Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Warszawa: Dostawa materiałów (artykułów) biurowych i eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych.
Numer ogłoszenia: 19049 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie , Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5311555, faks 022 6354000.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów (artykułów) biurowych i eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów (artykułów) biurowych i eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych, do siedziby zamawiającego przy Placu Bankowym 2, w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem ilości oraz wymagań jakościowych zawarty jest w § 18 SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: a) dla części zamówienia oznaczonej liczbą 1 ustala się wadium w wysokości 800 zł (słownie: osiemset złotych), b) dla części zamówienia oznaczonej liczbą 2 ustala się wadium w wysokości 1000 zł (słownie: tysiąc złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, co, do których brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania oraz którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, dotyczące: 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadania wiedzy i doświadczenia,* 3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,* 4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej,* 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu, b) przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie muszą spełniać warunki opisane w ust. 1 pkt 1 - 4. * Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków, o których mowa w § 5 ust. 1 SIWZ: 1) Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1), w przypadku, gdy załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) 2) Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 2), w przypadku, gdy załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 3) Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 3), w przypadku, gdy załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 4) Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 4), w przypadku, gdy załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy (zgodnie ze wzorem formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 5) Zamawiający oceni, iż brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Wykonawcy, który: a) będzie posiadał i załączy do oferty aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, b) załączy do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu muszą dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokument wystawiony (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Oświadczenie (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik 6 do SIWZ), 2. Wyjaśnienia dodatkowe: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są przedłożyć wszystkie wymagane dokumenty wymienione w § 6 ust. 1 SIWZ oraz dodatkowo dokumenty wymienione w § 6 ust. 1 punkty 1), 2), 3) SIWZ odrębnie dla każdego z tych wykonawców. 2) Jeżeli została wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3) Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie,
Plac Bankowy 2,
00-095 Warszawa,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie, Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa, IV piętro, pokój 49.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały (artykuły) biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów (artykułów) biurowych do siedziby zamawiającego przy Placu Bankowym 2, w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem ilości oraz wymagań jakościowych zawarty jest w § 18 SIWZ, w tabeli nr 1..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały (artykuły) eksploatacyjne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów (artykułów) eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych, do siedziby zamawiającego przy Placu Bankowym 2, w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem ilości oraz wymagań jakościowych zawarty jest w § 18 SIWZ, w tabeli nr 2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji zajęć dodatkowych oraz zajęć dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





