eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynRozbudowa i modernizacja Sytemu Monitoringu Miasta

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-28

Olsztyn: Rozbudowa i modernizacja Sytemu Monitoringu Miasta
Numer ogłoszenia: 190503 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn , pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5273111 wew. , 325, faks (089) 5349375.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja Sytemu Monitoringu Miasta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja Systemu Monitoringu Miasta Zakres prac do wykonania obejmuje: 1) Dostawę wraz z montażem i uruchomieniem: 5 kamer o numerach: 1, 18, 19, 20, 28 wraz z okablowaniem, zgodnie mapą sytuacyjną stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ, oraz z osprzętem do transmisji danych. Podłączenie dostarczonych kamer do istniejącego Centrum Monitoringu. 2) Doposażenie Centrum Monitoringu w niezbędny osprzęt do odbioru sygnału z dostarczonych kamer, wyświetlania i rejestracji obrazu oraz dodatkowe wyposażenie zgodnie z zestawieniem sprzętu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 51.31.40.00 - Usługi instalowania urządzeń wideo .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustalił wadium w wysokości 3.000,- zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. spełniają następujące warunki dodatkowe: 1)wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum jedną dostawę sprzętu telewizji przemysłowej lub urządzeń opartych na transmisji światłowodowej wraz z montażem o wartości całkowitej co najmniej równej kwocie 200.000,00 zł. (z VAT) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 2) dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi: a) bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub inne ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które w zakresie objętym umową pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika robót oraz posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne SEP. Osoba musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b) w zakresie ograniczonym lub bez ograniczeń w specjalności: telekomunikacyjnej, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub inne ważne uprawnienia (telekomunikacyjne przewodowe wraz z infrastrukturą towarzyszącą), wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów które w zakresie objętym umową pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika robót. Osoba musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, oraz 1 osobą posiadającą aktualną licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, wydaną przez właściwego miejscowo Komendanta Wojewódzkiego Policji . Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadała oba wymagane uprawnienia budowlane jak również dopuszcza, aby osoba posiadająca uprawnienia budowlane posiadała również licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożą pełnomocnictw, albo którzy złożą dokumenty zawierające błędy lub którzy złożą wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (wypełnionego formularza ofertowego) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. 3) wykaz dostaw wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ. 4) dokumenty potwierdzające, że dostawy o których mowa w pkt. 1.3) zostały należycie wykonane - (np. opinie, referencje, protokoły itp.). 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru zał. nr 4 do SIWZ. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, spełniających warunek Zamawiającego. 6) dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt. 1.5) posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a)decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub inne ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów które w zakresie objętym umową pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika robót oraz aktualne świadectwo kwalifikacyjne SEP, b)decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń w specjalności: telekomunikacyjnej wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub inne ważne uprawnienia (telekomunikacyjne przewodowe wraz z infrastrukturą towarzyszącą), wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów które w zakresie objętym umową pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika robót, c)aktualne zaświadczenie tych osób o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. d)aktualną licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, wydaną przez właściwego miejscowo Komendanta Wojewódzkiego Policji osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamówień Publicznych, Pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, pok. 402.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamówień Publicznych, Pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, pok. 402 (IV p.).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 05.12.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie jest planowane do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego 4.2. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył wypełnioną Specyfikację Techniczną Urządzeń, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli Zamawijącemu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia w wymiarze 3 lat, licząc od dnia ich odbioru. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca musi dołączyć do oferty dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczejWykonawca musi dołączyć pełnomocnictwo (a). 5. Otwarcie ofert nastąpi 06.11.2009 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamówień Publicznych, Pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, pok. 402 (IV p.). 8. Znak sprawy: ZP.a.3410-138 /09.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.