1 do siwz].
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych Kod CPV wg słownika 2008: 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. 1) posiadają uprawnienia, wymagane ustawami, do wykonywania działalności i czynności w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia; 1. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; 1. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; 1. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w przetargu: 2.1) Potencjał kadrowy. Wykonawca wskaże (załącznik Nr 3 do siwz) do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej 3 osoby, z których każda posiada właściwe uprawnienia zawodowe do wykonania niniejszego zamówienia tzn. należy zapewnić osoby posiadające uprawnienia z zakresu szacowania i wyceny nieruchomości, oraz posiadające upraw-nienia budowlane (w zakresie uzyskiwania przez Zamawiającego, zaświadczeń o samodzielności lokali) wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2.2) Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać (załącznik Nr 4 do siwz), że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co naj-mniej jedną trwającą co najmniej 12 miesięcy w ramach jednej umowy, usługę odpowiadająca swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie niższej niż wartość brutto sporządzonej oferty (dla niniejszego postępowania). 2.3) Potencjał techniczny. Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem zarejestrowanym pojazdem samochodowym (sprawnym tech-nicznie), umożliwiającym wykonanie usług (praca w terenie) (załącznik Nr 5 do siwz). 2.4) Potencjał finansowo-ekonomiczny. Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość brutto co najmniej 50.000,- zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt.X.2. 2.1) i 2.4) 2.5) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. X.3. przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, w/g formuły -spełnia-nie spełnia-.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1) Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu ofertowo-cenowym, należy dołączyć. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności go-spodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w celu po-twierdzenia, że profil wykonywanej przez niego działalności umożliwia prawidłowe wykonanie zamówienia; 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówie-nia, na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 [ustawy Pzp] - [załącznik Nr 6 do siwz]. 3. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1-3 [ustawy Pzp] - [załącznik Nr 6 do siwz]. 4. Wypełniony formularz ofertowo-cenowy z załącznikami 1-10 [załącznik Nr 2 do siwz]. 5. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy - [załącznik Nr 3 do siwz]), z załączonymi odpisami nadanych uprawnień zawodowych. 6. Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie - [załącznik Nr 4 do siwz]), z załą-czeniem dokumentów potwierdzających, że wymienione w informacji prace-usługi, zostały wykonane nale-życie. 7. Informację o posiadanym, zarejestrowanym pojazdem samochodowym (sprawnym technicznie), umożliwia-jącym wykonanie usług (w przypadku użyczenia pojazdu należy załączyć umowę użyczenia (Potencjał techniczny [załącznik Nr 5 do siwz]), z załączoną kopią dowodu rejestracyjnego pojazdu. 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość brutto co najmniej 50.000,- zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. bonifikata - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.barczewo.sprint.com.pl/article/przetargi_ogloszenia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski,11-010 Barczewo, Plac Ratuszowy 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski,11-010 Barczewo, Plac Ratuszowy 1 Pok. Nr 1 - Biuro Obsługi Interesanta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.