Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-14
Prochowice: Wymiana okien w zabytkowym ratuszu w Prochowicach.
Numer ogłoszenia: 190501 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prochowice, ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8584342 lub 8584343, fax 076 8584581.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prochowice.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w zabytkowym ratuszu w Prochowicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien w budynku zabytkowego Ratusza w Prochowicach - nr rejestru zabytków 589/L - siedziba Urzędu Miasta i Gminy Prochowice. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: I ZAKRES PODSTAWOWY 1) demontaż istniejącej stolarki 2) wykonanie i montaż 36 sztuk drewnianych okien oraz podokienników : - okna drewniane skrzynkowe o wymiarach 1200x1650mm - 29szt - okna drewniane skrzynkowe o wymiarach 1200x1550mm - 6szt - okna drewniane skrzynkowe o wymiarach 1120x1650mm z szybami wewnętrznymi w skrzydłach dolnych piaskowanymi lub typu LAKOMAT - 1szt - podokienniki drewniane o wymiarach 1300x260x50mm - 29szt - podokienniki drewniane o wymiarach 1300x510x50mm - 1szt - podokienniki drewniane o wymiarach 1300x310x50mm - 1szt Odtworzenie stolarki okiennej do wykonania indywidualnie na wymiar przy zachowaniu typu okna, podziałów poziomych i pionowych. Podane powyżej wymiary okien i parapetów są wymiarami uśrednionymi. W poszczególnych pomieszczeniach wymiary różnią się nieznacznie (różnice dochodzą do kilku centymetrów na plus lub minus). Wykonanie stolarki muszą poprzedzić szczegółowe pomiary dokonane przez wykonawcę i tylko te wymiary mogą stanowić podstawę do jej wykonania (wyprodukowania). Charakterystyka stolarki: - Typ okien - skrzynkowe (skrzydła rozwierane, podwójne, dolne skrzydła ze szczeblinami ), dwudzielne, dwurzędowe, podział okien zgodny z projektem, - Typ podokienników - pełne, bez frezowań, gładzone obustronnie, oparte wspornikowo pod oknem i w murach ościeży. - Materiał: ramy okien i podokienniki wykonane z bezsęcznego, litego drewna sosnowego, klejonego z min. dwóch warstw. - Malowane w systemie farb akrylowych : - wgłębnym impregnatem chroniącym drewno przed wpływem warunków atmosferycznych (ochrona przed wilgocią, sinizną i gniciem), - farbą akrylową białą, jedwabisto -półmatową do malowania elementów wewnętrznych i zewnętrznych stolarki - trzykrotnie, - Komplet okuć - elementy metalowe nierdzewne (klamki pokryte białym PCV, zawiasy czopowe wkręcane trójczłonowe, blokady skrzydeł motylkowe), - Uszczelnienie - uszczelki elastyczne typu przylgowego zapewniające uszczelnienie skrzydeł wewnętrznych, wciskane i mocowane w wyżłobieniach ram, - Szyby typu float gr. 4mm, uszczelniane masą silikonową przeznaczoną do uszczelniania szyb. 3) Naprawa tynków ościeży i tynków pod parapetami. II ZAKRES UZUPEŁNIAJĄCY (prace na poziomie parteru) 1) wymiana krat stalowych okiennych o wymiarach 1200x1500mm-2szt 2) konserwacja elementów metalowych: 21szt krat o pow. łącznej 30,9m2 2szt elementy pełnościenne o pow. łącznej 1,5m2 31szt drobnych elementów 3) wymiana okiennic w oknach piwnicznych na żaluzje stalowe o wymiarach 500x400 1szt. oraz o wymiarach 400x300 1szt. z obrobieniem. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia i techniczne warunki jego wykonania zawierają projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655): 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) Udokumentują należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. b) Do wykonania zamówienia dysponują osobami należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na warunkach określonych w projekcie umowy. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Pzp z 29 stycznia 2004r. (Dz.U.07.223.1655 j.t.). Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełnia określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów - wymienionych w rozdziale VI SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ b) kosztorys ofertowy na wykonanie zamówienia c) harmonogram rzeczowo finansowy Na potwierdzenie spełniania warunków zawartych w rozdziale V Zamawiający wymaga przedłożenia w ofercie następujących dokumentów (zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dnia 24.05.2006r.) d) oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w niniejszym postępowaniu (oświadczenie do złożenia na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ); e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); f) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wypełniony lub sporządzony wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ) g) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wypełniony lub sporządzony wg wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ) - załączyć uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej Izby; h) pełnomocnictwo, upoważnienie - jeżeli dotyczy (patrz punkt 2 niniejszego rozdziału). 2. Sposób i forma przygotowania dokumentów wymienionych w punkcie 1: a) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki o których mowa w punkcie 1. b) Formularz ofertowy oraz wszystkie pozostałe wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania zgodnie z wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa. Zamawiający zaleca parafowanie wszystkich stron oferty przez osobę podpisującą ofertę. c) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę; o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. d) Wykonawców nie obowiązuje bezwzględne wykorzystywanie formy załączonych wzorów dokumentów w formie załączników 1-3 do SIWZ chociaż jest to zalecane. Inna forma dokumentów zobowiązuje wykonawcę do uwzględnienia i zawarcia w tych dokumentach wszystkich zapisów - treści wzorów. e) Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej przez osobę/y uprawnioną do podpisywania oferty z dopiskiem : za zgodność z oryginałem
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prochowice.com w zakładce: zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Prochowice, 59-230 Prochowice, ul. Rynek 1 pokój 12-13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Prochowice, 59-230 Prochowice, ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, pokój nr 16 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy projektu / programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej.
INNE PRZETARGI PROCHOWICE
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa dla Prochowickiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalnego typu WUKO do utrzymania sieci kanalizacyjnej.
- Zakup i dostawa koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi PROCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





